Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har vel sagt dette en gang tidligere, men hadde du vært kvinnfolk hadde jeg sendt desperate frier-brev til deg hver dag :mrgreen:

Har ikke sett på Miami Vice på ganske lenge nå faktisk siden jeg har kjøpt inn "Kojak" som substitutt. Men hører stadig vekk på Jan Hammer-musikken fra serien, har en Ferrari Testarossa på peishylla og et bilde av Don Johnson med den hvite Testarossaen som bakgrunnsbilde på PCen :lol:

Tenkte å fyre opp Miami Vice sesong 1 i løpet av sommeren.

Hehe, jeg er så heldig at jeg har ett kvinnfolk jeg kan se Miami Vice med ;) Trodde ikke at ho skulle like sånt men men jaggu synes ho det ikke er stas å se på sammen med meg. Har selv ikke sett Miami Vice siden jeg kjøpte boksen i 2008 så nå i våres var det på tide å se om igjen, digger den serien skikkelig :D Jan Hammer har mye bra, ingenting er som å vippe opp takluka, legge armen i vinduskarmen og rulle bortover veien med "Crocketts Them" strømme ut av Logic 7 anleggets 16 høyttalere. Eller eller cruise bortover motorveien en sen kveld/natt med "In the air tonight" av Phil Collins...

Jeg er dessverre født i feil tiår, hadde digget å oppleve 80 tallet 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips - kjøp musikken til Jan Hammer  hvis du ikke har den. Den ene CDen heter "The best of Miami Vice". Det andre albumet kom aldri i CD-form, men kan lastes ned på hjemmesiden hans. Den siste utgivelsen er den beste, med grom-elektronika fra "The great McCarthy", "New York" etc etc....Herrlich :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et tips - kjøp musikken til Jan Hammer  hvis du ikke har den. Den ene CDen heter "The best of Miami Vice". Det andre albumet kom aldri i CD-form, men kan lastes ned på hjemmesiden hans. Den siste utgivelsen er den beste, med grom-elektronika fra "The great McCarthy", "New York" etc etc....Herrlich :grin:

Lurer på om jeg ikke må det ja :) Har lastet ned noe da, men har ikke hørt de siste der som du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kjørte e91 320d i dag, usikker på om det var facelift.. veldig fin bil, mulig den var stygt behandla, men faen å "billig" plastikk og dårlig interiørkvalitets følelse jeg fikk i den bilen :S e9x datt plutselig maaange hakk på lista mi over biler jeg må eie :(

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...