Thundercoil Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Haggel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Uhm. Jeg kan likegodt være den som spør: How? En voldsom hagl storm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Såpass!! Ante ikke at haggel (slik man staver det?) kunne bulke biler :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Treningspratet med dertil posting av svette mannekropper er vel ca så gay som det får blitt.. Hva med å poste bilder av hun derre kjerringa med skjegg? Det er faktisk å foretrekke. Glerer med til Eurovision neste år. Da kommer det en ny skjegg dame. Nytern, majuz, Thundercoil og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Såpass!! Ante ikke at haggel (slik man staver det?) kunne bulke biler :/ Har aldri sett det så voldsomt dette før jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 kondemnert den bilen der! Må jo koste latterlig mye penger å rette ALLE karosseriflater på bil.... Fikk jo en parkeringsbulk på 3-serien, og den kom på 11.500 kr og den var vel som 1 av de bulkene der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 kondemnert den bilen der! Må jo koste latterlig mye penger å rette ALLE karosseriflater på bil.... Fikk jo en parkeringsbulk på 3-serien, og den kom på 11.500 kr og den var vel som 1 av de bulkene der Hehe, koster nok det samme å bytte et panser med en bulk som et panser med 100. Men klart, tak, bakskjermer o.l koster nok endel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Man kødder ikke med haggelbygene i USA... majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Er en grunn til at trafikken på highway´n stopper helt opp ja. Fylter seg greit opp under bruer etc da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Fikk av en eller annen grunn mektig lyst på en Cayman GTS. Praktisk talt all sportsbil en noen gang vil trenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinsag Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Fikk av en eller annen grunn mektig lyst på en Cayman GTS. Praktisk talt all sportsbil en noen gang vil trenge? Til bare rett over millionen også! koster vel 1.100.000 for manuell og 1.092.000 for PDK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Moped er spinkelt, imponerende nok dytter det mopeden i hastigheter over 80 km/h.. Gøy å skru litt moped igjen! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Nå er jo du forvokst også da Men joda, moped er ikke det verste å skru på. Har et par mopeder som skulle vært fiksa selv.. En fz som står i 1000 deler, en 82 gilera som står i 1000 deler og en scooter som ikke vil starte etter stempelbytte.. Får se om jeg ikke får tid til å fikse scooteren og sette sammen fz'n såpass jeg blir kvitt den og fattern får farte rundt på scooteren sin igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Moped er spinkelt, imponerende nok dytter det mopeden i hastigheter over 80 km/h.. Gøy å skru litt moped igjen! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk "i min tid" gikk mopeder i nesten det dobbelte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mai 23, 2014 Share Skrevet Mai 23, 2014 Kommer jo ann på hva man gidder, det dobbelte tviler jeg på, men får man på en eller annen hyper racing sylinder, simonini eller parmakit begynner det å hjelpe.. Dette er originalt stempel, trimsylinder skal på Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg