Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Flere ting som kreves for å drifte, nemlig mye power, godt dekkbudsjett og LSD, en skikkelig sperre er vel absolutt best egnet til drifting.

Så for oss dødelige som bedriver sladding, så er LSD bra greier :) Alt annet er kjedelig/ubrukelig :) Sladding på tørr asfalt medfører bare slitte dekk, utslitte foringer og den slags! Man får spare det til vintern :)

Om du ikke har dekkmaskin da, så du kan bytte dekk selv. Så ligger det endel dekk bak diverse bensinstasjoner som bare er å ta om du spør først. Kamerat av meg gjorde det i fjor, når han kjørte volvo 940. Den ble virkelig brukt også da, rundt 200hk skulle det være i den. Men den tålte det ikke med så lite stell som den fikk desverre for var en morsom bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pendler du til Oslo hver dag for tiden? :) Virker som at du er i byen ganske ofte nå.

Bor på brakkerigg i Groruddalen og jobber turnus. Si fra hvis du vil "henge" en dag! :) Reiser hjem etter nattevakt i natt, men vender tilbake igjen snart og skal jobbe mye i Oslo utover året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er finansieringen 100% i boks :D Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg :D Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! :) Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også.

Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll).

Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei :P Eventuelle bilder kommer selvsagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Lurer på om jeg noen gang kommer til å kjøre NY bil. Det er vel heller tvilsomt. Kjører ny firmabil nå, men det blir liksom ikke det samme :P

En gang i løpet av livet må jeg ihvertfall, få bestillt ny bil fra fabrikk. Ja man taper en del penger på det, men det skal være verdt det for min del.

-Tviler på at det blir en familie/hverdagsbil for der synes jeg man kan kjøpe 3-8 år gammle biler som har allerede tapt seg en god del i verdi.

Den ene jeg skal ha fra fabrikk en gang i fremtiden, skal være en spesiell bil. :D (Det er ihvertfall drømmen) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i løpet av livet må jeg ihvertfall, få bestillt ny bil fra fabrikk. Ja man taper en del penger på det, men det skal være verdt det for min del.

-Tviler på at det blir en familie/hverdagsbil for der synes jeg man kan kjøpe 3-8 år gammle biler som har allerede tapt seg en god del i verdi.

Den ene jeg skal ha fra fabrikk en gang i fremtiden, skal være en spesiell bil. :D (Det er ihvertfall drømmen) :P

Hadde vært noe å få en E39 M5 spesialbestilt fra fabrikken. Synd man må mange år tilbake da :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...