Shattered Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Er du ikke det allerede da?? :P haha neida ^^ Tja, virker sånn når man ser sånt som dette: Pallen var så dårlig stabla at da jeg tok av plasten sa det BANG! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Snart ferdig.. skal bli gøtt. Sent from the future. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 8, 2014 Share Skrevet Mai 8, 2014 Få deg noen rammer Noekult. Da ser det litt mer profesjonelt ut og litt mindre "gutterom" Enig...ser ut som du har klipt ut bildene fra ett bilblad... Rammer koster ingenting...par 10ere fra ikea for de små tl en heeelg 50lapp for en stor... Jeg hadde nok investert i det nå så slipper du at bildene gulner over tid... noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Vanskelig og komme inn på boligmarkedet om dagen.. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48246187&searchclickthrough=true Hva tror dere om dette? er mur så huset er vel bra tenker jeg, mulig og prute endel her? Garasje under som dere ser, og det går en vegg mellom garasjen og kjelleren under. er det mulig og fjerne noe vegger der? slik at man kan ha bilen i garasjen / under huset inni stor kjeller når man skal skru tenker jeg :) Å prute på bolig tror jeg du bare kan glemme. Dagens boligmarket tilsier at den skal selges OVER takst, ikke under. Dette er BILLIG til å være i nærheten av Fredrikstad by, og et populært område i Fredrikstad. MYE å gjøre der, om man vil ha annet kjøkken osv da, noe som trengs for å ikke glemme gulv og vegger men mulighet og " rive " litt av muren tro ? slik at man kan få bilen under huset? stor kjeller innafor garasjen Å rive bærende konstruksjoner er livsfarlig, og derfor vil jeg tro det også er ulovlig. Om du skal ta bærevegger, så må du kompensere på annet vis. FB_20140508_18_24_43_Saved_Picture.jpg Noe i dette ! Det der er tøv, hun har ikke sagt det. Er en fjomp som har sittet på rommet sitt og skrevet det ned og lagt det ut. Vis meg filmen av at hun sier det, så skal jeg tro på det. Ikke tro på alt du leser på internett. Da burde kanskje denne hvite duden flytte ut... alle i australia stammer fra fangekolonier... var vel aboriginene som var i australia først om jeg ikke mistolker historien... Australia i likhet med USA har blitt pult av engelskmenn, så de er nok innvandrere selv ja. Og der nede stammer de alle fra kriminelle som ble bortvist fra Storbritannia. Dog må det jo sies at det har gått noen år siden den gang, så det er ganske uvesentlig for diskusjonen som handler om kulturtilpasning i det moderne samfunn. Timberlake er det vel.... Synes aldri at det har vært noe bra løsning på arrangement på telenor arena Hele Fornebu blir kaos, og lyden i Telenor Arena er søppel. Så at de gidder å ha konserter der er meg en gåte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Absolutt et hus med potensiale, men du bør nok belage deg på at dette er et totalrenoveringsobjekt, ikke bare rent estetisk, men teknisk også. Det er ikke usannsynlig at dreneringen (saltutslag på vegger) må tas innen kort svært tid. Du bør nok ihvertfall sette av rundt halvannen til to millioner i renovering og utbedringer. Hvorvidt det er mulig å åpne kjelleren er vanskelig å svare på, men i hovedsak så er alt mulig. Jeg vil ikke tro at veggene i dette huset er nedrivningsbare uten andre tiltak/forbedringer. Når det gjelder prisen er boligen verdt det markedet er villig til å gi. Uten å ha videre kjennskap til markedet i Fredrikstad, vil jeg tro at et par-tre hundre tusen under prisantydning er en rimelig start, men oppussingsobjekter har en tendens til å gå godt over takst. Du har nok rett her ! Takk for info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Skal kjøpe nye grill, er det "High Gloss" eller "matt" som gjelder? Bilen er Sort e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Også, er det noen som vet om det er samme grøftelys på facelift og preface? M-sport fanger. Vurderer og bestille noen nye da glasset har blitt stygt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Hvorfor koster det 199kr for D2S pærer på finn men 2000kr hos forhandler!? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Blir ikke båttur på deg i sommer wicky... får vente til neste år kanskje båten ble solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Du burde sagt ifra....jeg kunne tatt en prat med han... Jaja får finne meg en ny whiteboy som har en båt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Sitter og "ser" på babytv. Skulle nesten tro at de som har laget det var høyt rusa. Men men, ungen synes det er gøy så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Blir ikke båttur på deg i sommer wicky... får vente til neste år kanskje båten ble solgt Bare å følge med på finn, ligger mye der ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ja, har planer om en maxum 2300 sc til nesteår, men tenkte en så billig snekke kunne blitt en god båt i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Sitter og "ser" på babytv. Skulle nesten tro at de som har laget det var høyt rusa. Men men, ungen synes det er gøy så helt enig faktisk... høye pipestemmer, alt for mye energi, rare hodebevegelser... nei..var bedre før...Disney var tegneserier og ikke "Violetta ble sammen med Thomas".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Det er Fredag, dama er bortreist fra i går og kommer på mandag eller tirsdag, jeg bor i et stoooort hus alene som tanta mi eier. Gromt bad, svæær dusj, stort badekar, oversvær sofa. Trene litt i helgen, være med kompiser og pusle litt med bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg