pautomagi Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Jeg har trent aktivt en stund. Men merker selv at jeg er lei av alt mas og prat om det hele tiden. Litt vel mye fokus rundt fitness, kosthold og trening om dagen. Derfor tar jeg det aldri opp i andre sammenhenger enn der det er relevant. treningsforum for eksempel om jeg hadde vært registrert der. Over til noe helt annet og mer relevant, Noen tips til import av 2002 ? Hvordan er det med kostnader på veteran import? kun moms og vrakpant på grensen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Registrert deg på treningsforum.no istedenfor å mas om kroppsbygging her hver dag... Sent fra min D6503 via Tapatalk Vært det en god stund Sjekk ut han syke fyren her han er 21 år nå bare https://www.youtube.com/watch?v=o-9WKSEzfd0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Et treningshysteri farer over landet, har faktisk opplevd at jeg ikke helt strekker til sosialt siden jeg ikke "løfter" flere ganger i uka og drikker "Shake". Mange føler at de ikke har noe å prate med meg om siden jeg selv ikke driver aktivt med det. Man tar heller trikken til trening eller kjører bil, løfter litt, istedenfor å løpe/sykle dit man skal og ellers har variert kost. Jeg har lite givende å si når det alltid prates om slikt hvor enn jeg omgås Slike Fitness-prinsesser imponerer med innsats, men kunne ikke levd med noe slikt eller klart å leve slik selv. For mye annet morsomt å gjøre(bil, bil, bil haha). Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk +1 på det! Halvparten av klassen min på skolen snakker kun om trening, kosthold, hvor mye en løfta å bla bla bla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Må si meg lettere irritert over oppførselen til utelandske vogntog! Jeg vet at jeg ikke er den eneste, men opplevde vi frekkhetene på nært hold.. Var på tur fra Mosjøen nordover etter å ha vært på kjøretur for å teste at bmw'en funker som den skal. Like nord for Mosjøen kommer vi over en bakketopp som fører til en lengre strekke etterfulgt av en krapp sving. I det vi kommer over bakketoppen, så ser vi en trailer som kommer ut av svingen på slutten av strekka, retning imot oss. Deretter hiver et utenlandsk vogntog seg forbi det norske, som kom først ut av svingen! Denne veien er utrolig smal, og egentlig ikke brei nok til at to vogntog "trygt" kan kjøre forbi hverandre. I det det utenlandske vogntoget ligger side om side med det andre, så begynner det som blir forbikjørt å skjeine ut i grøfta. Vogntogene var så nærme at speilene praktisk talt kunne vært borti hverandre. Hengeren blir dratt ut i grøfta og sjåføren står på bremsa. Det stopper akkurat i tide før trekkvogna blir dratt med. Det utenlandske vogntoget kommer med låste hjul side om side når dette skjer. Vi hadde allerede bremsa godt ned. Parkerer bilen med nødblink framfor vogntoget som ligger hallveis nerri grøfta, og jeg ringer til politiet. Ingen skadet heldigvis. Det utenlandske vogntoget stopper, to karer av ukjent opprinnelse kommer ut, ser at alle er OK, så kjører de avgårde igjen! Uten å si et kløyva ord til noen... Man kan egentlig ikke si at det var utlendingen sin feil, men hadde det ikke vært for at han absolutt skulle kjøre forbi, så hadde ikke dette skjedd. Hensynsløse idioter spør du meg.. De skjønner ikke at de ikke kan bedrive samme type kjøring her til lands, som de gjør hjemme nede på kontinentet. Man hører jo om slike hendelser daglig, men man tenker virkelig ikke over det før man er innblandet/vitne til en slik hendelse selv.. Traileren som endte sin ferd i grøfta, var norsk. Det første sjåføren sa da han kom hoppende ut av bilen var "Æ sætt den bare hær æ" Han tok det med godt mot iallefall turbina10, adne95 og M|Fjeld reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ingen som driver kroppsbygging her ? Prøver så godt jeg kan, spiser riktig mat, ofte og trenger tungt Et treningshysteri farer over landet, har faktisk opplevd at jeg ikke helt strekker til sosialt siden jeg ikke "løfter" flere ganger i uka og drikker "Shake". Mange føler at de ikke har noe å prate med meg om siden jeg selv ikke driver aktivt med det. Man tar heller trikken til trening eller kjører bil, løfter litt, istedenfor å løpe/sykle dit man skal og ellers har variert kost. Jeg har lite givende å si når det alltid prates om slikt hvor enn jeg omgås Slike Fitness-prinsesser imponerer med innsats, men kunne ikke levd med noe slikt eller klart å leve slik selv. For mye annet morsomt å gjøre(bil, bil, bil haha). Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Er enig med deg og pautomagi på forumet her, sikkert mange som er aktive og trener. Men folk tar litt av..! Har flere venner som aldri beveger seg, og når dem først gjør, så er det full skriving på Facebook, masse bilder på Instragram, Twitter blir fylt opp, og ikke minst MASSE snapchat fra hele turen. Som sagt, trener ofte, og lager mat i helgene som jeg skal spise på uke dagene osv osv. Men skriver aldri på facebook, sjekker aldri inn på gymmen og sjelden bilder, da har jeg de selv for å se forandring. Registrert deg på treningsforum.no istedenfor å mas om kroppsbygging her hver dag... Sent fra min D6503 via Tapatalk Må vel være litt "lov" å skryte litt for dem som trener ? mange andre som legger ut ting her, men når det først er snakk om trening, så må ikke folk stå på tastaturet for det turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Dette er jo off topic tråden så her er trening absolutt et lovlig tema For de som ikke er interessert i dette kan de vel fint bla seg forbi.. Selv trenger jeg mye selv og det er kjempekjekt! Men jeg trykker det ikke opp i trynet på folk eller deler 1000 ting på FB/IG osv hver dag.. Hva tar folk i de forskjellige hovedøvelsene da? Markløft/knebøy/benkpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Vært det en god stund Sjekk ut han syke fyren her han er 21 år nå bare https://www.youtube.com/watch?v=o-9WKSEzfd0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Klarer i så fall å løfte mine barn både i markløft, knebøy og muligens i benkpress og.. Holder for meg! Trening er helt greit, men det blir fort mye i media. Har tatt litt av.. Og di elefantene over her synst jeg, merk jeg, er stygt. Blir for mye.. Hva skal man være slik etter? Kun for å stå på ei scene? Sent fra min LG-D802 via Tapatalk wicky124 og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ja det er steroider men, det er alltid de som ikke orker å trene eller gidder skylder nesten alltid på steroider eller han/hun har bedre gener derfor ser dem sånn ut. Det er et valg den personen tar skader jo ingen andre ? Akkurat som folk velger å trimme bilene sine og så blir andre rundt sjalue e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Dette er jo off topic tråden så her er trening absolutt et lovlig tema For de som ikke er interessert i dette kan de vel fint bla seg forbi.. Selv trenger jeg mye selv og det er kjempekjekt! Men jeg trykker det ikke opp i trynet på folk eller deler 1000 ting på FB/IG osv hver dag.. Hva tar folk i de forskjellige hovedøvelsene da? Markløft/knebøy/benkpress? Benkpress trener jeg sjeldent, jeg for bedre utbytte med Hantler, bedre støttemuskler og balanse om dagsformen er bra så klarer jeg 200kg i markløft, men da kan jeg ikke sitte på dass dagen etter Er 185 høy, veier 95 kg, fett % har jeg ikke målt enda, men sliter litt med "håndtak" på siden av magen, ellers lite fett på resten av kroppen, som hele familen har ..... 45 cm rundt Biceps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Treningspratet med dertil posting av svette mannekropper er vel ca så gay som det får blitt.. Hva med å poste bilder av hun derre kjerringa med skjegg? Det er faktisk å foretrekke. thbrekke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Ja det er steroider men, det er alltid de som ikke orker å trene eller gidder skylder nesten alltid på steroider eller han/hun har bedre gener derfor ser dem sånn ut. Det er et valg den personen tar skader jo ingen andre ? Akkurat som folk velger å trimme bilene sine og så blir andre rundt sjalue Det er nok mange som har tatt skade av at en annen personer bruker steroider da det er et kjent faktum at de er litt mer aggressive enn ola nordmann. Nytern og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Benkpress trener jeg sjeldent, jeg for bedre utbytte med Hantler, bedre støttemuskler og balanse om dagsformen er bra så klarer jeg 200kg i markløft, men da kan jeg ikke sitte på dass dagen etter Er 185 høy, veier 95 kg, fett % har jeg ikke målt enda, men sliter litt med "håndtak" på siden av magen, ellers lite fett på resten av kroppen, som hele familen har ..... 45 cm rundt Biceps 44cm biceps jeg men har 40cm underarmer skal ha 50cm biceps da har jeg nådd målet mitt 180cm 91kg sixpacken ble borte når jeg starta bulking for 5 måneder siden. Skal deffe snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Treningspratet med dertil posting av svette mannekropper er vel ca så gay som det får blitt.. Hva med å poste bilder av hun derre kjerringa med skjegg? Det er faktisk å foretrekke. Only 4 you! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Benkpress trener jeg sjeldent, jeg for bedre utbytte med Hantler, bedre støttemuskler og balanse om dagsformen er bra så klarer jeg 200kg i markløft, men da kan jeg ikke sitte på dass dagen etter Er 185 høy, veier 95 kg, fett % har jeg ikke målt enda, men sliter litt med "håndtak" på siden av magen, ellers lite fett på resten av kroppen, som hele familen har ..... 45 cm rundt Biceps Kjører benkpress sammen med skråbenk med manualer og flies med kabler. Fin kombo for min del iallefall 200kg er jo veldig bra! Trener med rundt 110-120, maks er vel 150-ish. Tynn kar jeg, så tar mer tid å bygge muskler. 183 veier underkant av 70kg. Dog går det hurtig framover for tiden, økning hver uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg