Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, og endelig er de jævla 4-dagers ukene over. Når jeg var yngre var alle fridager superflott, men nå skaper det bare helvete på jobb.

Jeg har fortsatt 5 dagsverk jeg må få i havn per uke, og så snart det er røde dager så får jeg bare færre dager å gjøre det på.

LENGE LEVE FULLE UKER!

Akuratt det samme her, 4 dager eller mindre på grunn av røde dager, er et helvete med tanke på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er jo at jeg kan avspassere det jeg jobber "overtid" (jeg er unntatt overtidsbestemmelsene), men om jeg tar meg fri en dag så har jeg jo samme helvetes 4-dagersuka som var problemet i utgangspunktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysikk ~

Imponerende bane å lage, men ser jo ikke så gøy ut å kjøre. Ser ut for meg at han bare gir flat pedal hele turen, og ingen andre inputs.

Edit: det står jo i description ser eg :) Med andre ord ganske bortkastet tid med mindre man digger å bruke tid på å lage baner folk kan ha glede av å se en gang, og aldri bruke selv. Trackmania er forøvrig helt rått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende bane å lage, men ser jo ikke så gøy ut å kjøre. Ser ut for meg at han bare gir flat pedal hele turen, og ingen andre inputs.

Edit: det står jo i description ser eg :) Med andre ord ganske bortkastet tid med mindre man digger å bruke tid på å lage baner folk kan ha glede av å se en gang, og aldri bruke selv. Trackmania er forøvrig helt rått!

Track mania er rått men det er ingenting som Forza horizon 2 som kommer om noen måneder på xbox one 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal så jææævlig ha det spillet, får det både til 360 og one

Lydene i bila er visst helt rått og kan ikke sammenlignes med bl.a forza 4

Jeg vet, forza spilla er bra men forza horizon er free roam så man kjører hvor man vil drifter i gatene med fler folk osv !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...