Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
  På 12.6.2014 den 13.27, flonoen skrev:

20k for en 11 år gammel crosser, vel dyrt?

http://www.finn.no/49150974

08' til 15k

er en kamerat, jeg gir ikke full pris :) de gikk ut i 03 eller 04, og sist en CR250 i god stand lå ute så var det til 25k :)  omtrent alt av slitedeler er nytt og jeg veit hvor mye omsorg den har fått :P

dessuten er det der en kawasaki, dyre deler og shabby rykte (om det er fortjent skal ikke jeg uttale meg om) ;)

Skrevet

skulle gjerne hatt skilt, men har ikke lappen enda heller så er ikke så farlig :) 

husker jeg helt feil eller var det rabatt på parts24 for bimmers-medlemmer? 

Skrevet
  På 12.6.2014 den 13.09, Ådne95 skrev:

stemmer, ja som sagt ville selger ha 50, og jeg veit at den ikke har blitt behandla bra. sitter stor IC i fronten og er stilt opp av en annen verden, dro igang en burnout med 3 voksne baki :P  så den går jævli godt, men ikkeno salgstriks i min bok.

Der fallt prisen til 20 000 kr i mine øyne...

Skrevet
  På 12.6.2014 den 13.48, Fredrik 90 skrev:

Der fallt prisen til 20 000 kr i mine øyne...

hehe japp, ikke så rart toppen røyk og han har vert gjennom 3 toppakninger egentlig :) men får se, resten av bilen var ihvertfall veldig bra i fjor sommer. mye kan skje med en sånn bil på ett år...   skulle helst hatt en e34 525tds i bra stand til salgs NÅ, mangler bil :(

Skrevet
  På 12.6.2014 den 13.51, Ådne95 skrev:

hehe japp, ikke så rart toppen røyk og han har vert gjennom 3 toppakninger egentlig :) men får se, resten av bilen var ihvertfall veldig bra i fjor sommer. mye kan skje med en sånn bil på ett år...   skulle helst hatt en e34 525tds i bra stand til salgs NÅ, mangler bil :(

Ikke noe å lure på, styr unna! Når bilen har hatt en slik idiot til eier så styr unna, det vil bare gi deg problemer i ettertid :) Husk, er du grei mot en E34 så er den grei igjen. Mishandler du den så kan den være en lunefull jævel :P

Skrevet

Det er ganske utrolig at det går an her også, finnes ikke èn brukt tomannsbolig i samme "klasse" som går for under 2,5 millioner, da må du være ekstremt heldig. Så dette ser jeg på som en kjempeinvestering!  \:D/ Så blir det 6x6 garasje neste år, og med den på plass og opparbeidet tomt er vel plutselig taksten økt. 

Skrevet
  På 12.6.2014 den 13.43, Ådne95 skrev:

skulle gjerne hatt skilt, men har ikke lappen enda heller så er ikke så farlig :)

husker jeg helt feil eller var det rabatt på parts24 for bimmers-medlemmer? 

Husk bare på en ting at hvis det skjer noe med det du bestiller der så må du vente over 1 måned minst

Skrevet
  På 12.6.2014 den 12.17, Ådne95 skrev:

er det ikke sånn at nyere telefoner/nettlesere/apper ikke laster inn store bilderfiler hviss de merker at nettet er tregt? det gjør har ihvertfall nettlesern på mine telefoner gjort, og tapatalk gjør det :)

Vet ikke. Min mobil stoppa hvertfal. Hadde bare 3G dekning da det skjedde.

Skrevet
  På 12.6.2014 den 15.27, 316 skrev:

Det er ganske utrolig at det går an her også, finnes ikke èn brukt tomannsbolig i samme "klasse" som går for under 2,5 millioner, da må du være ekstremt heldig. Så dette ser jeg på som en kjempeinvestering!  \:D/ Så blir det 6x6 garasje neste år, og med den på plass og opparbeidet tomt er vel plutselig taksten økt.

Da skal jeg få bestemor til å hjemsøke deg, hu ligger bare ett steinkast unna

Ser bestefatternshus som ligger nord for leiret forventes å gå for rundt to mill. Det er forsåvidt velholdt, men da i 70-tallsstil, så med andre ord totalt oppussingsobjekt.

Så 2,5 for nytt er ikke galt.

Skrevet

Ligger hu ikke på kirkegården? Jeg bor 10 meter unna kirkegården i dag så dette er atskillig lenger unna :P

Skrevet
  På 12.6.2014 den 17.01, Erik95 skrev:

Husk bare på en ting at hvis det skjer noe med det du bestiller der så må du vente over 1 måned minst

hm, så sant det jeg skal ha er på lager så får jeg krysse fingra og la det stå te :P

På 12.6.2014 den 17.04, Sjøbuse skrev:

Vet ikke. Min mobil stoppa hvertfal. Hadde bare 3G dekning da det skjedde.

ok :)  hm, trudde 3g skulle være bra nok, men :P har stort sett aldri mer enn "H" eller "H+" her og det funker somregel bra :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...