Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda ikke vært på Tåsen mr? Møtte Kristoffer Joner der sist jeg var der... :P

Har funnet ut at jeg ikke spiser på steder hvite kjendiser frekventerer... sjaaamener? :P

Men ja...er alene hjemme frem til søndag...så tror nok jeg skal ta meg turen :P

Skrevet

Har funnet ut at jeg ikke spiser på steder hvite kjendiser frekventerer... sjaaamener? :P

Men ja...er alene hjemme frem til søndag...så tror nok jeg skal ta meg turen :P

:headbang::love: Visste du hadde det i deg...

Skrevet

Det må være litt godt å være alene også... Hadde hvert fall ikke hatt noe i mot det jeg, for en litt kortere periode. Bare spist når det passet meg, spilt litt PS4, tatt noen øl for meg selv :P

Skrevet

alltid morsomt å være alene, kan gå rundt med underbuksa hele tiden  ;)

Skrevet

Jeg hater å være alene rett og slett... man spiser driter røyker og ser på tv iløpet av 45min... etter det er det mangfoldige timer med kjedsomhet...rett og slett....

Skrevet

alltid morsomt å være alene, kan gå rundt med underbuksa hele tiden  ;)

Har du virkelig ikke noe bedre å foreta deg enn å poste masse tull og fjas? De fleste ville nok bedret seg etter en lang ferie slik du har hatt, men der ser det ut til at man tok feil. 

Skrevet

Har du virkelig ikke noe bedre å foreta deg enn å poste masse tull og fjas? De fleste ville nok bedret seg etter en lang ferie slik du har hatt, men der ser det ut til at man tok feil. 

Ikke for å ta sausenebbet sin side, men jeg vil bare påpeke ovenfor herr moderator at innlegget til sausenebbet om noe var av det mer konstruktive som er skrevet de siste par sidene..... Om det taler til hans fordel eller sier noe om diskusjonen de siste par sidene dog kan vel diskuteres...

Skrevet

At innlegget til vedkommende var av "konstruktiv art" forklarer vel egentlig sitt. Når det er sagt er jeg enig i at kvaliteten på en del av de siste innleggene er laber, men når vedkommende utelukkende kun poster "random-shit-tull-fjas" er det på plass med en tilbakemelding.

Skrevet

Også synes jeg det er lite proft å diskutere andre brukere åpent i forumet....

Jeg hater å være alene rett og slett... man spiser driter røyker og ser på tv iløpet av 45min... etter det er det mangfoldige timer med kjedsomhet...rett og slett....

Hehe, åssen tror du jeg har hatt det i disse to ukene jeg har hatt ferie? Har aldri kjedet meg så mye før tror jeg, dama, kompiser og alle andre jobber fortsatt og jeg sitter hjemme eller bare er ute å kjedekjører. Har lagt så mye unødvendige kilometer på F10en i det siste at....

Kunne aldri jobba i Nordsjøen eller noe, da måtte jeg hatt en jobb til iallfall ;)

Skrevet

Der er vel forskjell på tull med og uten mening og innhold også. Noen koker sammen bullshit bare for å skrive noe, er vel mer meningsfylt tull å diskutere kebab, filmer, barnevogner etc...

Skrevet

Også synes jeg det er lite proft å diskutere andre brukere åpent i forumet....

Hehe, åssen tror du jeg har hatt det i disse to ukene jeg har hatt ferie? Har aldri kjedet meg så mye før tror jeg, dama, kompiser og alle andre jobber fortsatt og jeg sitter hjemme eller bare er ute å kjedekjører. Har lagt så mye unødvendige kilometer på F10en i det siste at....

Kunne aldri jobba i Nordsjøen eller noe, da måtte jeg hatt en jobb til iallfall ;)

Men hos deg så kommer iallefall dama hjem når hun er ferdig på jobb...Min er ikke hjemme før på søndag... Men tror det har litt med oppdragelse å gjøre... aldri vært alene...er alltid bråk og folk overalt.... så er nok noe av det...

Skrevet

herregud mann, alle andre snakker om å være alene og slikt, jeg ville også få frem mine opplevelser når jeg også er alene. Når skal heksejakten slutte? 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...