Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Til deg som har vært ute og kjørt som en tulling med en Exx touring ved Shell på Strømmen i natt. Til informasjon så er politiet varslet om din kjørestil. Neste gang kan du dra deg på bane, hvis du er så heldig at du ikke mister lappen.

 

 

Snitch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elektroskandia og Albert (E Olsen).

Til deg som har vært ute og kjørt som en tulling med en Exx touring ved Shell på Strømmen i natt. Til informasjon så er politiet varslet om din kjørestil. Neste gang kan du dra deg på bane, hvis du er så heldig at du ikke mister lappen.

 

Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten? 

er det noe forskjell på å gjøre det på natten eller om dagen?

 

Ellers så synes jeg ofte at nattesøvnen min ikke bedrer seg av at folk tuter, spinner og drar maks turtall på frieksos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noe forskjell på å gjøre det på natten eller om dagen?

 

Ellers så synes jeg ofte at nattesøvnen min ikke bedrer seg av at folk tuter, spinner og drar maks turtall på frieksos.

Ja, du utsetter ikke andre for fare. Om folk vil kjøre seg i hjel så go ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Appropo drivstoff, jeg og et par kompiser har lyst til å ta en tur neste sommer. Og tenkt oss nedover europa i grunn noen som vet priser på hoteller, og drivstoff? Og severdigheter, vi vet ikke hvor vi vil men er det billigere enn Norge er jo det bare et pluss.

Skal selv reise nedover Europa og har medregnet diesel til 13kr literen og hastighet mellom 110-130km/h. Skal overnatte i en rekke byer på turen, og det koster alt fra 600-900kr pr. Natt for et dobbeltrom. Husk å betale avgift og sett av penger til bom.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis noen vurderer Samsung Galaxy S5, så bare la vær, kjøp S3 4g eller S4 i stedet.. S5'n fryser hele tida, menyer er trege osv og generellt endel irriterende småting. Fabrikkinstillt 3 ganger på de tre ukene jeg har hatt den :stupid:   savner gode gamle S3'n min  :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er problemet med å kjøre litt entusiastisk midt på natten?

"Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk.

 

 

Du kunne bare kjørt videre...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Litt". Herjet frem og tilbake mellom to rundkjøringer hvor det ble sladdet flere runder rundt i begge to. Så kjørte han så fort over en fartsdump at han hoppet og skrapa baken på bilen nedi. Jeg ønsker ikke å bli drept av denne tullingen i trafikken, så nei takk.

 

Igjen...Midt på natten.... og hva har du med om han ønsker å herpe egen bil? La han nå gjøre det?

 

Typisk norsk bry seg mentalitet... om han herjer litt i en rundkjøring og fartsdumper nattestid...driter vel du i ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...