Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm. Jeg får teste det en dag før jeg kommenterer ytterligere. :)

Det vil jeg anbefale deg å gjøre ja!

Min forrige bil var en E46 m3 og det funker fint med barnesete.

Det var lettere å montere setet i midten fordi man rett og slett kommer bedre til og det blir mer "Åpent" enn å montere stolen inntil ene siden.

Skrevet

100 000?

viewtopic.php?f=6&t=175156&start=90

:lol: Dra meg baklengs inn i fuglekassa

Herregud, for en dag...

Har vært på jobb på en øde isolert stasjon på fjellet 350 moh siden klokken 09.00 i dag. Det begynte å brenne rundt jernbanen ved 13-tia i dag, vi mistet da strømmen + telefon. De holdt på å slukke helt til klokken 2130. Så vi kom oss ikke hjem før det, pga at en hel masse kabler brant av. Trodde jeg skulle daue, hadde ikke mat, ikke drikke, og ikke telefon. Hadde ingenting å gjøre fra klokken 14.30 til 21.30 da vi omsider ble hentet!!!

I tillegg har jeg jobbet innendørs i et rom uten ventilasjon, hvor vinduene var spikret igjen. Det var 36,4 grader inne der...

Da jeg omsider kom meg på hotellrommet tror du faen ikke vaskedama hadde prestert å lukke igjen vinduet mitt... BADSTU :lol:

Skrevet

Takk for turen, Sofa. Smuth ride home..

Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Mange som har vært ute i går skjønner jeg.

Lærlingen vår fikk juling av 9stk Kurdere i går. Er ikke så veldig begeistret for slik feig uprovosert vold. Nesten glad jeg dro hjem fra byen noen timer før det skjedde, ellers hadde vel jeg og fått noen føtter i ansiktet. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...