Fredrik Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Sier sitt at BMW leverte motor til McLaren F1... Og det sier sitt når Honda ble spurt først om å lage motor til McLaren F1, men takket nei. Og når det er sagt, så har Mercedes' motor i Pagani sammenheng med at den avdøde formel 1 legenden Fangio, som var en nær venn av Pagani, hadde nære kontakter innen AMG (pga. sin fortid som Mercedes sjåfør) og skaffet derav Horatio Pagani et unntak som Mercedes egentlig ikke gjør (dvs. leverer motorer til andre bilprodusenter). På den tiden var Horatio Pagani noen ingen visste om, han hadde absolutt ikke samme status på den tiden som nå. Så det var like mye en "tilfeldighet" som ferdighet hos AMG. Jeg sier bare ja takk, alle tre deler. Jeg har ingen tvil om at både BMW og Mercedes leverer det ypperste av motorer sammen med Porsche og Ferrari, og Honda i tet (på en solid 5. plass), hvem som er "best" blir bare tull å diskutere. ******** Edit: Impulskjøpte ny bil i dag da Volkswagen Golf 1.4 av alle ting. Skal ha den i 2 måneder, til nybilen er her ;p 15.000 kr., haha Hehehe... jeg må nesten utnytte muligheten iom. at det helt sikkert ikke blir alt for mange muligheter til å nevne at vår Volkswagen Up! er den hurtigste bilen, men i dette tilfellet er det faktisk korrekt nok i relasjon til din Golf IV 1,4. Begge bilene har en motor som yter 75 HK, men iom. at Up'en er ca. 250 Kg lettere klarer den 0-100 Km/t 1,5 sekunder hurtigere enn Golfen. Up'en har til og med 15 Km/t høyere topphastighet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Spiller ingen rolle for min del ;D wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Spiller ingen rolle for min del ;D Ikke for min del heller egentlig, men det er en sånn "once in a lifetime" opplevelse når det gjelder Up'en... og spesielt her inne... -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ikke for min del heller egentlig, men det er en sånn "once in a lifetime" opplevelse når det gjelder Up'en... og spesielt her inne... Tror nok Up'n skal klare å slå ene e30'n min og 316 forgasser med automat (det var et "dare" på at du skal finne info om 0-100 etc på 316a'n, noe jeg ikke har finni ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ikke for min del heller egentlig, men det er en sånn "once in a lifetime" opplevelse når det gjelder Up'en... og spesielt her inne... Etter å ha sett Golfen (som egentlig er gørr kjedelig bil), så skulle jeg ta turen til Tønsberg for å sjekke ut en tidlig Audi A2 med 1,4 bensinmotor. De har 74 hk tror jeg. Men den var solgt i det jeg ringte, så da ble det Golfen i stedet. Min favorittsmåbil er gamle Fiat 500 (sjokk? ) og Audi A2 faktisk. Den var forut sin tid. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Har hatt 3 golfer, synes de er praktiske, og gode A til B biler. =) Som regel meget økonomiske også. noekult og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Tror nok Up'n skal klare å slå ene e30'n min og 316 forgasser med automat (det var et "dare" på at du skal finne info om 0-100 etc på 316a'n, noe jeg ikke har finni ) Jeg er ganske sikker på at det er 14,2 sekunder samt en topphastighet på 171 Km/t... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Up er i hvert fall en råkul bil, spesielt den hvite jeg la ut bilde av som står på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Legger til at i8-en har så mye som ca. 90.000 kr. i engangsavgift i Norge pga. lave utslippet sitt Derfor de har en sykt bra norsk pris vs. resten av superbilene vs. europeiske priser... Det som her er imponerende er at det er en bil som gjør 0-100 på 4,5 sekunder og med det utseende som har denne "lille" engangansavgiften Men en annen bil som byr på forholdsvis mye bang for buck i Norge (hvis man kan si de om biler i norge) nå er nye M3/M4 som starter på 1,1 mill nå Det er hele 300 000 kr billigere enn E92 M3 og vi må tilbake til 2005 da E46 M3 koster 958 000 kr for å finne nærmeste pris Noe går iallfall i riktig rettning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 MERCEDES ER BEST INGEN PROTEST DEN SOM ER IMOT ER EN IDIOT! sånn...da var den diskusjonen avslutta La oss snakke om rare folk på tv... paradise hotell går samtidig med "kjærlighetsredet".... hva er greia? hvorfor er det viktig for folk å melde seg på slike idiotprogrammer? Og enda verre...hvorfor er det viktig for andre folk å følge med på sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 MERCEDES ER BEST INGEN PROTEST DEN SOM ER IMOT ER EN IDIOT! MERCEDES VAR BEST INGEN PROTEST MANN UTEN HJERNE KJØRER BIL MED STJERNE Ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 La oss snakke om rare folk på tv... paradise hotell går samtidig med "kjærlighetsredet".... hva er greia? hvorfor er det viktig for folk å melde seg på slike idiotprogrammer? Og enda verre...hvorfor er det viktig for andre folk å følge med på sånt? Hæææ... hva slags programmer er dette?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 TV3 programmer...de reklamerer for det konstant all over... går vel ut på at unge mennesker drikker og fester på tv og har sex og lager intriger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Så en E500 i dag, W124... På røde forhandlerskilt... Den bilen dro bra! Skårholen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Jeg er uenig med dere alle. E38 er best. Alt annet er møkk!! janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg