Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med tanke på hvor jævla fort jeg pleide å kjøre så er det et mirakel at jeg ennå har lappen :P

Tror det er bra for din del at scanning av hjernen ikke forekommer før en får lappen! :D

Skrevet

Tror det er bra for din del at scanning av hjernen ikke forekommer før en får lappen! :D

ahaahahah men det er jo slik at man kjører skikkelig fort når en nettopp har fått lappen, og roer ned etterhvert.

Skrevet

Stikker bort til Bavaria nå... Levere tilbake 420dA Gran Coupe demobil og låne i3 :) Og kjøpe (bestille) en 420iA xDrive Gran Coupe :D

E30 Joakim: imgur.com. Der kan du lett slå i hjel noen timer.

Haha der var det mye drit :P  haha må le :)

Skrevet

ahaahahah men det er jo slik at man kjører skikkelig fort når en nettopp har fått lappen, og roer ned etterhvert.

Snakk for deg selv.

Men du er flink å finne muligheter til å få frem at du kjører som en idiot, det skal du ha.

Og du lurer på hvorfor folk ender opp med misnøye overfor deg..

Skrevet

Snakk for deg selv.

Men du er flink å finne muligheter til å få frem at du kjører som en idiot, det skal du ha.

Og du lurer på hvorfor folk ender opp med misnøye overfor deg..

Skjønner dere ikke at det er for å provosere å skape reaksjoner han skriver slikt? Og han får jo det han vil ha for dere går jo på hver eneste gang...

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke det. Et slikt forsøk på overlagt provokasjon virker til å være litt over hans nivå.

Skrevet

Skjønner dere ikke at det er for å provosere å skape reaksjoner han skriver slikt? Og han får jo det han vil ha for dere går jo på hver eneste gang...

var ikke for å provosere i det hele tatt :P veldig mange som kjører fort når en er nybakt sjåfør og ender opp med å roe ned etterhvert :P 

Skrevet

Stilig ! er en lang prosess som tar en stund det?

Tja 2 uker med gjæring, så alt fra 2-6uker etter man har tappet det på flasker:) Så blir nok en 6 uker totalt, men da blir det 25liter ca så varer jo en stund :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...