Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

850 km, ca 10 timer kjøring. Ned en fre/lør og hjem søndag :D Se byen og nyt nattlivet, eller noe sånt :P

Digg å komme seg ut av hverdagen av og til =)

Langt nok :P Har i tillegg nettopp vært i Polen i tillegg til diverse hytteturer og besøk til kjentfolk utenbys, så har fått nok reising for en liten stund.. Også begynner eksamenstiden om litt over en uke, har 7 eksamener i år, så har å henge fingrene i... :stupid:

 

85 mil er ikke "så" langt. Langt å kjøre i en smell er det men!

Hvis det hadde vært i en ferie, så kunne det gått, men som en helgatur blir det mer enn langt nok for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotta deg også :P du ble redd da jeg snudde i rundkjøringa og kjørte etter deg...litt bak..og på siden...hahaha :P ja folien er ålreit... haha :P

 

Og nei ikkeno gønner... kona satt på... må oppføre meg...

 

Jaja, hehehe...  \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

roadtrip til noe utenfor gøteborg for å hente meg noe greier (koster meg da en 7-800kr ish i bensin og bom)

 

eller betale posterestantefolka i strømstad 449kr for å kunne hente den der (+ 250kr i porto dit da)

 

ved pen kjøring kommer jeg meg nok ned imot en 700kr i kjøring heller, og da går det jo opp i opp bortsett fra tia da :P

 

alternativet for samme greier i norge er gasolin.no, od det tar fort nesten like lang tid å kjøre dit :P (dyr porto der)

 

valgets kvaler :P

 

største forskjellen er at i sverige får jeg plateknekke som tar 75cm breie plater, men den i norge bare tar 61,5cm, er fort det lille man trenger :P

 

+ masse utvalg i sverige, ender sikkert opp med mer greier :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et motell et par min fra svenskegrensen, ved Halden, som het Svinesundsparken motell. Under var det en bon appetitt og turistinfo/suvenir, vedsiden av en Shell stasjon og rema 1000.

De gikk konkurs elns og var stengt forrige gang vi skulle til grensen, men nå ser jeg at de har anmeldelser på div bookingsider, som er av nyere datoer. Noen som vet om de er åpen igjen? Stoler ikke helt på slike anmeldelser. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ser på Wiki at den har flere navn (visste at de hadde to navn hvertfall - en for Storbritannia og en for resten av Europa). Kan si Lotus Carlton, Opel Omega, Vauxhall Lotus Carlton og Vauxhall Carlton...

 

Aldri hatt sansen for de bilene der, stilmessig, men når jeg leser litt om den (http://www.telegraph.co.uk/motoring/classiccars/10720961/Lotus-Carlton-classic-car-review.html) så virker det som at den fortjener hypen! Hadde heller kjøpt E34 M5, men damn nice bil dette og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...