Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser herlig ut Fredrik! Neste sommer blir det Europa tur med bimmern.. Antageligvis samme ruten som du kjører nå. Turen til ringen var bare en testtur for å se om dette var noe for meg. Og det var det :) Ingenting er bedre enn en skikkelig bilferie ;)

Skrevet

Ser herlig ut Fredrik! Neste sommer blir det Europa tur med bimmern.. Antageligvis samme ruten som du kjører nå. Turen til ringen var bare en testtur for å se om dette var noe for meg. Og det var det :) Ingenting er bedre enn en skikkelig bilferie ;)

Bilferier er den aller gøyeste måten man kan feriere på, helt klart. Man kommer riktig nok ikke så langt utenom Europa men så er det mye å oppleve her uansett :) Jeg har innført ett krav om at vi skal ha en bilrelatert ferie minst hvert år, i år har det vært tur til Techno Classica i Essen og i September er den enn langhelg på ringen med kamerater. Neste år reiser vi mest sannsynlig til England og Goodwood festival of speed, har alltid hart lyst til å kjøre til England ;)

Regner med det var kødd?

Skrevet

Bilferier er den aller gøyeste måten man kan feriere på, helt klart. Man kommer riktig nok ikke så langt utenom Europa men så er det mye å oppleve her uansett :) Jeg har innført ett krav om at vi skal ha en bilrelatert ferie minst hvert år, i år har det vært tur til Techno Classica i Essen og i September er den enn langhelg på ringen med kamerater. Neste år reiser vi mest sannsynlig til England og Goodwood festival of speed, har alltid hart lyst til å kjøre til England ;)

Regner med det var kødd?

Fordi den ikke var original? Likte ikke felgene, men kul bil!

Skrevet

Jeg synes felgene sitter som et skudd :) Men det er nå meg ;)

Fredrik90: Her er det også innført en obligatorisk bilferie hvert år heretter. Og enn så lenge er jeg singel, så da slipper jeg å ta hensyn til kvinnfolk om jeg skal på tur :P

Skrevet

Fordi den ikke var original? Likte ikke felgene, men kul bil!

Synes bare den så litt sånn rånete ut, med hvite felger og den rutesenkeren. Hver sin smak :)

Skrevet

Takk det samme Mads :) Og ja det får jeg nok, er veldig mange uoppmerksomme sjåfører der ute jeg må passe meg for :) Er også jævlig moro når folk legger seg foran og testbremser en fullastet lastebil :)

Skrevet

Beste er å gå til en urmaker som har noe annet enn Tissot, Inex og slike merker og få litt oversikt og titte litt! Anbefaler en på Storo senteret om du er innom en dag, han har peil!

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...