Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tungvindt og måtte ta fly? Hvordan frakte alt av biler??

De har ett party fly til deltakerne, og ett par tre store lastefly til alle bilene..alt lander samtidig etc... Det skal være litt stas når det koster 300tusen å melde seg på...

Tøft..

njæææh.... Dressen hans var virkelig 2001... kunne iallefall spandert på seg en skreddersydd dress og ikke en han bare fant på HM...

Skrevet

Hehe.. Skal jeg være ærlig, så ofret jeg brudeparet ett raskt blikk, men jeg hadde fokus på bakgrunnen. :-)

Skrevet
De har ett party fly til deltakerne, og ett par tre store lastefly til alle bilene..alt lander samtidig etc... Det skal være litt stas når det koster 300tusen å melde seg på...

Det kostet 400K i årets rally, neste år blir neppe rimeligere. :D

(Ikke at det har noe å si, men flyene med bilene tok av/landet en god del tidligere enn passasjerflyet, slik at alt var iorden med toll og tull når deltagerne ankom.)

Skrevet

Ja for jeg følger med, det er ikke sikkert de som kommer bak gjør det. Det er mildt sagt jævlig kinkig å stoppe der og jeg er glad jeg ikke hadde biler bak meg, jeg kan stoppe alle andre plasser men ikke på motorveien. Men uansett når jeg hadde kjørt videre så kom det ett vogntog lengere bak og tok med seg hele dritten ;)

Men iallflall så var poenget at jeg ble overrasket over hvor gode og effektive bremsene var, jeg trodde E90en hadde gode bremser men disse beit hakket bedre :)

Selv på kjipe nexen dekk? :P

Nytter jo ikke med gode bremser om dekkene ikke følger med trodde nå jeg, hehe

Kjøpte selv continental sportcontact 5 255/35R18 bak på min e92 sist uke, VELDIG stor oppgradering fra de originale 225/40R18 bridgestone rft. Behovet for diffbrems dempa seg en del :)

Skulle hatt skikkelige dekk foran og, står på flett nye plingplong summerstar(elns jallanavn) som ble satt på før jeg kjøpte bilen, så blir bittelitt for dumt å bytte dem ut og. Er bittelitt stramt med penger for tia og så, får kanskje overleve disse ut sesongen.

Skrevet

Selv på kjipe nexen dekk? :P

Nytter jo ikke med gode bremser om dekkene ikke følger med trodde nå jeg, hehe

Så er kanskje ikke jeg like farlig bak rattet som du har vist deg å være, så da kan jeg klare meg med dekk av dårligere kvalitet :P

Nei det hadde ikke stått slike dekk på denne bilen om jeg fikk bestemme, disse sto på bilen da jeg fikk den. Kommer til å bytte til noe bedre til neste sesong, da skal jeg også bli kvitt runflat som jeg ikke er noen fan av :)

Skrevet

Når sant skal sies er mange billigdekk like fornuftige som de litt dyrere dekkene.. Kjøpte Landsail etter en litt vel positiv test i bladet Motor og ble positivt overrasket. Selvfølgelig finnes det bedre der ute, men selv billige kinadekk slår slitte premiumdekk ;-)

Meeener å ha lest at Landsail kjøpte opp Vredstein, isåfall er det jo kanskje ikke rart at kvaliteten hevet seg 5 hakk over natta :)

Rocker forøvrig Nexen N'fera SU1? bak på E46'en, splitter nye dekk kjøpt basert på positive brukeranmeldelser på nettet. Kan virkelig ikke se at disse hemmer kjøreegenskapene, om noe føles de som en oppgradering etter en sesong på Bridgestone Runflats.

Uansett, det hjelper ikke å ha all verdens dyre dekk når majoriteten av bilhipsterne kjøper i sykkeldim og tvinger dem på felger de slettes ikke er ment for.

Skrevet

Så er kanskje ikke jeg like farlig bak rattet som du har vist deg å være, så da kan jeg klare meg med dekk av dårligere kvalitet :P

Nei det hadde ikke stått slike dekk på denne bilen om jeg fikk bestemme, disse sto på bilen da jeg fikk den. Kommer til å bytte til noe bedre til neste sesong, da skal jeg også bli kvitt runflat som jeg ikke er noen fan av :)

Må du ikke skifte tema :) snakka bremselengde jeg, siden du sa bremsene var bedre enn på e90'n du hadde. Så nytter det jo lite uansett hvor mye bremsekraft det er når dekkene ikke henger fast i bakken :)

Du vet vell og at kjørestil hjelper lite på dårlige dekk den dagen det står en liten unge ute i veien på vått føre og du ikke klarer å stoppe :)

Når sant skal sies er mange billigdekk like fornuftige som de litt dyrere dekkene.. Kjøpte Landsail etter en litt vel positiv test i bladet Motor og ble positivt overrasket. Selvfølgelig finnes det bedre der ute, men selv billige kinadekk slår slitte premiumdekk ;-)

Meeener å ha lest at Landsail kjøpte opp Vredstein, isåfall er det jo kanskje ikke rart at kvaliteten hevet seg 5 hakk over natta :)

Rocker forøvrig Nexen N'fera SU1? bak på E46'en, splitter nye dekk kjøpt basert på positive brukeranmeldelser på nettet. Kan virkelig ikke se at disse hemmer kjøreegenskapene, om noe føles de som en oppgradering etter en sesong på Bridgestone Runflats.

Uansett, det hjelper ikke å ha all verdens dyre dekk når majoriteten av bilhipsterne kjøper i sykkeldim og tvinger dem på felger de slettes ikke er ment for.

De dekkene som står foran på min er vistnok noe under continental sa han på dekksjappa, men har ikke noe som helst med conti å gjøre ang kjøreegenskaper  :P Noe som merkes. 

Skrevet

For meg er det å drikke seg full/drikke en god del en meget sjelden aktivitet. Fikk nok av det da man syntes slikt var spennende å gøy, opplevd utrolig mye på eventyr med kamerater som vi idag sitter og ler av. Igår og i natt ble jeg sittende med en vennegjeng til klokka halv 3 på natten hvor vi spilte brettspill og kortspill, og det beste var at jeg kunne kjøre hjem etterpå(20 minutters kjøretur, taxi ned til Oslo sentrum og nattbuss hadde vært eneste alternativ) :P

Da jeg nærmet meg 18 år og ene kameraten hadde egen leilighet i Oslo sentrum var det fast tilholdssted i helgene og fest var det med andre ord to dager i uka, all lærlinglønn gikk til sprit og bensin på BMWn :P Så litt kontraster er det til dagens situasjon..

Drikker jeg alkohol, har jeg begynt å få brått veldig hjemlengsel, og har lyst til å bli edru på null komma svisj for å komme meg hjem.. Da mister jeg fokus på å ha det hyggelig og går likegreit å legger meg med en gang.. Derfor synes jeg det er like greit å ikke drikke. Veldig mange reagerer negativt og kaller meg partypooper etc. Det skal dem få lov til, det er mitt eget valg. Veldig grinete høres det ut som, men det er slik jeg opplever det og da drikker man nesten aldri mer, for hvorfor drikke når det alltid ender slik? :P

Noen unntak finnes, men jeg legger meg ofte først, ikke fordi jeg er så veldig full, men fordi jeg synes det er trått og fortsette(mister fokus og blir lei). Traff på MFjeld ifjor høst ved en tilfeldighet i Torggata, det var gøy, men da hadde jeg sikta meg inn på siste tog og sto egentlig og dro ut tida. Hvordan han opplevde meg, har jeg ikke fått konkret svar på :P

Haha, stemmer! :D Du var vel i overkant pratesyk og veldig glad :) Spradet rundt med det største smilet i mils omkrets :P Skjønte først ingenting når du kom bort til meg og begynte å fyre løs spørsmål, så dro jeg kjensel på deg etterhvert ;)

For meg er det å drikke seg full/drikke en god del en meget sjelden aktivitet. Fikk nok av det da man syntes slikt var spennende å gøy, opplevd utrolig mye på eventyr med kamerater som vi idag sitter og ler av. Igår og i natt ble jeg sittende med en vennegjeng til klokka halv 3 på natten hvor vi spilte brettspill og kortspill, og det beste var at jeg kunne kjøre hjem etterpå(20 minutters kjøretur, taxi ned til Oslo sentrum og nattbuss hadde vært eneste alternativ) :P

Da jeg nærmet meg 18 år og ene kameraten hadde egen leilighet i Oslo sentrum var det fast tilholdssted i helgene og fest var det med andre ord to dager i uka, all lærlinglønn gikk til sprit og bensin på BMWn :P Så litt kontraster er det til dagens situasjon..

Drikker jeg alkohol, har jeg begynt å få brått veldig hjemlengsel, og har lyst til å bli edru på null komma svisj for å komme meg hjem.. Da mister jeg fokus på å ha det hyggelig og går likegreit å legger meg med en gang.. Derfor synes jeg det er like greit å ikke drikke. Veldig mange reagerer negativt og kaller meg partypooper etc. Det skal dem få lov til, det er mitt eget valg. Veldig grinete høres det ut som, men det er slik jeg opplever det og da drikker man nesten aldri mer, for hvorfor drikke når det alltid ender slik? :P

Noen unntak finnes, men jeg legger meg ofte først, ikke fordi jeg er så veldig full, men fordi jeg synes det er trått og fortsette(mister fokus og blir lei). Traff på MFjeld ifjor høst ved en tilfeldighet i Torggata, det var gøy, men da hadde jeg sikta meg inn på siste tog og sto egentlig og dro ut tida. Hvordan han opplevde meg, har jeg ikke fått konkret svar på :P

Skrevet

Noen som har en gasser til MT5 liggende?

Original eller trim spiller ingen rolle :)

Skrevet

Off topic, men hvordan er batteri tiden på din 5S?  Min må lades 3-4ganger om dagen, bruker mobildata (ikke 4g) bortsett fra det har jeg skrudd av alt, (bluetooth, stedstjenester osv). Hadde den inne til reperasjon men like dårlig enda.. 

:)

Har iphone 5S 32 gig bluetooth står altid på. spiller musikk til og fra jobb på spotify via bluetooth.

bruker facebook. internett og noen appar nå og da på jobb om jeg har tid. pleier og ha rundt 20% når jeg kommer hjem om jeg har brukt tlf mye.

Jeg har på 4G også.

Dro ut laderen kl 6 på morgen i dag.

Nå har jeg brukt spotify i 1 time over bluetooth.

Sjekka et par ting på nett. Fått bilder på snapchat og det har blitt min tur på et spill.

Også har jeg sjekka bimmers.

Her er resultatet.

post-49693-0-98898300-1404197950_thumb.j

Skrevet

Dro ut laderen kl 6 på morgen i dag.

Nå har jeg brukt spotify i 1 time over bluetooth.

Sjekka et par ting på nett. Fått bilder på snapchat og det har blitt min tur på et spill.

Også har jeg sjekka bimmers.

Her er resultatet.

attachicon.gifimage.jpg

Jeg dro ut min halv 6 tiden, kun sendt noen snaps og har nå 43%.. ;p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...