Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Firma som bare ansetter(leier inn) folk med enkeltmannasforetak høres ikke ut som stedet for meg.

 

Vel du er sikkert ikke ønsket her heller :P

 

Vi ansatter SJÅFØRER....budbilsjåfører.. De MÅ ha enkeltmannsforetak... de har egne regnskapsførere og betaler skatt etc selv...Derfor er vi pålagt å ansette sjåfører med eget firma registrert i Brønnøysund registeret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.kvinneguiden.no

 

 

Gjeng med bitches her as...ahhahaha jeg har aldri brukt fuktighetskrem eller no annet... jeg har ingen rynker..intet hår fall... kanskje det er pakistaner dere alle burde vært? :P

 

Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. :P

 

Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff...

 

 

Hmmm... jeg liker skikkelig rekkefirer... helt opp til 9000 rpm... :)

 

 

Putter du på noen kvasse kammer, skikkelig innsug og en stor turbo, så får du fort fin lyd i en firer også. Og det er stor forskjell på 4'ere og 4'ere, slik det er forskjell på 8'ere og 8'ere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis CRXen blir ferdig på verksted :)

 

Åja trodde den var fæærdig jeg!

 

Når er leveringsdato for 3serien da? hva ble farge / utstyr ? hvor mye rabatt fikk du tilslutt?

 

Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. :P.

 

 

nææh...er du sikker på det a? hahahahah :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det ?? 

 

Utlendinger får så mye av statens når de ikke jobber, så kunne tenke meg og vært utlending i en periode :)

 

 

Med tanke på alle skrivefeilene dine så tror jeg at du egentlig er en somaler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alle skrivefeilene dine så tror jeg at du egentlig er en somaler....

 

Burde kanskje bruke all denne "betalte fritiden" han snakker om til å ta litt kursing i norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. :P

 

 

 

 

Putter du på noen kvasse kammer, skikkelig innsug og en stor turbo, så får du fort fin lyd i en firer også. Og det er stor forskjell på 4'ere og 4'ere, slik det er forskjell på 8'ere og 8'ere.

 

En kamerat har en s2000 med kvasskam og trakter i innsuget... deilig lyd! :D nå venter den på montering av kompressor, så det blir nok enda bedre ;) samt et gromt eksosanlegg har den også! Det er riktignok en skrikende japselyd, men hva annet kan man forvente på 9000rpm? :P

 

Tror fortsatt det blir en penere lyd i m5'n med kompressor, men så skal ikke japsebiler være "pene" heller, de skal være skarpe og "styla" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat har en s2000 med kvasskam og trakter i innsuget... deilig lyd! :D nå venter den på montering av kompressor, så det blir nok enda bedre ;) samt et gromt eksosanlegg har den også! Det er riktignok en skrikende japselyd, men hva annet kan man forvente på 9000rpm? :P

 

Tror fortsatt det blir en penere lyd i m5'n med kompressor, men så skal ikke japsebiler være "pene" heller, de skal være skarpe og "styla" :P

 

For ikke å snakke om et par roterende trekanter. Det er vel kanskje det mest sexy av alt.. brap brap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...