Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Idag var det planlagt sprenging av en traverskran på Stord,vær nede å sku filme det tidligere idag. Var vist bare 4 av 80 (?) ladninger som gikk av :P

Goliat demolition,første forsøk:

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har strekt kablene her, så blir koblet på ila juni. I august oppgraderer altibox alle abonnementene sine (hastighet) med ca 25 %, uten tillegg i pris. Så i August vil vi få 75/75.

Nå har vi 20/1, men får bare 1,2/0,7.  TV-boksen er visst trådløs/wifi. Glemte å nevne det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere med fiber.. Hvilken hastighet har dere, hva bruker dere "den" til, og synes dere det holder?

 

Vi er jo bare to på nettet her, men kjekt å ha litt kapasitet til venner også. TV-boksen er visst trådløs, så den krever nett. Samtidig er det gjerne 2-3 telefoner som tar sitt, nedlastinger på PCen flere ganger om dagen, samt litt streaming mens kjerringen ser på TV. Hadde vært kjekt å kunne spille online eller streame HD, mens kjerringen så på TV, samtidig som begge kunne surfe på mobilene mens vi så på ting. Haha.

Vi har 40/40. Reelt har vi faktik 44/48 :lol:

Dette holder i masser til oss iallefall. Hurtig nedlastning samtidig som online-spilling/streaming uten noe problemer i det hele tatt. Var litt redd det skulle bli for lite, da jeg har hatt 100/100 før (samt 75/75) men merker igrunn ikke noe forskjell utenom på nedlastning av ting og tang. Før kunne jeg laste ned på 7-9mb/s nå stopper det på ca 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kanskje litt privat spørsmål for noen, men jeg er en veldig enkel person og svarer vis folk spør og jeg spør folk om mye :)

 

 

Barbering i ansiktet : 

Bruker dyre høvler og skum fra apoteket til sensitiv hud, og jeg barberer med hårene. 

 

Likavel får jeg inngrodde hår og røde prikker på halsen, må til tider bruke nærmere 1 Time !!!! og pirke ut mange hår som legger seg under huden og klør.......

 

 

Et av mine verdens problemer for øyeblikket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det gav litt mer logikk. :)

 

Er det Telenor du har? De garanterer bare "opptil".

 

Venter selv på fiber nå, røren er gravd ned i hagen, så skal ringe til han installasjonsfyren når jeg får kommet meg hjem. Skal bli deilig å slippe Telenor-linjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kanskje litt privat spørsmål for noen, men jeg er en veldig enkel person og svarer vis folk spør og jeg spør folk om mye :)

 

 

Barbering i ansiktet : 

Bruker dyre høvler og skum fra apoteket til sensitiv hud, og jeg barberer med hårene. 

 

Likavel får jeg inngrodde hår og røde prikker på halsen, må til tider bruke nærmere 1 Time !!!! og pirke ut mange hår som legger seg under huden og klør.......

 

 

Et av mine verdens problemer for øyeblikket...

Samme problemet her. Etter tips fra kjerringen så har jeg begynt å klesse Vibrator-rens i trynet etter shaving og det funker som bare det :lol:

Var visst noe kvinner brukte nedentil etter barbering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme problemet her. Etter tips fra kjerringen så har jeg begynt å klesse Vibrator-rens i trynet etter shaving og det funker som bare det :lol:

Var visst noe kvinner brukte nedentil etter barbering..

whaaaaaaaaat?!

 xD

 

EDIT: Gå til VITA og spør om ansiktsrens, som du bruker etter shaving. Unirens er en bra en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det funker så, poenget er vel desinfisering^
Gjør ikke aftershave samme nytte?

Har ikke noe særlig problemer med inngrodde hår, bruker ikke skum og barberer først med hårene og deretter mot hårene.
Bytt blad annenhver uke. Dyre barberhøvler er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL!

 

Er vel bedre for menn å bruke produkter laget for menn. Menn og kvinner har forskjellig hud.

 

Rens er hele cluet her. Men bruk da rens for menn, som er laget for ansiktet. Gå til apoteket eller VITA.

 

Ikke finn på å kjøp sexleketøy rens og klashe det i trynet selvom det skulle hjelpe xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...