e30_joakim Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Tips til hva jeg og eventuelt dama kan gjøre i sommer? Har ingen planer enda om hva vi skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Roadtrip ! Jeg og madammen blir nok å ta en langtur hjemover til det store nordland i sommer før ungen popper ut VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg og en kompis tenker oss en skikkelig biltur rundt i europa, vi har bare 9 dager på oss, men skal prøve å oppleve mest mulig på flest plasser Foreløpig går turen nedover gjennom Danmark, vestover via BeNeLux-landene. Så via Sveits til Italia, før vi venter snuten nordover via Østerrike, Tsjekkia og Polen, Litauen, Latvia og Estland, båten over til Finland, så båten over til Sverige og kjøre derifra til Oslo. ifølge google maps vil turen i ren kjøring ta 76 timer, men om man regner ca 8-10 timers kjøring hver dag, og sikkert litt nedkorting i ruta, så bør vel det være gjennomførbart? Skal jo være en bilferie, så begge er fullt klar over at det blir mange timer i bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Modball tur det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Jeg og en kompis tenker oss en skikkelig biltur rundt i europa, vi har bare 9 dager på oss, men skal prøve å oppleve mest mulig på flest plasser Foreløpig går turen nedover gjennom Danmark, vestover via BeNeLux-landene. Så via Sveits til Italia, før vi venter snuten nordover via Østerrike, Tsjekkia og Polen, Litauen, Latvia og Estland, båten over til Finland, så båten over til Sverige og kjøre derifra til Oslo. ifølge google maps vil turen i ren kjøring ta 76 timer, men om man regner ca 8-10 timers kjøring hver dag, og sikkert litt nedkorting i ruta, så bør vel det være gjennomførbart? Skal jo være en bilferie, så begge er fullt klar over at det blir mange timer i bil Uten navn2.png Hvor langt blir dette da?Jeg kjørte 242 mil tidligere i år på 12 dager i en campingbil i Sør Afrika med maks 100 km/t grense. + masse stopp og severdigheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir overkant av 6000km, så blir litt kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Har to roadtriper selv på gang nå egentelig, en over til England for å dra på Goodwood festival of Speed samt en ned igjennom Tyskland og til Venezia. Selvsagt med stopp i München og igjennom Sveits og over Alpene, skal også ha en avstikker til Stuttgart får å dra på Porsche og Mercedes museum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir overkant av 6000km, så blir litt kjøring Barneskirenn det skal kjøre ca 900mil i august.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Barneskirenn det skal kjøre ca 900mil i august.. Hvor skal du ???? opp og ned til Italia 4 ganger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Liten tur rundt i USA starter i Vegas og avslutter i Miami. Med en snartur innom Mt.Rushmore. Litt usikker på den siste der men sykt lyst til å se det stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Liten tur rundt i USA starter i Vegas og avslutter i Miami. Med en snartur innom Mt.Rushmore. Litt usikker på den siste der men sykt lyst til å se det stedet. Aha lyst til å kjøre rundt der borte selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Trodde du skulle til Pakistan jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Trodde du skulle til Pakistan jeg... Kjører ikke Merce vett e30_joakim og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Blir overkant av 6000km, så blir litt kjøring Har vært i spania mange år med campingbil i sommerferien. Det er 2564 mil en vei. Vi bruker ca 2,5 dager en vei.. Tur retur blir dette ca 5128 på 5 dager i en 5 tons bil. Så du burde klare dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Du mener km vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg