Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Syns turbofemmer (typ gruppe b quattro s1) er fantastisk rå jeg.. Den decatta e39 540i var og digg, men er jo to forskjellige type lyder vi diskuterer her :P Blir som å sammenligne totakt og firtakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet du ikke har noe liv når man sitter og er skikkelig spent på å se bruktbilkjøpet til en sørlending man ikke kjenner og aldri har møtt.

Det er jo en ting... noe jeg ikke forstår er hele greia med "Hei jeg vil bare skryte av at jeg har kjøpt noe, men jeg vil ikke si hva det er forno"

Ikke rettet mot bare deg Fredrik, for du er laaaaangt fra alene om å gjøre det.

Vil du skryte av noe så si hva det er, så folk får gjøre seg opp sin egen mening... Jeg sitter ikke på bilforum for å leke gjetteleken. Vil du ha gratulasjoner vil jeg vite hva jeg gratulerer for....

Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns turbofemmer (typ gruppe b quattro s1) er fantastisk rå jeg.. Den decatta e39 540i var og digg, men er jo to forskjellige type lyder vi diskuterer her :P Blir som å sammenligne totakt og firtakt.

Siden dere alle har diskutert motorlyder ut fra de forskjellige sylinder oppsettene, så har jeg følgende å bidra med (ikke bil, men close enough):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ting... noe jeg ikke forstår er hele greia med "Hei jeg vil bare skryte av at jeg har kjøpt noe, men jeg vil ikke si hva det er forno"

Ikke rettet mot bare deg Fredrik, for du er laaaaangt fra alene om å gjøre det.

Vil du skryte av noe så si hva det er, så folk får gjøre seg opp sin egen mening... Jeg sitter ikke på bilforum for å leke gjetteleken. Vil du ha gratulasjoner vil jeg vite hva jeg gratulerer for....

Sent fra min GT-I8190 via Tapatalk

En halvgammal 5-serie er ikke noe å skryte av akkurat da ;)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mailadr til Geir hos Koed for hånden? Skal bestille no saker og sitter på en pc med win8 som åpner en zillion apper i stedet for å faktisk la meg se adr når jeg trykker på maillinken hans.. :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har mailadr til Geir hos Koed for hånden? Skal bestille no saker og sitter på en pc med win8 som åpner en zillion apper i stedet for å faktisk la meg se adr når jeg trykker på maillinken hans.. :stupid:

Hvis du holder musa over så skal vel mailadr poppe opp!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...