Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere ting som kreves for å drifte, nemlig mye power, godt dekkbudsjett og LSD, en skikkelig sperre er vel absolutt best egnet til drifting.

Så for oss dødelige som bedriver sladding, så er LSD bra greier :) Alt annet er kjedelig/ubrukelig :) Sladding på tørr asfalt medfører bare slitte dekk, utslitte foringer og den slags! Man får spare det til vintern :)

Om du ikke har dekkmaskin da, så du kan bytte dekk selv. Så ligger det endel dekk bak diverse bensinstasjoner som bare er å ta om du spør først. Kamerat av meg gjorde det i fjor, når han kjørte volvo 940. Den ble virkelig brukt også da, rundt 200hk skulle det være i den. Men den tålte det ikke med så lite stell som den fikk desverre for var en morsom bil.

Skrevet

Pendler du til Oslo hver dag for tiden? :) Virker som at du er i byen ganske ofte nå.

Bor på brakkerigg i Groruddalen og jobber turnus. Si fra hvis du vil "henge" en dag! :) Reiser hjem etter nattevakt i natt, men vender tilbake igjen snart og skal jobbe mye i Oslo utover året. 

Skrevet

Da er finansieringen 100% i boks :D Det blir nok en helt splitter ny 316iA F30 på meg :D Imperial Blue, Modern Line, lyse Edeltre-lister og beige interiør - classy!! :) Skal definitivt påkoste bilen snadderhjul (Alpina!) og oppgradere understellet også.

Skal til lokal forhandler i morgen eller torsdag for å finjustere på orderen en siste gang, samt diskutere pris enda mer og ikke minst spørre andre forhandlere om de kan gi bedre pris. Leveringstid er typisk 7 uker, av og til 8 uker på det meste (hvis bilen blir tilfeldig valgt ut for ekstra kvalitetskontroll).

Skulle få låne 420iA denne uka, sier ikke nei :P Eventuelle bilder kommer selvsagt :)

Skrevet

Gratulerer med kommende nybil da :) Fikk veeldig lyst på en E30 Turbo Touring som kom ut på forumet her i dag.. skulle bytta stempler til vanos stempler og knalla på med enda mer effekt.

Skrevet

Tusen takk :)

Kult! Lurer på om jeg noen gang kommer til å kjøre NY bil. Det er vel heller tvilsomt. Kjører ny firmabil nå, men det blir liksom ikke det samme :P

Skrevet

Kult! Lurer på om jeg noen gang kommer til å kjøre NY bil. Det er vel heller tvilsomt. Kjører ny firmabil nå, men det blir liksom ikke det samme :P

En gang i løpet av livet må jeg ihvertfall, få bestillt ny bil fra fabrikk. Ja man taper en del penger på det, men det skal være verdt det for min del.

-Tviler på at det blir en familie/hverdagsbil for der synes jeg man kan kjøpe 3-8 år gammle biler som har allerede tapt seg en god del i verdi.

Den ene jeg skal ha fra fabrikk en gang i fremtiden, skal være en spesiell bil. :D (Det er ihvertfall drømmen) :P

Skrevet

En gang i løpet av livet må jeg ihvertfall, få bestillt ny bil fra fabrikk. Ja man taper en del penger på det, men det skal være verdt det for min del.

-Tviler på at det blir en familie/hverdagsbil for der synes jeg man kan kjøpe 3-8 år gammle biler som har allerede tapt seg en god del i verdi.

Den ene jeg skal ha fra fabrikk en gang i fremtiden, skal være en spesiell bil. :D (Det er ihvertfall drømmen) :P

Hadde vært noe å få en E39 M5 spesialbestilt fra fabrikken. Synd man må mange år tilbake da :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...