Fredrik 90 Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Da var man eier av ny bil igjen Denne gang ble det en e92 325D Meget fornøyd så langt. Gøy med bil som går så billig, ser så bra ut, går ganske godt og er veldig god å kjøre Gratulerer Var forhandleren allrigth å handel med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Grattis Håper du blir fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Gratulerer Var forhandleren allrigth å handel med?Takker Gikk bra det ja, virka seriøst Full msport bortsett fra fangerene, så det skal den få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Juni 1, 2014 Share Skrevet Juni 1, 2014 Ser bra ut! Med den fargen MÅ du ha m-pakke utvendig, ja! Det fortjener den Freakshow og Mattae reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Gratulerer med ny bil, ser ut som en god investering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Gratulerer Matta! Fyy faen for en syk konsert, beste Metallica konserten jeg har vert på noen andre som var der? Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Umulig å få solgt bil om dagen Eller så suger jeg hardt til å prise. Hva er overkommelig og få solgt en 05 e90 320i med 188 tusen på telleren for? (full msport innvendig og utvendig. titansilber. del alcantara sports seter.) Ser ut som jeg blir stuck med både den og e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Gratulerer med ny bil, ser ut som en god investering Bil er aldri en god investering med mindre man har million-ferrarier fra før 1980... VegarVS og e30_joakim reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Har du 3 biler nå Mattae, eller har du blitt kvitt e39 og e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Solgte e39 530d'n på onsdag eller torsdag 328in skal på eu neste uke og for salg. Er på jobb 85 timer denne uken så blir dårlig med tid til det nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hmm bilen på EU-kontroll idag. Krysser fingrene for at jeg har fikset alt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
santho96 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Hvilke av biltema rustbeskyttelses malingene burde jeg bruke ? ?? Hva er forskjellen med bitum og uten ? Og med og uten linoljebasert ? http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustbeskyttelse/ På forhånd takk. Skal brukes i hjulbuer og rundt jekk fester på E36 ? Har sveisa inn nytt stål og kjøpt Hagmanns epokys grunning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Bitumen er et oljeprodukt/asfaltprodukt, brukes hovedsakelig som lyddemping på grunn av dens høye massetetthet. Bitumen i seg selv tror jeg ikke er tilsatt i middelet av rusthjelpende årsaker, men lyddempende, noe linolje er naturlig(rustbeskyttende). Jeg har etter å ha eid en bil som var helt dekket av bitumenstoff på undersiden blitt litt småskremt av hele greia og hadde gått for noe tynnstoff istedefor. Det er lettere å oppdage påbegynnende rust, og man kan avdekke en potensiell rustfelle(hos meg var det fukt oppunder skjermene dekket av bitumen. Ingen kunne se det, men det koste seg der i mange år før det brått var hull...). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Fagprøve i morgen & Onsdag! Uff.. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 2, 2014 Share Skrevet Juni 2, 2014 Dama maser om cabriolet i sommer... og jeg som nettopp har kosta på M3`en typ 30.000....sukk... Får titte litt og se hva som finnes.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg