adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 20k for en 11 år gammel crosser, vel dyrt? http://www.finn.no/49150974 08' til 15k er en kamerat, jeg gir ikke full pris de gikk ut i 03 eller 04, og sist en CR250 i god stand lå ute så var det til 25k omtrent alt av slitedeler er nytt og jeg veit hvor mye omsorg den har fått dessuten er det der en kawasaki, dyre deler og shabby rykte (om det er fortjent skal ikke jeg uttale meg om) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Honda er jo honda, enig i det. Har en XR650R selv, kjekk sykkel, men mye tyngre enn en crosser selvsagt. Greit med skilt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 skulle gjerne hatt skilt, men har ikke lappen enda heller så er ikke så farlig husker jeg helt feil eller var det rabatt på parts24 for bimmers-medlemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 stemmer, ja som sagt ville selger ha 50, og jeg veit at den ikke har blitt behandla bra. sitter stor IC i fronten og er stilt opp av en annen verden, dro igang en burnout med 3 voksne baki så den går jævli godt, men ikkeno salgstriks i min bok. Der fallt prisen til 20 000 kr i mine øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Der fallt prisen til 20 000 kr i mine øyne... hehe japp, ikke så rart toppen røyk og han har vert gjennom 3 toppakninger egentlig men får se, resten av bilen var ihvertfall veldig bra i fjor sommer. mye kan skje med en sånn bil på ett år... skulle helst hatt en e34 525tds i bra stand til salgs NÅ, mangler bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 hehe japp, ikke så rart toppen røyk og han har vert gjennom 3 toppakninger egentlig men får se, resten av bilen var ihvertfall veldig bra i fjor sommer. mye kan skje med en sånn bil på ett år... skulle helst hatt en e34 525tds i bra stand til salgs NÅ, mangler bil Ikke noe å lure på, styr unna! Når bilen har hatt en slik idiot til eier så styr unna, det vil bare gi deg problemer i ettertid Husk, er du grei mot en E34 så er den grei igjen. Mishandler du den så kan den være en lunefull jævel adne95 og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Gleder meg til onsdag! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48940289&searchclickthrough=true Kan hende jeg inngår avtale om dette! Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Gleder meg til onsdag! http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=48940289&searchclickthrough=true Kan hende jeg inngår avtale om dette! Ya basterd 100% fornøyd her i leiligheten, men splitter nytt hus til den prisen er en drøm i denne byen dessverre. Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Det er ganske utrolig at det går an her også, finnes ikke èn brukt tomannsbolig i samme "klasse" som går for under 2,5 millioner, da må du være ekstremt heldig. Så dette ser jeg på som en kjempeinvestering! Så blir det 6x6 garasje neste år, og med den på plass og opparbeidet tomt er vel plutselig taksten økt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Skal du ha 36 biler? Neida, lykke til, kommer neppe til å tape på investeringen Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 skulle gjerne hatt skilt, men har ikke lappen enda heller så er ikke så farlig husker jeg helt feil eller var det rabatt på parts24 for bimmers-medlemmer? Husk bare på en ting at hvis det skjer noe med det du bestiller der så må du vente over 1 måned minst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 er det ikke sånn at nyere telefoner/nettlesere/apper ikke laster inn store bilderfiler hviss de merker at nettet er tregt? det gjør har ihvertfall nettlesern på mine telefoner gjort, og tapatalk gjør det Vet ikke. Min mobil stoppa hvertfal. Hadde bare 3G dekning da det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Det er ganske utrolig at det går an her også, finnes ikke èn brukt tomannsbolig i samme "klasse" som går for under 2,5 millioner, da må du være ekstremt heldig. Så dette ser jeg på som en kjempeinvestering! Så blir det 6x6 garasje neste år, og med den på plass og opparbeidet tomt er vel plutselig taksten økt. Da skal jeg få bestemor til å hjemsøke deg, hu ligger bare ett steinkast unna Ser bestefatternshus som ligger nord for leiret forventes å gå for rundt to mill. Det er forsåvidt velholdt, men da i 70-tallsstil, så med andre ord totalt oppussingsobjekt. Så 2,5 for nytt er ikke galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Ligger hu ikke på kirkegården? Jeg bor 10 meter unna kirkegården i dag så dette er atskillig lenger unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 12, 2014 Share Skrevet Juni 12, 2014 Husk bare på en ting at hvis det skjer noe med det du bestiller der så må du vente over 1 måned minst hm, så sant det jeg skal ha er på lager så får jeg krysse fingra og la det stå te Vet ikke. Min mobil stoppa hvertfal. Hadde bare 3G dekning da det skjedde. ok hm, trudde 3g skulle være bra nok, men har stort sett aldri mer enn "H" eller "H+" her og det funker somregel bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg