Nytern Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Hvor er dere nå, posørgamblere?! HÆ? Post bilde av penga dere tapte nå, kom igjen! thbrekke, Shattered, wicky124 og 3 andre reagerte på dette 6
Gjest Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 tapte 1000kroner men har vunnet 17 sålangt, skal ikke klage flaksen min fikk seg et trøkk xD 5 vinnerkuponger på rad, så ble det tap for første gang i vm et spørsmål til dere to oppe her, er dere glade for at folk tapte penger? xD
wicky124 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Det er billig diesel på shell idag. Nå har du vel 16k å bruke på diesel....? apropo diesel.. Close call?
Nytern Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 tapte 1000kroner men har vunnet 17 sålangt, skal ikke klage flaksen min fikk seg et trøkk xD 5 vinnerkuponger på rad, så ble det tap for første gang i vm et spørsmål til dere to oppe her, er dere glade for at folk tapte penger? xD Nei, men jeg kan gjerne slippe å bli ca tvangsmessig innlemmet i denne gamblingdiskusjonen i fremtiden Jeg burde egentlig begynne å ta bilder av bensinpumpa etter fylling, mht tilstanden på vrakene mine er det å putte drivstoff i dem mer gambling enn noe annet. Jeg koser meg virkelig med tulletråden, men tidvis tar jeg meg selv i å tenke at visse kanskje burde starte en blogg istedet? Det blir litt mye fokus på enkelte her innimellom, en slags kollektiv forherligelse av individet. Jeg er all for det så lenge individet en forherliger er interessant. Det er her ting går litt skeis. Prat om skybert F10'er, gambling, inntekt, pumping o.l, er jeg ute etter det har jeg fasadeboka. For å si det enkelt, jeg ønsker meg mer random tull og mindre selvskryt. Shattered og noekult reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Det er billig diesel på shell idag. Nå har du vel 16k å bruke på diesel....? apropo diesel.. Close call? du trenger ikke å hinte kompis, bare si det rett ut Nytern, gjør som meg da, ignorer ting som ikke intresserer deg også må du si hvilken biler du kjører, du får det til å høres ut som om du risikerer livet hver gang du setter deg i bilen
Nytern Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Nei, i kveld er jeg en gretten gammel dust. Best å bare finne køya, får tru det blir likar i morra.
Gjest Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/irak/unge-norsk-kurdere-klare-til-krig-i-irak/a/23248197/ intressant artikkel tror ikke de er så tøffe når de får opplevd fullstendig kaos hvis de drar ned dit.
Haukefer Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Igår kantkjørte dama ene felgen og skrapet borti en stein med frontfangeren... Til Tyskland idag å hente nytt dekk som ble bestilt etter en punktering på vei nedover på lørdag..... Ser forresten at vi bor 5 min fra Schmiedmann sin avdeling , får se om di har noe knask der idag Sent from my iPhone using Tapatalk
awt Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Schmiedmann i Flensburg? Har du isåfall fått med deg at de har flyttet for ikke så lenge siden?
majuz Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 https://www.youtube.com/user/jimboandgary/videos?flow=grid&sort=p&view=0 eriksen76 reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Tapte 500 kroner på Nederland i går, kjipt men Sånn skjer.
Vegard welle Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Sjææl! Vinner heldigvis på Cricketen som blir ferdig idag, vilt att 1kamp varer 4dager..
316 Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Sjææl! Vinner heldigvis på Cricketen som blir ferdig idag, vilt att 1kamp varer 4dager.. 4 DAGER?! Åssen fungerer det?
Vegard welle Skrevet Juli 10, 2014 Skrevet Juli 10, 2014 Haha ja tydligvis 4dager.. fikk helt sjokk når jeg så det Vet ikke helt hvordan det fungerer men kan ligne på Baseball Edit, Wikipedia er kjekt : Cricket er en lagsport for to lag, hver med elleve spillere. Sporten er av engelsk opphav, og utøves med cricketball og balltre på en elliptisk gressbane. I sentrum av banen er det en avlang stripe med hardere mark, hvor storparten av spillet foregår. Målet er å score flere poeng enn motstanderen. Hvert lag har en eller to omganger hvor laget er inne og slår etter ballen for å score poeng, mens utelaget prøver å få dem ut og unngå at innelaget scorer poeng. Spillet avbrytes med en gang et lag har fått flere poeng enn det er mulig for motstanderen å oppnå, noe som ofte skaper forvirring når resultatene skal presenteres for nybegynnere.
Anbefalte innlegg