Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 På unibet kan du dette penger på hva slags bil Fredrik har kjøpt f11 har 1 i odds noekult og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Syns turbofemmer (typ gruppe b quattro s1) er fantastisk rå jeg.. Den decatta e39 540i var og digg, men er jo to forskjellige type lyder vi diskuterer her Blir som å sammenligne totakt og firtakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Noen som har efaring med eurodel.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Leide en camaro ss i las vegas i jula. Gjennom avis og jeg var 21. Noe som er minste alder for å kunne leie bil i usa. 23/25 om du skal ha litt grommere biler ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Du vet du ikke har noe liv når man sitter og er skikkelig spent på å se bruktbilkjøpet til en sørlending man ikke kjenner og aldri har møtt. Det er jo en ting... noe jeg ikke forstår er hele greia med "Hei jeg vil bare skryte av at jeg har kjøpt noe, men jeg vil ikke si hva det er forno" Ikke rettet mot bare deg Fredrik, for du er laaaaangt fra alene om å gjøre det. Vil du skryte av noe så si hva det er, så folk får gjøre seg opp sin egen mening... Jeg sitter ikke på bilforum for å leke gjetteleken. Vil du ha gratulasjoner vil jeg vite hva jeg gratulerer for.... Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk wicky124, Diiesel, hsd og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Syns turbofemmer (typ gruppe b quattro s1) er fantastisk rå jeg.. Den decatta e39 540i var og digg, men er jo to forskjellige type lyder vi diskuterer her Blir som å sammenligne totakt og firtakt. Siden dere alle har diskutert motorlyder ut fra de forskjellige sylinder oppsettene, så har jeg følgende å bidra med (ikke bil, men close enough): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Det er jo en ting... noe jeg ikke forstår er hele greia med "Hei jeg vil bare skryte av at jeg har kjøpt noe, men jeg vil ikke si hva det er forno" Ikke rettet mot bare deg Fredrik, for du er laaaaangt fra alene om å gjøre det. Vil du skryte av noe så si hva det er, så folk får gjøre seg opp sin egen mening... Jeg sitter ikke på bilforum for å leke gjetteleken. Vil du ha gratulasjoner vil jeg vite hva jeg gratulerer for.... Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk En halvgammal 5-serie er ikke noe å skryte av akkurat da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Noen som har mailadr til Geir hos Koed for hånden? Skal bestille no saker og sitter på en pc med win8 som åpner en zillion apper i stedet for å faktisk la meg se adr når jeg trykker på maillinken hans.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 geir@koed.no Kvasi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Noen som har mailadr til Geir hos Koed for hånden? Skal bestille no saker og sitter på en pc med win8 som åpner en zillion apper i stedet for å faktisk la meg se adr når jeg trykker på maillinken hans.. Hvis du holder musa over så skal vel mailadr poppe opp!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 En halvgammal 5-serie er ikke noe å skryte av akkurat da !?? Står respekt av en F11 i så ung alder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Hvis du holder musa over så skal vel mailadr poppe opp!? Åneinei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Bursdagsfest og skål! Have fun Sent fra min C6903 via Tapatalk majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Endelig fant jeg en sjappe som har skoparet jeg har lett lenge etter, pluss at de sender til Norge Onitsuka tiger There is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Mai 16, 2014 Share Skrevet Mai 16, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg