wicky124 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 ahhh forsikringssaker er så stressfulle... har ikke hørt en shit fra storebrand angående bmwen og når jeg ringer får jeg heller ikke et godt nok svar. Storebrand er TREEEEIIIGEEEE!!!! Brukte 15mnd på å utbetale 5000kr for ett speil på E klassen som motparten kjørte inn i....
316 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 IF er bra greier, jeg slapp til og med å betale egenandel ved ruteskifte... (Tror de glemte å sende den!)
FredrikE24 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Hepp! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Shattered og majuz reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 ved sommertider er det sikkert ekstra forsinkelser pga ferieavikling og slikt, fikk hvertfall beskjed om at takstmann har drattt ned å sett på bilen og ikke noe annet. Kan umulig høres bra ut hvis takstmann blander seg inn kan trøste meg selv med at de gir meg leiebil til alt blir fikset hvertfall men den leiebilen bruker jo mer bensin enn 520en xD er opp i 0.8 på blandet kjøring xD
316 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Få bilde av den vrakede bilen din da, sliter med å tro på historiene dine til tider så noen bevis hadde gjort seg! Fant en Volvo PV på finn med M3 motor, hahaha... :iwant: Shattered og Skårholen reagerte på dette 2
janerik171187 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 når x-box 360'n har blinkende rød/orange lys rundt powerknappen (ikke hele veien rundt men 3/4deler rundt) er den søppel da ? var brått sånn en dag her se. (stått på i et strekk et par uker )
Gjest Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Få bilde av den vrakede bilen din da, sliter med å tro på historiene dine til tider så noen bevis hadde gjort seg! har ikke bilder av den atm, har sett bilen en gang etter krasjen, og har ikke vært der igjen but will get it soon men spørsmålet er, hvorfor har taktsmann dratt ned å vurdert bilen? fikk jo beskjed om at det ikke store nok skader. da har du fått Red ring of death jan erik er bare å kjøpe seg en ny en med mindre du ennå har garanti på den.
janerik171187 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 googla det her nå, ser ut til at det blir prosjekt demontere og lodde litt inni der , da har jeg vørst case ødelagt den helt
Gjest Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 googla det her nå, ser ut til at det blir prosjekt demontere og lodde litt inni der , da har jeg vørst case ødelagt den helt skjedde med meg også for et par år siden, sendte den inn på garanti og fikk en splitter ny 360
316 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 har ikke bilder av den atm, har sett bilen en gang etter krasjen, og har ikke vært der igjen but will get it soon men spørsmålet er, hvorfor har taktsmann dratt ned å vurdert bilen? fikk jo beskjed om at det ikke store nok skader. da har du fått Red ring of death jan erik er bare å kjøpe seg en ny en med mindre du ennå har garanti på den. Ok, like tvilsomt som det meste annet som angår deg. Dessverre har jeg ikke stor tro på dette opplegget... Takst må du ha uansett, for å vurdere hvor mye skaden kommer på.
Gjest Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Ok, like tvilsomt som det meste annet som angår deg. Dessverre har jeg ikke stor tro på dette opplegget... Takst må du ha uansett, for å vurdere hvor mye skaden kommer på. hahah så er det jo ikke slikt at jeg tar bilder av alt mulig rart da xD men angående takst, hvor stor skade må det til for å komdemnere en f10 egentlig? blir jo mye bedre hvis den blir komdemnert xD da slipper jeg å styre med salg av bilen og slikt
turbina10 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 når x-box 360'n har blinkende rød/orange lys rundt powerknappen (ikke hele veien rundt men 3/4deler rundt) er den søppel da ? var brått sånn en dag her se. (stått på i et strekk et par uker ) Strømkabelen din er gåen, ikke xboxen få microsoft til å sende deg en ny strømkabel det gjorde dem til meg gratis
janerik171187 Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Strømkabelen din er gåen, ikke xboxen få microsoft til å sende deg en ny strømkabel det gjorde dem til meg gratis lest at det kan være det ja, så skal få tyvlånt meg en som funker for å sjekke turbina10 reagerte på dette 1
Nytern Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 hahah så er det jo ikke slikt at jeg tar bilder av alt mulig rart da xD men angående takst, hvor stor skade må det til for å komdemnere en f10 egentlig? blir jo mye bedre hvis den blir komdemnert xD da slipper jeg å styre med salg av bilen og slikt Du tar bilder av Focusen du leier, men din egen F10? er ikke verdt det? Snålt
Gjest Skrevet Juli 18, 2014 Skrevet Juli 18, 2014 Du tar bilder av Focusen du leier, men din egen F10? er ikke verdt det? Snålt jeg vet viser ikke nok kjærlighet. blir veldig trist å selge bilen hvertfall planen var egentlig å ta friår og kose meg med bil og livet, men siden jeg kom inn på siviløkonom studier så må jeg prioritere det og samtidig finne meg et kåk å bo i xD
Anbefalte innlegg