awt Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg ser ikke for meg at en slik er praktisk her til lands, er vanskelig nok å unngå alle hull i veien, og plutselig har man et par hjul i midten også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 fysikk ~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Ja, og endelig er de jævla 4-dagers ukene over. Når jeg var yngre var alle fridager superflott, men nå skaper det bare helvete på jobb. Jeg har fortsatt 5 dagsverk jeg må få i havn per uke, og så snart det er røde dager så får jeg bare færre dager å gjøre det på. LENGE LEVE FULLE UKER! Akuratt det samme her, 4 dager eller mindre på grunn av røde dager, er et helvete med tanke på jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Det beste er jo at jeg kan avspassere det jeg jobber "overtid" (jeg er unntatt overtidsbestemmelsene), men om jeg tar meg fri en dag så har jeg jo samme helvetes 4-dagersuka som var problemet i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Røde dager er helt konge. Fikk 13500 ekstra utbetalt i juni takket være 1 mai, 17 mai og himmelspretten! Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 fysikk ~Imponerende bane å lage, men ser jo ikke så gøy ut å kjøre. Ser ut for meg at han bare gir flat pedal hele turen, og ingen andre inputs.Edit: det står jo i description ser eg Med andre ord ganske bortkastet tid med mindre man digger å bruke tid på å lage baner folk kan ha glede av å se en gang, og aldri bruke selv. Trackmania er forøvrig helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Hade bimmers tar en tur på fisking der det ikke er dekning. Har ikke med kompass så ekke sikkert jeg finner frem ahha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Imponerende bane å lage, men ser jo ikke så gøy ut å kjøre. Ser ut for meg at han bare gir flat pedal hele turen, og ingen andre inputs. Edit: det står jo i description ser eg Med andre ord ganske bortkastet tid med mindre man digger å bruke tid på å lage baner folk kan ha glede av å se en gang, og aldri bruke selv. Trackmania er forøvrig helt rått! Track mania er rått men det er ingenting som Forza horizon 2 som kommer om noen måneder på xbox one adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Track mania er rått men det er ingenting som Forza horizon 2 som kommer om noen måneder på xbox one Forza skulle såååå vært til Playstation!.. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Forza skulle såååå vært til Playstation!.. Helt sinnsykt bra spill man kjører hvor man vil ingen grenser i 2ern. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg skal så jææævlig ha det spillet, får det både til 360 og one Lydene i bila er visst helt rått og kan ikke sammenlignes med bl.a forza 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Jeg skal så jææævlig ha det spillet, får det både til 360 og one Lydene i bila er visst helt rått og kan ikke sammenlignes med bl.a forza 4 Jeg vet, forza spilla er bra men forza horizon er free roam så man kjører hvor man vil drifter i gatene med fler folk osv ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 kommer Forza horison til xbox one? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 kommer Forza horison til xbox one? Jepp 2ern kommer 30 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet Juni 13, 2014 Share Skrevet Juni 13, 2014 Helt sinnsykt bra spill man kjører hvor man vil ingen grenser i 2ern. !!! Prøvd Horizon på 360 og er nok beste/morsomste bilspillet jeg har spilt Spørs om ikke man må få seg Xbox kun for det! turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg