wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Skytinga på utøya blant annet...Men jeg sendte deg ett virus så du faktisk glemte det vi krangla om.
316 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Åja, da tror jeg du failet for jeg har ikke fått noe virus
Gjest Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Har begynt å spille blackjack 50kr minimum. Har greid å gå 650kr i pluss. Men blir for ivrige til tider.. så har nok vunne og tapt over 2000kr. Men gjekk fra 200kr til 850kr:-D (eller er gambling prat "ulovelig" her..) anbefaler deg å slutte med det straks! ta ut pengene dine og slett kontoen din hvis det er online greier. hahah overrasker meg ikke at du og wicky kranglet på den dagen
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Hvorfor overrasker det deg ikke`? I ditt ene år tilstede på bimmers har ikke jeg og 316 kranglet på noe...? skriver du slike innlegg kun for å bli bedre likt? "hahah" for å leke kul? Overrasker meg ikke at du prøver å leke morsom nei..spesielt ikke noe relatert til 22 juli....
Gjest Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Hvorfor overrasker det deg ikke`? I ditt ene år tilstede på bimmers har ikke jeg og 316 kranglet på noe...? skriver du slike innlegg kun for å bli bedre likt? "hahah" for å leke kul? Overrasker meg ikke at du prøver å leke morsom nei..spesielt ikke noe relatert til 22 juli.... har sett dere krangle
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Selger en billig 530iA folkens: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45372555&searchclickthrough=true
wicky124 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 folk som har lappen vet hvor det står. M|Fjeld og flobben reagerte på dette 2
Parts24 Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Noen som har meninger om hvordan en nettbutikk bør være? Da tenker jeg på sortering av produkter. Er det best å sortere slik: AudiBMW -> Bilmodell - > Produktgrupper -> ProdukterCitroen eller slik som p&r, qwt og mange andre har det: Produktgrupper - Produkter - Bilmodell Noen synspunkter? Skjønner dere problemstillingen? Hva er best ?
K-E Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Merke -> Modell -> Produktgruppe -> Produkt Skårholen og adne95 reagerte på dette 2
Thundercoil Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg liker når alt er åpent, men ikke når produkter til flere merker blandes (med mindre det er generelt, som lyspærer, olje, såper, folie osv) Det er kjekt å ha alt tilgjengelig når man vet hva man skal ha, men at man evt kan skrive inn skiltnummer eller velge spesifikk bil for å få opp ting som kun er kompatible med min bil. Og en oppegående søkemotor er gode ting. Det er kjedelig å bare kunne bla gjennom ETK, uten å kunne søke eller klikke seg inn på mer generelle kategorier. Det sagt, er ETK fantastisk ved siden av. På f.eks. nye koed, er det vanvittig irriterende å bla seg ihjel for å finne servoolje, motorolje o.l. På gamle trykker man nye deler->motor, så kommer alle kategoriene opp, med olje først. Nye deler->gir osv, så kommer oljene også opp, til alt fra gir, servo, diff. Dessverre kan du ikke alltid bruke delenummer fra gamle siden, på nye siden (søkefelt), så da må du flytte hele bestillingen over på gamle siden og logge inn på nytt for rabattene.
awt Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 ...noe som igjen gir dyrere frakt og biiiiittelitt dyrere delepriser. Ganske dårlig opplegg. Har du forresten funnet olje innpå der? Jeg gav opp og bestilte fra den gamle siden. Jeg liker ikke for mange kategorier, så man kan gjerne lage en slags multiløsning der "alt" dukker opp etter at man har valgt merke/modell, og så kan man i tillegg ha produktkategorier i topp for de som ønsker å bruke det. En vanlig feil mange også gjør er å ikke helt tenke igjennom når de lager modellgrupper, man trenger f.eks. ikke en egen gruppe for e90, en for e90 LCI, en for e92 osv, det holder med en felles e9x-kategori, selv om alt ikke er kompitabelt. Så kan man heller lage e90-, e91,- osv. kategorier innenfor der igjen, Thundercoil reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 Jeg også ga opp og bestilte fra gamle siden. Så bare i ETK at girkassen skulle ha MTF LT2, uten mulighet for å legge den i kurven, eller delenummer å søke opp. Men det var ikke det jeg var ute etter. awt reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 22, 2014 Skrevet Juli 22, 2014 kan vinteren bare komme snart xD fucking 34 grader på kalbakken nå!! JEG DØØØR kryper sakte og gradhvis ned mot 29 grader, er ikke vits å ha på vifte engang....
Anbefalte innlegg