Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noe jeg må passe godt på når jeg skal godkjenne senkefjørene i vognkortet? Har firehjulskontroll på den

Hvis det ikke er du som har montert, sjekk at høyden er lik mellom høyre og venstre side, hvis det er 4-5 mm forskjell fra nav til hjulbue må det juateres (hvis du har justerbart da)

dette skjedde hos meg...

Sent fra min GT-I9100 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Denfølelsen når du forsover deg, begynner 08:00 på jobb og står opp 06:30 vær dag. men skulle BARE slumre litt, telefonen ringte ikke og jeg våknet 07:55 

 

hev på meg klær og kjørte til jobb, enda være ble det når jeg kom bak sjefen på en lang strekke mot jobb, ( liker ikke og komme for sent osv ) selvom han ikke hadde sagt noe, da han kommer sent vær dag ( han er jo sjef riktig nok) 

 

på den lange strekningen før jobb, ligger den en Spar butikk, sjefen blinker inn og jeg var brått først på jobb likavel :)  :headbang:  \:D/  :rompe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2014/05/13/regjeringen-fjerner-avgift-pa-batmotorer

Nå gjenstår bare å fjerne samme avgiften på biler, slik at vanlige folk også kan kjøpe nyere og sikrere biler med lavere utslipp :)

 

Hva skal det kompenseres med da? Det er en del milliarder som må hentes andre steder.

 

George Carlin -  Saving the planet?

The planet is fine - the people are F****d!

hahahaha

 

Carlin er episk.

Dette er også en klassiker, og en av de store øyeblikkene i standup-historien. Dette showet var en av de siste han gjorde før han forsvant fra oss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å poppe de rett ut med et brekkjern eller lignende. Sett at splinsene er lik og låseringen er på samme sted skal ikke det være noe problem.

Sent fra min C6903 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt det er de to utgående medbringerne skal det gå fint! Verre er det om det er inngående. Løsner man mutteren her får man feil trykk på pinjongen når man tighter til igjen. Bør absolutt gjøres av noen med korrekt verktøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såfremt det er de to utgående medbringerne skal det gå fint! Verre er det om det er inngående. Løsner man mutteren her får man feil trykk på pinjongen når man tighter til igjen. Bør absolutt gjøres av noen med korrekt verktøy.

Jepp de er igang med det nå. Puh. Men nå hadde de jo nesten skrudd opp den gamle diffen så nå må den den igjen :lol:

Samt nå rundet selvfølgelig noen av boltene seg, så de må nye. Mye motgang de får der nede.. Storfornøyd med servicen! Ringer hvert 10 minutt nå for å holde meg oppdatert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...