Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å handle en del ting fra scandicshine.no nå, hva slags erfaringer har dere med de?

Kjempefornøyd med de jeg. Manglet noe jeg egentlig skulle ha, da sendte de noe dyrere og bedre i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefornøyd med de jeg. Manglet noe jeg egentlig skulle ha, da sendte de noe dyrere og bedre i stedet.

Hva får man når man som meg alltid kjøper det dyreste og beste da, noe dårligere og billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt fra scandicshine en gang, da manglet to ting, som ble byttet med noe billigere og dårligere enn det jeg betalte for, dette kom 3 uker etterpå... Handler nå bilpleieprodukter fra partsandretars.

Noen her som har/har hatt bilstein b12?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva faen er galt med Lime Minipris-kjeden.
Skal ha en sitron, og fingrene går tvers igjennom sånn ca halvparten av de som ligger der - BLÅ av mugg. Påpeker dette på en høflig måte til innehaveren på 50-60 som står i kassa, får tilnærmet ingen reaksjon. Påpeker det igjen når jeg skal betale, hvor han surt svarer "Det går fin" og er tydelig irritert over at jeg igjen påpeker det. Det går fin å ha råtten frukt i butikken ja? Synes ikke det er så digg å kjøre hånda inn i råtten frukt.. Hva med " Oj, beklager det! Det skal jeg få fjernet med en gang, takk for at du sa ifra?". JÆVLA DRITTBUTIKK og UFORSKAMMEDE ansatte. Halvparten snakker ikke engang norsk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lime er drevet av mer eller mindre av en ordentlig kjeltring. Husker en kompis fortalte om at de betalte folk tilbake i 50-øringer da de hadde gått ut fra pengesystemet. Så et par Lime butikker poppe opp "over natten" som nå har blitt lagt ned igjen ila. et halvt år.

Apropos, vi var på Kiwi og så tilfeldvis Polarbrød med mugg. Fikk gratis polarbrød den dagen da vi gikk til kassa med den pga. den ordninga de har ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere bremser ? 

Jeg vet at GS har tilbud på slitedeler. Kjøpte mine fra Gs Oslo. Bosch skiver og klosser om jeg ikke husker feil nå :P. Koed er sikkert en del billigere, men jeg trengte skivene der og da, så derfor valgte jeg Gs :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte av alle ting å kjøre på ei måke med F10en i stad.. Dusten sto i veien og spiste på noe, når jeg kom så stakk den av men ombestemte seg plutselig og snudde for å ta med seg "maten" og da var det for sent. Traff nede på støtfangeren forran og gikk imellom hjula ut bak bilen, jeg snudde selvsagt får å sjekke dyret men når jeg kom tilbake så prøvde den å flykte men klarte ikke å fly mer en tre meter. Der landa den i grøfta inne i noen busker, jeg var litt rådvill akkurat da og ringte min far (mine forelder bor to min unna åstedet) som kom å hjalp til med å finne den. Håpte på at den bare var litt fortumlet men etter gjentatteforsøk på å få den på vingene så var det bare å innse at den var "kaputt" :( Så fattern tok nakken på den, det klarte jeg ikke selv :P

Kan jo ikke gjøre annet...Bilen kom iallfall uskadet fra det hele :)

Hehe,  kjører man F10 530D må man klare å ekspedere en Måke Fredrik ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at GS har tilbud på slitedeler. Kjøpte mine fra Gs Oslo. Bosch skiver og klosser om jeg ikke husker feil nå :P. Koed er sikkert en del billigere, men jeg trengte skivene der og da, så derfor valgte jeg Gs :P.

Kjøper enten koed eller gs må sjekke priser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...