Fredrik Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Jepp... Sygic ser veldig bra ut. Takk skal dere ha for tipset. Jeg har stadig min gamle Nokia 710 så det blir dobbelt opp. Nokia'n har imidlertid kun WP 7.8 så det er litt begrenset i forhold til funksjoner og hastighet...
Diiesel Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Solbrent som bare f, stressa med å få faktor 30 på ryggen for 3 dager siden. Endte opp med å smøre meg på alle de plassene jeg burde fått noen andre til å gjøre det for meg, og glemme de enkle plassene! Kjekt
Gjest Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Har ikke rukket å hente meg leiebilen ennå så har lånt kompisen sinford fiesta xD må si F10en er et par hakk bedre når det gjelder kjøreegenskaper!
Mariuskv Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Hvor pleier vegvesenet å stå ved gatebil på rudskogen? Sku helst sluppet å bli stoppet, stopper de absolutt alt?
evi Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 En her på forumet hadde bilen på henger, og hadde tatt av skiltene, da tok de VIN og fant ut at den hadde skilt.. De står vel ganske nærme, men kan du ikke bare komme sent, på natten, eller veldig tidlig?
FredrikE24 Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Min erfaring er at de sjekker alt! Kjørte en Mercedes 124 som var Vegvesen gul, stoppa meg, sjekka alle lys, alle dekk, vognkort og forsikring. Dekka var skjeivslitt som fy på foraksel, manglet noen lys, men det var ikke slikt de var ute etter. De er ute etter ulovlige modifikasjoner.
Mariuskv Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Har coilovers og felger som ikke er i vognkort, ellers er alt 100% Jo, men kommer kjørende forbi rudskogen på fredag, skal til sverige en tur, kan evt ta en annen vei, men står de hele kvelden og morningen der? På Lørdag tenker jeg å komme inn på området når det åpner, tidlig som mulig, for vi er en gjeng som leier hytte en god halvtime fra rudskogen Kjører natt til fredag bortover fra Bergen
Nytern Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Men.. Lydguruer.. Hva handla jeg lokalt for en 100lapp i dag a? Dårlige bilder men, for noe snålerier! Noen som vil gjette? (2stk selvfølgelig)
Eksos Skrevet Juli 6, 2014 Skrevet Juli 6, 2014 Bestilte meg nettopp Airwheel X6, noen som har testa slikt? Skummelt med impulskjøp, men måtte bare ha det!
316 Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Men.. Lydguruer.. Hva handla jeg lokalt for en 100lapp i dag a? Dårlige bilder men, for noe snålerier! Noen som vil gjette? (2stk selvfølgelig) Jeg vet. Klatrestativ til katt! Haha, neida. Men jeg vet faktisk
e30_joakim Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Om noen kjenner eller vet hvor man kan få tak i Ford connect coiloverskit, så skrik ut !
Gjest Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Bilutleiefirmaene er ganske smarte de..... får ikke lov å hente leiebilen min fordi jeg ikke har hatt lappen i et år nå....
Mattae Skrevet Juli 7, 2014 Skrevet Juli 7, 2014 Noen som er på e30meet og har noen skikkelige dekk i 19"? sonar er elendig! Understyring....
Anbefalte innlegg