Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Jaha? Kommer jo ann på hva man ønsker seg det! Man får mye sykkel for 40 000kr jeg er litt omvendt, hvorfor kjøper man en bil til 3-400 000kr Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Også er vi tilbake til det jeg sa innledningsvis, alt handler om prioriteringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Snakker vi motorsykkel eller tråsykkel nå? Haha ja der sier du noe, jeg ble brått enig med Fredrik jeg nå cashe ut en sykkel til 40 lapper og håndvaske den hver gang etter bruk er i mine øyne litt mye også! tråsykkel er så sjeldent omtalt i min dagligtale at jeg tar sykkel som motorsykkel.. Jaja, min feil! Så får man lese litt mer nøye nestegang Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Haha ja der sier du noe, jeg ble brått enig med Fredrik jeg nå cashe ut en sykkel til 40 lapper og håndvaske den hver gang etter bruk er i mine øyne litt mye også! tråsykkel er så sjeldent omtalt i min dagligtale at jeg tar sykkel som motorsykkel.. Jaja, min feil! Så får man lese litt mer nøye nestegang Hehe, ja det er trøsykkel jeg mener En motorsykkel til 40 tusen er jo selvsagt noe helt annet, det kan jeg forstå at folk kjøper og vasker etter bruk. Men ikke en trøsykkel altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Manner meg opp til å reise kollektivt.. Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Han med tråsykkel skjønner vel heller ikke hvorfor man MÅ ha rekkesekser heller! Han tenker vel at man får mange tråsykler for den prisen Men er som du sier. Pri pri pri! Gratulerer med dagen folkens! Hipp hipp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Han med tråsykkel skjønner vel heller ikke hvorfor man MÅ ha rekkesekser heller! Han tenker vel at man får mange tråsykler for den prisen :)Men er som du sier. Pri pri pri!Gratulerer med dagen folkens! Hipp hipp... Han skjønner ikke hvorfor jeg må ha BMW i det hele tatt, men så kjører han Peugeot selv så jeg forventer ikke at han skal forstå det heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Herregud så deilig å bare sitte i sofaen å drikke øl nå Ungen våknet kl 05.00 idag så har vert ein lang dag ja... Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Ok film på TV2 nå. Taken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noob spørsmål, er LCI det samme som"face-lift" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Jepp Life cycle impulse elns Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Takker ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noob spørsmål, er LCI det samme som"face-lift" ?Jepp "Life Cycle Impuls Edit : Halvt minutt forsein der ja Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Noob spørsmål, er LCI det samme som"face-lift" ? Life cycle impulse Følte meg utenfor og ville bare gjøre som alle andre altså! Kvasi og Haukefer reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Ene lyktejusteringsmotoren på e46n min er gåen, er det mulig å stille opp frontlykten så mye at lyset blir greit forde? eller må jeg ha ny motor. Er jo ikke xenon så er jo ikke så nøye med høydejusteringa for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 17, 2014 Share Skrevet Mai 17, 2014 Ene lyktejusteringsmotoren på e46n min er gåen, er det mulig å stille opp frontlykten så mye at lyset blir greit forde? eller må jeg ha ny motor. Er jo ikke xenon så er jo ikke så nøye med høydejusteringa for min del. Vurdert å åpne panseret og sjekke hva som skal til? fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg