Fredrik 90 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 JEG SYNES at det aldri kan bli bra lyd i en firer sammenliknet med seksere eller V8ere. Lydbildet tiltaler meg ganske enkelt ikke... majuz, turbina10 og e30_joakim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 På Bavaria, har skrevet kontrakt!! M|Fjeld, Fredrik, Kvasi og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Firma som bare ansetter(leier inn) folk med enkeltmannasforetak høres ikke ut som stedet for meg. Vel du er sikkert ikke ønsket her heller Vi ansatter SJÅFØRER....budbilsjåfører.. De MÅ ha enkeltmannsforetak... de har egne regnskapsførere og betaler skatt etc selv...Derfor er vi pålagt å ansette sjåfører med eget firma registrert i Brønnøysund registeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 På Bavaria, har skrevet kontrakt!! Gratulerer masse mister Ut og råne litt lekebil i helgen? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hvis CRXen blir ferdig på verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 www.kvinneguiden.no Gjeng med bitches her as...ahhahaha jeg har aldri brukt fuktighetskrem eller no annet... jeg har ingen rynker..intet hår fall... kanskje det er pakistaner dere alle burde vært? Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. Nei, det blir aldri bra lyd i en firer uansett drivstoff... Hmmm... jeg liker skikkelig rekkefirer... helt opp til 9000 rpm... Putter du på noen kvasse kammer, skikkelig innsug og en stor turbo, så får du fort fin lyd i en firer også. Og det er stor forskjell på 4'ere og 4'ere, slik det er forskjell på 8'ere og 8'ere. Tzunami og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hvis CRXen blir ferdig på verksted Åja trodde den var fæærdig jeg! Når er leveringsdato for 3serien da? hva ble farge / utstyr ? hvor mye rabatt fikk du tilslutt? Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. . nææh...er du sikker på det a? hahahahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. Hvorfor det ?? Utlendinger får så mye av staten når de ikke jobber, så kunne tenke meg og vært utlending i en periode turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Hvorfor det ?? Utlendinger får så mye av statens når de ikke jobber, så kunne tenke meg og vært utlending i en periode Med tanke på alle skrivefeilene dine så tror jeg at du egentlig er en somaler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Med tanke på alle skrivefeilene dine så tror jeg at du egentlig er en somaler.... Burde kanskje bruke all denne "betalte fritiden" han snakker om til å ta litt kursing i norsk. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Jeg vil heller være en skalla nordlending enn en pakistaner. Putter du på noen kvasse kammer, skikkelig innsug og en stor turbo, så får du fort fin lyd i en firer også. Og det er stor forskjell på 4'ere og 4'ere, slik det er forskjell på 8'ere og 8'ere. En kamerat har en s2000 med kvasskam og trakter i innsuget... deilig lyd! nå venter den på montering av kompressor, så det blir nok enda bedre samt et gromt eksosanlegg har den også! Det er riktignok en skrikende japselyd, men hva annet kan man forvente på 9000rpm? Tror fortsatt det blir en penere lyd i m5'n med kompressor, men så skal ikke japsebiler være "pene" heller, de skal være skarpe og "styla" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 En kamerat har en s2000 med kvasskam og trakter i innsuget... deilig lyd! nå venter den på montering av kompressor, så det blir nok enda bedre samt et gromt eksosanlegg har den også! Det er riktignok en skrikende japselyd, men hva annet kan man forvente på 9000rpm? Tror fortsatt det blir en penere lyd i m5'n med kompressor, men så skal ikke japsebiler være "pene" heller, de skal være skarpe og "styla" For ikke å snakke om et par roterende trekanter. Det er vel kanskje det mest sexy av alt.. brap brap! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Burde kanskje bruke all denne "betalte fritiden" han snakker om til å ta litt kursing i norsk. Blir noen feil, beklager på det sterkeste! Dere er jo så perfekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Blir noen feil, beklager på det sterkeste! Dere er jo så perfekte Ingen er perfekte... utenom meg...jeg er innvandrer født og oppvokst i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 For ikke å snakke om et par roterende trekanter. Det er vel kanskje det mest sexy av alt.. brap brap! HAHAHA leste rotete trekanter... tenkte feil... men ja, det er ikke feil det nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg