Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jaha? Kommer jo ann på hva man ønsker seg det! Man får mye sykkel for 40 000kr :-) jeg er litt omvendt, hvorfor kjøper man en bil til 3-400 000kr :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Også er vi tilbake til det jeg sa innledningsvis, alt handler om prioriteringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker vi motorsykkel eller tråsykkel nå? :P

Haha ja der sier du noe, jeg ble brått enig med Fredrik jeg nå :-) cashe ut en sykkel til 40 lapper og håndvaske den hver gang etter bruk er i mine øyne litt mye også! tråsykkel er så sjeldent omtalt i min dagligtale at jeg tar sykkel som motorsykkel.. Jaja, min feil! Så får man lese litt mer nøye nestegang :-)

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja der sier du noe, jeg ble brått enig med Fredrik jeg nå :-) cashe ut en sykkel til 40 lapper og håndvaske den hver gang etter bruk er i mine øyne litt mye også! tråsykkel er så sjeldent omtalt i min dagligtale at jeg tar sykkel som motorsykkel.. Jaja, min feil! Så får man lese litt mer nøye nestegang :-)

Hehe, ja det er trøsykkel jeg mener :P En motorsykkel til 40 tusen er jo selvsagt noe helt annet, det kan jeg forstå at folk kjøper og vasker etter bruk. Men ikke en trøsykkel altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han med tråsykkel skjønner vel heller ikke hvorfor man MÅ ha rekkesekser heller! Han tenker vel at man får mange tråsykler for den prisen :)Men er som du sier. Pri pri pri!Gratulerer med dagen folkens! Hipp hipp...

Han skjønner ikke hvorfor jeg må ha BMW i det hele tatt, men så kjører han Peugeot selv så jeg forventer ikke at han skal forstå det heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene lyktejusteringsmotoren på e46n min er gåen, er det mulig å stille opp frontlykten så mye at lyset blir greit forde? eller må jeg ha ny motor.

Er jo ikke xenon så er jo ikke så nøye med høydejusteringa for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene lyktejusteringsmotoren på e46n min er gåen, er det mulig å stille opp frontlykten så mye at lyset blir greit forde? eller må jeg ha ny motor.

Er jo ikke xenon så er jo ikke så nøye med høydejusteringa for min del.

Vurdert å åpne panseret og sjekke hva som skal til?  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...