Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert stjålet! Kryr av kriminelle og narkomane :) En kamerat ble frastjålet motorsykkel utenfor en offentlig bygning i samme strøket, fyren hadde gått hodestups gjennom frontruta på en bil etc. etc. Ser ut som en V8 modell, da enten 530i eller 540i, det er jo synd!

Skrevet

Oslo er ikke stort nok for både meg og Wicky... Vi støtte på hverandre i dag igjen!  :love:

Og gratulerer med dagen!!!  :drink:  :headbang:

Skrevet

Oslo er ikke stort nok for både meg og Wicky... Vi støtte på hverandre i dag igjen!  :love:

Du var i hooden min...in my hood...på $toWn£R!!!! du kødder ikke på stovner... ikke la meg sjoofe deg her igjen brur...og ja...vink på en mer mandig måte neste gang a...

Skrevet

Hahaha, var vel strengt talt Haugenstua og ikke Stovner...  :iwant: Tenkte jeg skulle ta opp colten og vinke med den, men rakk ikke da den ligger under passasjersete. 

Skrevet

vel...jeg eier hele stovner, haugenstua, vestli rommen  kalbakken grorud romsås og deler av høybråten (deler med furuset gutta) så ja... send snap neste gang du kommer innafor Oslo 9!

:P

Skrevet

Enda vet du ikke at pizza på Pizzabua på Grorud er det beste i Oslo... 

Utrolig... det må Pizzabua ha vært i 25 år. Vi kjøpte iallefall verdens beste Pizza på Grorud da jeg var i militæret på Lahaugmoen (nedlagt i 2002)... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...