hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Sier noe om hvor bra sikkerheten har kommet til i bilracing i dag. De strenge reglene om hvor mye Monocoque`ene skal holde, og teknologien bak det er meget imponerede =) Samme greia i F1 også, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det er vel ikke noe forskjell på bananmanifold/grenrør på en 2000 mod 330ci og en 2002 mod 330ci? Har vært under begge bilene og eksosanlegg og flensene ser helt like ut. Motoren er jo også lik. Eneste forskjellene jeg egentlig har lagt merke til, er at blinklys foran har forskjellig innfestning og dørhåndtakene går i forskjellige retninger. Begge har 4 lambdaer, men 2 er jo dummie-hull på grenrøret. Grunnen til at jeg spør, er fordi at når jeg søker opp ulike grenrør, passer de alltid opptil 2000 mod, men hvis jeg taster inn min egen modell (2002), står det at det ikke passer. Men jeg er ganske sikker på at det skal passe. Greit å spørre her, før jeg kjøper, i tilfelle det er noe jeg ikke har fått med meg. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det er vel ikke noe forskjell på bananmanifold/grenrør på en 2000 mod 330ci og en 2002 mod 330ci? Har vært under begge bilene og eksosanlegg og flensene ser helt like ut. Motoren er jo også lik. Eneste forskjellene jeg egentlig har lagt merke til, er at blinklys foran har forskjellig innfestning og dørhåndtakene går i forskjellige retninger. Begge har 4 lambdaer, men 2 er jo dummie-hull på grenrøret. Grunnen til at jeg spør, er fordi at når jeg søker opp ulike grenrør, passer de alltid opptil 2000 mod, men hvis jeg taster inn min egen modell (2002), står det at det ikke passer. Men jeg er ganske sikker på at det skal passe. Greit å spørre her, før jeg kjøper, i tilfelle det er noe jeg ikke har fått med meg. Haha. Mulighet til å spørre butikken eller butikker som selger det produktet? De kan også være en idè, spesielt hvis det er noen norske butikker som selger det, for da kan du ringe og få svaret med engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det var fra USA og har sendt spørsmål, men det tar gjerne en dag eller to, så kunne jo prøve her i mellomtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Absolutt, var bare et ekstra foreslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Bilbransjen er til å dø av om dagen, er så stille ifbm salg at det er helt krise! Godt å høre at det ikkje bare er her på vestlandet.. Har hatt en grei ordrereserve frem til nå, men nå er det snart tomt. Vi har Opel, Jeep, Mitsubishi, Kia, Renault og Dacia og har levert meget bra antall biler i mangen år. Nå ser det ut som det er heilt stopp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det var fra USA og har sendt spørsmål, men det tar gjerne en dag eller to, så kunne jo prøve her i mellomtiden Må huske at USA har andre årtall for sine biler Vil tro det passer, såvidt jeg kan se på Realoem er det ingen endring på manifold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 USA bruker samme årstall på sine modeller som vi gjør her i Europa, men de omtaler ofte modeller som 2003.5 og slikt, uten at det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Det jeg mener er at de fikk facelift på andre årstall osv. Lett å gå seg vill på ebay har jeg merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 SULTEN! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 USA fikk stort sett facelift på lik linje som her i Europa, men noen unntak finnes. e60 fikk f.eks. facelift 03/07 her, mens i USA fikk den 09/07. På e46 var det på samme tid begge steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Jepp, men er ganske sikker på at det skal passe. Er vel bare å vente! Takker for innvendinger! Det er jo enkelte som kjøper feil diff, og det er gjerne ikke like kult... Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 hvilken bil skal du prøvekjøre nå da?Prøvekjørte 316iAT M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Prøvekjørte 316iAT M-sport Likte du den? Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 For dere med samsung, har dere prøvd Sidesync? du kan koble opp telefon til pcen og enten få telefonen opp på pcen, eller kunne flytte mus/tastatus fra pcen over til telefonen som en slags ekstra skjerm... GENIALT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg