Mattae Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Tror du skal klare finne bedre pris enn det gs skulle vell ha 1700 for et sett såvidt jeg så kjapt, og gs pleier jo ikke akkurat være billigste.
evi Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Men det er ikke orginale i anthrazit. Dere som klagde på at det ikke var orginale
Tzunami Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 lag dine egne her http://www.ggbailey.com/ggbailey/pages/index.grid
Merrushe Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 (endret) Sommerhilsrn Fra Arendal, terroriserer nabolaget til Fredrik 90;) lite krigsarr fra en tur i åkeren kan skimtes på venstre forskjerm Endret Juli 19, 2014 av Sjøbuse Roterte bildet rett vei. Skårholen, Fredrik 90 og turbina10 reagerte på dette 3
316 Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Dagens loppemarkedinnkjøp. Lykkelig fish reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Sommerhilsrn Fra Arendal, terroriserer nabolaget til Fredrik 90;) lite krigsarr fra en tur i åkeren kan skimtes på venstre forskjerm Tar du bildene med mobil så holder du muligens mobilen feil vei når du tar bilder. Prøv og snu den 180 grader og prøv igjen.
wicky124 Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 What? Riis skulle ha over 10k på gamle w210'n min Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk For du hadde ikke delkasko/fullkasko forsikring... Ellers tar de kun egenandelen.. Men i Oslo er det en ny trend...for å få flest mulig kunder til seg så dropper de fleste selskaper å ta egen andel...dette øker fordet første omsetningen hos dem da de uansett får pengene sine fra forsikringsselskapet..og for det andre så øker sikkerheten på biler på veien..veldig mange venter i lengste lagetmed å bytte frontrute...når de kan få det helt gratis så bytter dem den gjerne på dagen adne95 reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Det er forsikringsselskapet som skal ha egenandel da, ikke rutebytteselskapet..
Skårholen Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 wp_ss_20140719_0001.png Spre ordet! Er det den med altibil skiltholder?
wicky124 Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Det er forsikringsselskapet som skal ha egenandel da, ikke rutebytteselskapet.. Som regel så fakturerer f.eks riis bilglass forsikringa for 10k...av disse skal da forsikringa fakturere kunden for 2k... Men når selskapet sier "nei kunden betalte egenandel direkte til oss" så fakturerer dem forsikringa for 8k... Sånn grovt regna...
Skårholen Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Mulig, ser sånn ut. Nei da er det ikke den.. men skal holde øyne oppe. Farter endel rundtom så.
Mattae Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Men det er ikke orginale i anthrazit. Dere som klagde på at det ikke var orginale Klager på det var universal matter ifra biltema jeg så lenge mattene er laget til bilen og ser org ut skal ikke jeg si noe. Ikke jeg som kjører "originalwagen" her
Fredrik 90 Skrevet Juli 19, 2014 Skrevet Juli 19, 2014 Koster det så mye for originale matter da? Kan jo Evt. Få tak i hos en hugger ? Originale matter koster 1770,- på GS og det gidder jeg ikke, på høggern er men heldig om man i det hele tatt finner en E34 som ikke bare er skallet igjen av Så da blir det Biltema til 399,- disse er også skålformede og holder på vann og søle vinterstid så jeg ikke får det ned i teppet. For de 1370 kr jeg sparer på matter legger jeg heller ekstra i og kjøper Castrol olje, Bosch plugger og originale BMW slitedeler Sommerhilsrn Fra Arendal, terroriserer nabolaget til Fredrik 90;) lite krigsarr fra en tur i åkeren kan skimtes på venstre forskjerm image.jpg Ahh, det er der ute dere har hytte ja Svigerforeldrene til en kompis har hytte der ute og da var det deres parkeringsplass jeg tjuvlånte her i forrige uke da jeg var der ute en liten tur. Var litt i tvil om det var deres da jeg ikke så hverken noen M3 eller Porsche, og Alve er jo ett stor område på en stor høy Du får gi deg til kjenne om vi møtes langs veien, jeg kan være litt distre men en 911 eller M3 legger jeg nok fint merke til Klager på det var universal matter ifra biltema jeg så lenge mattene er laget til bilen og ser org ut skal ikke jeg si noe. Ikke jeg som kjører "originalwagen" her Er det noe å å klage på? noen kjører originalbil med Nexen dekk og Biltema matter mens andre kjører E92 uten Navi, HIFI og PDC
Anbefalte innlegg