janerik171187 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 var fornøyd når jeg fikk 728'n ned i 0.85l på mila jeg sarpsborg-trondheim uten cruisecontrol da, og grei skuring bortover (typ +10 på gps'n ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Turning 30..Minivan and fat wife around the corner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Tur retur oslo trondheim oslo med tre store karer, litt bagasje og veldig mye frisk kjøring resulterte i ett forbruk på 0,61 på E klassen... 3 store karer? Hvor høye er dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 3 store karer? Hvor høye er dere da? 2 av dem er garantert større høyere og bredere enn deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Til deg som har vært ute og kjørt som en tulling med en Exx touring ved Shell på Strømmen i natt. Til informasjon så er politiet varslet om din kjørestil. Neste gang kan du dra deg på bane, hvis du er så heldig at du ikke mister lappen. Snitch. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 2 av dem er garantert større høyere og bredere enn deg... Haha! Jaja, så du er minstemann med andre ord?;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Elektroskandia og Albert (E Olsen). Til deg som har vært ute og kjørt som en tulling med en Exx touring ved Shell på Strømmen i natt. Til informasjon så er politiet varslet om din kjørestil. Neste gang kan du dra deg på bane, hvis du er så heldig at du ikke mister lappen. Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten? er det noe forskjell på å gjøre det på natten eller om dagen? Ellers så synes jeg ofte at nattesøvnen min ikke bedrer seg av at folk tuter, spinner og drar maks turtall på frieksos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 er det noe forskjell på å gjøre det på natten eller om dagen? Ellers så synes jeg ofte at nattesøvnen min ikke bedrer seg av at folk tuter, spinner og drar maks turtall på frieksos. Ja, du utsetter ikke andre for fare. Om folk vil kjøre seg i hjel så go ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Haha! Jaja, så du er minstemann med andre ord?;p Ja jeg er minst i den ene vennegjengen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Appropo drivstoff, jeg og et par kompiser har lyst til å ta en tur neste sommer. Og tenkt oss nedover europa i grunn noen som vet priser på hoteller, og drivstoff? Og severdigheter, vi vet ikke hvor vi vil men er det billigere enn Norge er jo det bare et pluss. Skal selv reise nedover Europa og har medregnet diesel til 13kr literen og hastighet mellom 110-130km/h. Skal overnatte i en rekke byer på turen, og det koster alt fra 600-900kr pr. Natt for et dobbeltrom. Husk å betale avgift og sett av penger til bom. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 hvis noen vurderer Samsung Galaxy S5, så bare la vær, kjøp S3 4g eller S4 i stedet.. S5'n fryser hele tida, menyer er trege osv og generellt endel irriterende småting. Fabrikkinstillt 3 ganger på de tre ukene jeg har hatt den savner gode gamle S3'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten? "Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 "Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk. Du kunne bare kjørt videre...? adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 "Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk. Igjen...Midt på natten.... og hva har du med om han ønsker å herpe egen bil? La han nå gjøre det? Typisk norsk bry seg mentalitet... om han herjer litt i en rundkjøring og fartsdumper nattestid...driter vel du i ? hermanoo90, adne95, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg