Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man eier av ny bil igjen :D

Denne gang ble det en e92 325D :)

Meget fornøyd så langt. Gøy med bil som går så billig, ser så bra ut, går ganske godt og er veldig god å kjøre :)

Gratulerer :) Var forhandleren allrigth å handel med?

Skrevet

Gratulerer :) Var forhandleren allrigth å handel med?

Takker :)

Gikk bra det ja, virka seriøst :)

Snapchat-20140601044232_zpsmjmw1cb_edit_

Full msport bortsett fra fangerene, så det skal den få :)

Skrevet

Gratulerer Matta! ;)

Fyy faen for en syk konsert, beste Metallica konserten jeg har vert på :D noen andre som var der?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Skrevet

Umulig å få solgt bil om dagen :( Eller så suger jeg hardt til å prise.

Hva er overkommelig og få solgt en 05 e90 320i med 188 tusen på telleren for? (full msport innvendig og utvendig. titansilber. del alcantara sports seter.)

Ser ut som jeg blir stuck med både den og e46 :P

Skrevet

Solgte e39 530d'n på onsdag eller torsdag :D

328in skal på eu neste uke og for salg. Er på jobb 85 timer denne uken så blir dårlig med tid til det nå :P

Skrevet

Bitumen er et oljeprodukt/asfaltprodukt, brukes hovedsakelig som lyddemping på grunn av dens høye massetetthet. Bitumen i seg selv tror jeg ikke er tilsatt i middelet av rusthjelpende årsaker, men lyddempende, noe linolje er naturlig(rustbeskyttende).

Jeg har etter å ha eid en bil som var helt dekket av bitumenstoff på undersiden blitt litt småskremt av hele greia og hadde gått for noe tynnstoff istedefor. Det er lettere å oppdage påbegynnende rust, og man kan avdekke en potensiell rustfelle(hos meg var det fukt oppunder skjermene dekket av bitumen. Ingen kunne se det, men det koste seg der i mange år før det brått var hull...).

Skrevet

Dama maser om cabriolet i sommer... og jeg som nettopp har kosta på M3`en typ 30.000....sukk...

Får titte litt og se hva som finnes....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...