wicky124 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Er det ikke slik at dere i norsk forstand egentlig har bilene sammen... "storfamilieøkonomi"... kalles det vel? vel, jeg har min egen bolig, og bor med min kone og min baby...resten av familien bor for seg selv... så vi har ikke storfamilieøkonomi lenger... hadde det før (da jeg alltid klagde på kantkjørte felger ) Men nå er det litt løsere..alle betaler for sine egne biler og vi byttelåner slik vi føler for... Slik som imorgen, da jeg skal på jobb intervju, så er det kanskje ikke så kult å dukke opp med knall kromrød merce..så da låner jeg E61 til kompis av meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Er ikke lett det med stripa altså... Hadde den før jeg lakka, men ser litt mer moderne ut uten, så er veldig veldig usikker! Hadde muligens sett moderne ut med blå stripe også, men...Tøft med gammel Skibsplast ja! God sjøbåt, solid bygd, og perfekt til småturer på Sunnmøre her Wesling er vell på de fleste måter en penere båt, men det er litt tøft med den spesielle baugen på denne modellen! Selv om kanskje en vanlig, avrunda baug hadde sett penere ut Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Men.kanskje den ser bedre ut med fenderlidta på da? Får litt skille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Har det kommet lanseringsdato på X4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Låner ikke bort. Men sitter med følelsen av at noen kan "ta litt av" pga motor og at den er leken. Ikke noe fartsvidunder men de fleste eier ikke hk på bila så da tror jeg at noen kan ta litt av som sagt. Det var det jeg mente med mitt innlegg, at vanlige biler går bra å låne bort, men er det noe morsomt så helst ikke (av samme grunn som du nevner). Ser på meg som ansvarlig, men djevelen stiller opp med alt han klarer når jeg sitter bak rattet til noe morsomt. Krever disiplin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Har det kommet lanseringsdato på X4? Vil anta at de første bilene vil komme i slutten av juli (det skal hvertfall 4GC gjøre..). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 På en annen side. Russebilen som vi hadde fikk kjørt seg... fååååård transit. Epic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Det blir litekult noekult. Nesten litt småkult noekult og Sveinsag reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hvor skal du på intervju wicky? Sluttet i budbilselskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 vel, jeg har min egen bolig, og bor med min kone og min baby...resten av familien bor for seg selv... så vi har ikke storfamilieøkonomi lenger... hadde det før (da jeg alltid klagde på kantkjørte felger ) Men nå er det litt løsere..alle betaler for sine egne biler og vi byttelåner slik vi føler for... Slik som imorgen, da jeg skal på jobb intervju, så er det kanskje ikke så kult å dukke opp med knall kromrød merce..så da låner jeg E61 til kompis av meg Lykke til med jobbintervju. Hvilket firma/hva slags jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Låner bort Merca til familiemedlemmer, BMWn var det kun brodern og min bestekamerat som fikk prøve en liten tur + En BMW entusiast med fersk lapp fikk kjøre frem og tilbake på en rettstrekke. Sist jeg lånte bort Merca fikk jeg den tilbake med et tykt lag med gjørme på alle sider, forran og bak, vinduer, felger.. Innsiden av felgene måtte jeg vaske bort for sand, grus og gjørme igår da jeg har slitt med vibrasjoner jeg aldri har hatt før.. Tok en titt inni felgene og det befant seg en steinrøys i de alle sammen Så fikk jeg beskjed om at temperaturnåla hadde stått limt på 120 grader mens gjørmeturen oppover en stigning fortsatte på nærere 800 meter med tilhenger på slep. Motoren orket ikke å trekke på 2. gir og klarte 2200rpm på 1ste.. Så kombinasjon av bratte bakker, gjørme og tung last der altså.. Jeg tenker som så, at når bilen tålte den påkjenningen, så skal den fint tåle en tur nedover hele Europa og tilbake om snart en måned Diffolje skal byttes, motorolje skal byttes med en litt tykkere Mobil1 olje, hjullagre sjekkes, foringer og stag byttes(alle sammen), vannpumpe! Så er man klar Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hvis du skal forbi så må du ta en runde på Nurburgring med E30 Esel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Hvis du skal forbi så må du ta en runde på Nurburgring med E30 Esel Tror ikke det gjør seg så bra når Stjernegris(esel?) står på forsiden av et eller annet tyskt bilblad grunnet ny banerekord Spøk til side! Blir nok ingen tur dit i år Blir nok en tur dit ved en senere anledning, det blir nok mange slike turer nedover til Kroatia i årene som kommer, da det etableres landsted der nede Shattered og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 Når er det bmw treff på Våler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 18, 2014 Share Skrevet Mai 18, 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/godt-parkert/a/10123708/ hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg