Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man kan laste inn film på usb pinne å sette i PS3?

Evt hvem formater takler den?

Sent from space using Tapatalk -

Opprett mappe som heter VIDEO med filene i og prøv.

Apropos... Min 360 har overlevd i mange år, men PS3en har tatt kvelden to ganger... Noen som vet hvor jeg kan få reparert PS3? 60GB modellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..

Fikk sms i går om en som ville kjøpe bilen min. Ikke hørt noe siden i går.

SMS går som bindende avtale hvis samtalen går noe sånn som dette:

Kjøper: Hei, jeg gir deg 28174712 (sum) for bilen din usett.

Selger: 28174712 er greit.

Kjøper: Da er det en avtale / Deal.

Ikkesant ?

Opprett mappe som heter VIDEO med filene i og prøv.

Apropos... Min 360 har overlevd i mange år, men PS3en har tatt kvelden to ganger... Noen som vet hvor jeg kan få reparert PS3? 60GB modellen.

Vet du hva som feiler den ? evt. Hva funker ikke ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan se lavoppløste serier og filmer (unntatt de med cinavia-greien, som popper opp watermark og fjerner lyden etter 20 min inn i filmen)

720p og 1080p i de der x264 eller h264-formatene, funker ikke. Det virker jo greit hvis du har en liten og kjip TV, evt. lave krav :P

Husker ikke helt formatene som støttes, men er vel mpeg, avi, divx o.l.? Er noen år siden jeg holdt på med det der.

Nå har jeg en egen PC jeg laster ned alt på (eller streamer), som alltid er koblet til projektoren.

Så mao blir ikke no sukssess å se på en 60"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha Tüv papir på felger vist det skal godkjennes? Fikk ikke det med Gs felgene mine.. Får jeg godkjent forskjellige dimensjoner fremme og bak? 8.5" framme og 10" bak.

Sent from my iPad using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat prøvekjørt en Tesla Model s P85(420hk) versjonen. Må si at den går fælt.

Veldig rart og ikke ha motorlyd også.

Kult! Har veldig lyst til å prøve selv. Ganske sikker på at den som får smaken på slike ytelser ikke vil gå tilbake til fossilt drivstoff senere. Også ganske sikker på at bilene vil koste dobbelt så mye etter 2017 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg ha Tüv papir på felger vist det skal godkjennes? Fikk ikke det med Gs felgene mine.. Får jeg godkjent forskjellige dimensjoner fremme og bak? 8.5" framme og 10" bak.

Sent from my iPad using Tapatalk

Nope. Må ha TUV, eller sende en søknad til vegvesenet om ombygging. Men da bør du helst hoste opp bevis på at bilen kunne leveres med tilsvarende felger.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Har veldig lyst til å prøve selv. Ganske sikker på at den som får smaken på slike ytelser ikke vil gå tilbake til fossilt drivstoff senere. Også ganske sikker på at bilene vil koste dobbelt så mye etter 2017 :P

Vil de som har nåværende batteribiler betale så mye for å kunne kjøre bilene deres hvis det skjer?  :stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Fikk sms i går om en som ville kjøpe bilen min. Ikke hørt noe siden i går. SMS går som bindende avtale hvis samtalen går noe sånn som dette: Kjøper: Hei, jeg gir deg 28174712 (sum) for bilen din usett.Selger: 28174712 er greit.Kjøper: Da er det en avtale / Deal. Ikkesant ? Vet du hva som feiler den ? evt. Hva funker ikke ? :)

Er nok ikke noen bindende avtale det nei. Hvis jeg stjeler telefonen til Olav Thon og sender SMS til meg selv hvor det står at jeg gjør meg til enearving så er det bindende avtale? Njet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så denne artikkelen på dinside tho.

http://www.dinside.no/919486/sms-gjelder-som-bindende-avtale

Blir småirritert over sånne ting. Folk som sier de kjøper og skal ordne seg med transport og alt sånt. Så fikser jeg istand bil og gjør klar til avlevering. 

Så får man ikke svar lenger. Ikke så mye som ett høflig "Det blir ikke noe kjøp alikevel" eller lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil de som har nåværende batteribiler betale så mye for å kunne kjøre bilene deres hvis det skjer?  :stupid:

Tror salget vil stupe fordi jeg er overbevist om at folk kjøper el-biler for å kunne kjøre i kollektivfelt, slippe bompenger og parkere gratis.

Hadde gjerne hatt en Tesla jeg, men da skulle jeg hatt en god bil ved siden av for langturer og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...