Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg har vel sagt dette en gang tidligere, men hadde du vært kvinnfolk hadde jeg sendt desperate frier-brev til deg hver dag Har ikke sett på Miami Vice på ganske lenge nå faktisk siden jeg har kjøpt inn "Kojak" som substitutt. Men hører stadig vekk på Jan Hammer-musikken fra serien, har en Ferrari Testarossa på peishylla og et bilde av Don Johnson med den hvite Testarossaen som bakgrunnsbilde på PCen Tenkte å fyre opp Miami Vice sesong 1 i løpet av sommeren. Hehe, jeg er så heldig at jeg har ett kvinnfolk jeg kan se Miami Vice med Trodde ikke at ho skulle like sånt men men jaggu synes ho det ikke er stas å se på sammen med meg. Har selv ikke sett Miami Vice siden jeg kjøpte boksen i 2008 så nå i våres var det på tide å se om igjen, digger den serien skikkelig Jan Hammer har mye bra, ingenting er som å vippe opp takluka, legge armen i vinduskarmen og rulle bortover veien med "Crocketts Them" strømme ut av Logic 7 anleggets 16 høyttalere. Eller eller cruise bortover motorveien en sen kveld/natt med "In the air tonight" av Phil Collins... Jeg er dessverre født i feil tiår, hadde digget å oppleve 80 tallet Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Bare et tips - kjøp musikken til Jan Hammer hvis du ikke har den. Den ene CDen heter "The best of Miami Vice". Det andre albumet kom aldri i CD-form, men kan lastes ned på hjemmesiden hans. Den siste utgivelsen er den beste, med grom-elektronika fra "The great McCarthy", "New York" etc etc....Herrlich Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Bare et tips - kjøp musikken til Jan Hammer hvis du ikke har den. Den ene CDen heter "The best of Miami Vice". Det andre albumet kom aldri i CD-form, men kan lastes ned på hjemmesiden hans. Den siste utgivelsen er den beste, med grom-elektronika fra "The great McCarthy", "New York" etc etc....Herrlich Lurer på om jeg ikke må det ja Har lastet ned noe da, men har ikke hørt de siste der som du nevner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Ojj ojj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Grunnlaget for alt bra, både i musikk og bilverden ble lagt på 80-tallet. Jaggu er jeg heldig som fikk det med meg live.. Fredrik 90 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Jeg er 90s kid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Kjørte brand new E30 325IX i -88. Fullt mulig å få sansen for BMW av sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Når vi snakker om gammelt og 80 tallet, jeg liker å slappe av en lørdagskveld med 80 tallets kanskje beste TV serie på hjemmekinoen Miami Vice image.jpg Sesong 1 og 2 er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Hmm, kjørte e91 320d i dag, usikker på om det var facelift.. veldig fin bil, mulig den var stygt behandla, men faen å "billig" plastikk og dårlig interiørkvalitets følelse jeg fikk i den bilen :S e9x datt plutselig maaange hakk på lista mi over biler jeg må eie Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 (endret) Haha. Nøkkelen til mafiabilen i godt selskap Endret Juni 15, 2014 av Sjøbuse Bilde fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Var vel på tilvalgslista til E38 det der En såkalt "eastern europe package" Werther og Kvasi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 (endret) Hehe. Er våpenrom bak i 740'n min hvertfal. Endret Juni 15, 2014 av Sjøbuse Bilde fjernet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Sorry men, gunz er dritharry.. hanzhe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Pistol er artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 15, 2014 Share Skrevet Juni 15, 2014 Hva skyter du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg