e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Kjører konsekvent 5x5 program for øyeblikket jeg Syns det gir mest framgang, iallefall for min kroppstype. Artig å trene, men trener ikke for å bli en strandløve Kun for egen del fordi det er gøy samt ryggen min har behov for det. Samme her, trener ikke for å bli Strandløve xD Erik89 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Jeg gjør et unntak for dere.. Håper dere ikke blir for heite! Treningsprogrammet mitt består av sjokoladeboller og vedproduksjon, tar gjerne imot tips når det gjelder bolledeig. Dæven for et skjegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Og veggen da! Sjekk NRK-stria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Arma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Hmm... Det ser ikke helt normalt ut. Veldig tynne armer sånn rent fortsett fra bicepsen. Tror bolledeigen din inneholder andre ting enn bolledeigen min Haukefer, -Erik-, majuz og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Mens vi er inne på kroppsfokus..Har dere sett Unghung Hero, på netflix? Stakkars fyr.Han har fått gjennomgå. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Må si meg lettere irritert over oppførselen til utelandske vogntog! Jeg vet at jeg ikke er den eneste, men opplevde vi frekkhetene på nært hold.. Var på tur fra Mosjøen nordover etter å ha vært på kjøretur for å teste at bmw'en funker som den skal. Like nord for Mosjøen kommer vi over en bakketopp som fører til en lengre strekke etterfulgt av en krapp sving. I det vi kommer over bakketoppen, så ser vi en trailer som kommer ut av svingen på slutten av strekka, retning imot oss. Deretter hiver et utenlandsk vogntog seg forbi det norske, som kom først ut av svingen! Denne veien er utrolig smal, og egentlig ikke brei nok til at to vogntog "trygt" kan kjøre forbi hverandre. I det det utenlandske vogntoget ligger side om side med det andre, så begynner det som blir forbikjørt å skjeine ut i grøfta. Vogntogene var så nærme at speilene praktisk talt kunne vært borti hverandre. Hengeren blir dratt ut i grøfta og sjåføren står på bremsa. Det stopper akkurat i tide før trekkvogna blir dratt med. Det utenlandske vogntoget kommer med låste hjul side om side når dette skjer. Vi hadde allerede bremsa godt ned. Parkerer bilen med nødblink framfor vogntoget som ligger hallveis nerri grøfta, og jeg ringer til politiet. Ingen skadet heldigvis. Det utenlandske vogntoget stopper, to karer av ukjent opprinnelse kommer ut, ser at alle er OK, så kjører de avgårde igjen! Uten å si et kløyva ord til noen... Man kan egentlig ikke si at det var utlendingen sin feil, men hadde det ikke vært for at han absolutt skulle kjøre forbi, så hadde ikke dette skjedd. Hensynsløse idioter spør du meg.. De skjønner ikke at de ikke kan bedrive samme type kjøring her til lands, som de gjør hjemme nede på kontinentet. Man hører jo om slike hendelser daglig, men man tenker virkelig ikke over det før man er innblandet/vitne til en slik hendelse selv.. Traileren som endte sin ferd i grøfta, var norsk. Det første sjåføren sa da han kom hoppende ut av bilen var "Æ sætt den bare hær æ" Han tok det med godt mot iallefall 10341622_10152029129691612_4891894418767634442_n.jpg 10306635_10152029149486612_3171878064518191096_n.jpg Kommer det flere bilder av menn som flasher muskler nå, så brekker jeg meg. Utenlandske vogntog har to problemer - sjåføren og bileieren. Norske vogntog (slik som alle 150 vi har) er gjerne stilt ned på toppfarten. Vi lar ikke våre kjøre fortere enn 86 km/t, nettopp for å fjerne muligheten til å kjøre slik. At tunge kjøretøyer knuser speil på smale veier er faktisk ganske normalt her til lands. Når vogntoget er 2,5 meter bredt PLUSS speil, så sier det seg selv at det er mange veier som ikke er brede nok for at de skal møtes. Det er få yrker i dette landet som er så krevende som transport. M|Fjeld, Nytern og thbrekke reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Arma Kjempe bra ! turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Trenger ikke trene..I look good!!! Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Trenger ikke trene..I look good!!! Deg han til venstre?? Vegard welle, Diiesel, Fredrik 90 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Da er kosebilen hjemme igjen! EU-godkjent og helt friskmeldt! Anbefaler Kjelsås Bilverksted på det varmeste. Bra pris og ikke noe bullshit. Jeg tror jeg skal gi opp hobbymekaninkerhobbyen og heller tjene mer penger sånn at de som vet hva de driver med kan gjøre reparasjoner og feilsøkinger i fremtiden Skikkelig surt at drivakselen jeg betalte ca 2500 kr for (fra Ebay Tyskland) var feil side. Det blånektet selgeren Verkstedet skaffet kun de delene som jeg faktisk trengte og skaffa dem lynraskt. Min første røde stjerne skal gis på Ebay... majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Små-surt på en to måneder gammel M235i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Savner Saudi Arabia wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 GOLFBIL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Små-surt på en to måneder gammel M235i.. Uhm. Jeg kan likegodt være den som spør: How? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg