majuz Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Noen andre enn bare meg som lå merke til at bilen gikk fra å være en 325i til noe helt annet? :PPP Jeg har sett reklamen på TV flere ganger før, men har aldri lagt merke til at regnr forandret seg Mener det ble diskutert i den gamle tulletråden for et par år siden, gammel film. Men godt poeng. Enkelte lager drøyere kampanjer enn andre. https://www.youtube.com/watch?v=cooVqvCdbGU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Sånne skremselsfilmer forbinder bil og bilkjøring med noe negativt, og det er litt synd syens jeg. På en annen side er jeg sikker på at de også har en forebyggende effekt på de som ennå ikke respekterer det ansvaret det innbærer å ha sertifikat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Men det er jo akkurat slik virkeligheten er. Folk kvestes over en lav sko i trafikken, ofte er det ingen "klar synder" selv om det ofte forenkles slik i media. Men med bare litt mer omtanke, litt mer forståelse for at folk (det vil si alle) gjør feil, så kan man komme langt. Jeg greier fint å opprettholde mitt positive forhold til blikjøring trass i disse kampanjene. Det er mulig det har en negativ effekt på folk som ikke er interessert i bil og bilkjøring, men jeg er ikke sikker på at disse noen gang ville havna der "vi entusiaster" er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hvis det er noen som ikke forstår poenget med slike kampanjer, så kan de jo stikke innom liveleak og se selv hvor fort det kan gå galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Slik blir mitt nye hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Ser ratt så idyllisk ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Er ikke på samme sted da, blir ikke asfaltert foran og sånn der. Blir plen, og bare 3 tomannsboliger. Her blir det! Fredrik, FredrikE24, hermanoo90 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Har du tjent no overtidspenger i det siste? Fått mye feriepenger? Men grattis med splitter nytt bygg mister! 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Digg med helt nytt bygg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Digg med helt nytt bygg da! Ja visst! Det blir helt nydelig! Wicky: Banken har penger, jeg må låne som alle andre. Men synes det var en meget gunstig pris på dette så jeg valgte å slå til nå. Både beliggenhet og innhold var liksom ment to be for oss nå. 500 meter fra jobben til dama og 1 km å trille til barnehagen. Men! Jeg har faktisk spart 90 000 på 6 måneder... Så jeg har vært flink! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Er opphengskule og bærekule det samme? Like greit å bare bytte hele bærearmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Bytt hele bærearmen er ofte vel så greit husk å handle brytegaffel og ha slegge på plass! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hente ny bil i morgen da Rusten E39.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!!!!!! Statoil Bjerke: 95 Blyfri: 16,23 pr liter. Statoil Storo: 95 Blyfri: litt over 16kr pr liter Esso Storo: 95 Blyfri: 15,97 pr liter Neeeei! ((( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Fylte nettopp. 15.76 per liter. Aldri fylt så dyrt før. Jævla Irak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg