Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Da var man eier av ny bil igjen :D

Denne gang ble det en e92 325D :)

Meget fornøyd så langt. Gøy med bil som går så billig, ser så bra ut, går ganske godt og er veldig god å kjøre :)

Gratulerer :) Var forhandleren allrigth å handel med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å få solgt bil om dagen :( Eller så suger jeg hardt til å prise.

 

Hva er overkommelig og få solgt en 05 e90 320i med 188 tusen på telleren for? (full msport innvendig og utvendig. titansilber. del alcantara sports seter.)

 

Ser ut som jeg blir stuck med både den og e46 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av biltema rustbeskyttelses malingene burde jeg bruke ? ?? 

 

Hva er forskjellen med bitum og uten ? Og med og uten linoljebasert ? 

http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Rustbeskyttelse/

:D

På forhånd takk. 

 

Skal brukes i hjulbuer og rundt jekk fester på E36 ? Har sveisa inn nytt stål og kjøpt Hagmanns epokys grunning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bitumen er et oljeprodukt/asfaltprodukt, brukes hovedsakelig som lyddemping på grunn av dens høye massetetthet. Bitumen i seg selv tror jeg ikke er tilsatt i middelet av rusthjelpende årsaker, men lyddempende, noe linolje er naturlig(rustbeskyttende).

 

Jeg har etter å ha eid en bil som var helt dekket av bitumenstoff på undersiden blitt litt småskremt av hele greia og hadde gått for noe tynnstoff istedefor. Det er lettere å oppdage påbegynnende rust, og man kan avdekke en potensiell rustfelle(hos meg var det fukt oppunder skjermene dekket av bitumen. Ingen kunne se det, men det koste seg der i mange år før det brått var hull...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...