Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, har aldri vasket bilen med berøring jeg så :P tar det hele med et smil!Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Det nytter ikke når man (for mitt vedkommende) har lagt såpass med penger i en såpass ny bil som jeg har gjort. Å vaske denne to ganger i året er idioti og null respekt for verdisaker...

Kunne jo gitt faen i E34en som er både gammel og billig, men jeg vil at den skal vare og ikke forfalle mer enn patinaen den har nå. Dessuten så vil jeg ikke vedkjenne meg en skitten bil. Jeg er petimeter av rang dessverre, naboen min sa han aldri hadde sittet på i en 20 år gammel bil som var så ren og ryddig innvendig som 520en :P

Puh... 23 varmegrader utenfor her i Århus nå... etter en dag med 27-28 varmegrader og en luftfuktighet på over 90%. I morgen er det varslet 28-30 varmegrader og skyfritt. Folkevognen er akkurat vasket og støvsuget... :)

Samme som her da, en utrolig høy luftfuktighet og alt er bare klamt. Er meldt knallvær (sol og ingen skyer) fra og med i morgen så jeg spyler over og tørker på nytt i morgen :)

Skrevet

^Samme her. Utrolig høy luftfuktighet og varmt. Var ikke på jobb før ca kvart over 8 i dag, og da var det kaldt og surt. Snur seg fort.

Skrevet

Fotball VM...tyskland vs brasil....tror det blir en ganske ålreit kamp...

Edit: tyskland scoret....

Ferdig etter 30 min.. fort gjort. :)
Skrevet

enig der as :P

Men ja..ser iallefall ut til at brasil presser på nå i andre omgang...men igjen... berlinmuren stod i mange år før den falt..brasiliarnerne har bare 40min....

Skrevet

hahaha aldri vært lettere å doble pengene mine hahaha xD 

Skrevet

Er vel større mulighet for at min 520 plutselig er blitt en M5 i morgen tidlig.... :P

Tja, plutselig har noen stjålet bilen og satt igjen en M5. Skjer meg hele tida ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...