316 Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Dæven du, fant ut at Glomma var ganske brei i Elverum... Kom meg nesten helt over, men strømmen var for jævli på vestsiden så jeg måtte snu da jeg kom en halvmeter fremover og to nedover for hvert tak !
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Det har eg også hørt rykter om, at dei bruker litt olje, noen skriver at det er pga. stempelringene er slitt. Ellers så har eg hørt mye negativt om 1,2 og 1,4 tfsi motorene, men trur ikke den 1,8 sliter med det samme. Dette gjelder en 2009 A5 coupe med man kasse som eg er litt intr i. Hvorfor ikke en E92 325I? Auda med feilhjulstrekk, kjip motor og paralympisk ringer i grillen, er det noe gøy da? torbfer reagerte på dette 1
Fredrik Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Volkswagens TFSI motorer er faktisk regnet for å være veldig bra. Spesielt de minste (1,2 og 1,4 liter variantene) og ikke minst 2,0 variantene som man finner i bl.a Golf GTI (en fantastisk motor uansett generasjon)...
BMWE39turbo Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Hva mener dere er grei pris for orginale relativt strøkne M5 felger (style 65) ?
torbfer Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Hvorfor ikke en E92 325I? Auda med feilhjulstrekk, kjip motor og paralympisk ringer i grillen, er det noe gøy da? Ta det heilt med ro, det er nok ikke eg som skal kjøre den uansett;) har både m5 en å e46 så det holder.. Men ryker m5 en blir de nok noe nyere, frister med 335d. Fredrik 90 reagerte på dette 1
torbfer Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Volkswagens TFSI motorer er faktisk regnet for å være veldig bra. Spesielt de minste (1,2 og 1,4 liter variantene) og ikke minst 2,0 variantene som man finner i bl.a Golf GTI (en fantastisk motor uansett generasjon)... Føler annenhver av 1,2 og 1,4 Anne har registerras eg.
Fredrik Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Det er nok helt sikkert enkelte problemer med disse motorene, men i forhold til hvor mange Folkevogn bygger av disse motorene (VW, Audi, Skoda, Seat ++) er jeg rimelig sikker på at kvaliteten er bra nok (som vanlig med VW). Det jeg liker med VW er at de tross alt lager ganske interessante produkter selv om de spytter ut ca. 6 millioner kjøretøyer pr.år. BMW produserer til sammenligning "kun" 1,8 millioner kjøretøyer pr. år.
Sjøbuse Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Ta det heilt med ro, det er nok ikke eg som skal kjøre den uansett;) har både m5 en å e46 så det holder.. Men ryker m5 en blir de nok noe nyere, frister med 335d. Føler annenhver av 1,2 og 1,4 Anne har registerras eg. 7. Unngå dobbeltposting (flere innlegg under hverandre) - Når man svarer på flere innlegg samtidig, prøv å samle disse svarene i ett innlegg. Bruk knappen "Multisitat" for å sitere flere tidligere innlegg samtidig. Dobbeltposting er selvfølgelig lov i prosjekttråder(vurder å bruke bloggfunksjonen her på Bimmers).
torbfer Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 7. Unngå dobbeltposting (flere innlegg under hverandre) - Når man svarer på flere innlegg samtidig, prøv å samle disse svarene i ett innlegg. Bruk knappen "Multisitat" for å sitere flere tidligere innlegg samtidig. Dobbeltposting er selvfølgelig lov i prosjekttråder(vurder å bruke bloggfunksjonen her på Bimmers). Jada, men det er ikkje alltid like lett på denne tlf en eg bruker.
M|Fjeld Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Men det var da som svarte faen da!!! En gjeng med drittunger i møtende bil heiv en murstein rett foran bilen min, som resulterte i ødelagte felger på venstre side... Ikke fikk jeg tatt noe regnr på bilen heller.. Hva i svarte helvete er vitsen med sånn oppførsel??
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Det er nok helt sikkert enkelte problemer med disse motorene, men i forhold til hvor mange Folkevogn bygger av disse motorene (VW, Audi, Skoda, Seat ++) er jeg rimelig sikker på at kvaliteten er bra nok (som vanlig med VW). Det jeg liker med VW er at de tross alt lager ganske interessante produkter selv om de spytter ut ca. 6 millioner kjøretøyer pr.år. BMW produserer til sammenligning "kun" 1,8 millioner kjøretøyer pr. år. Det er virkelig ikke alt som er bra med VW. Jeg kan jo bare nevne DSG kassene og Mulitronic kassene til Audi, de er jo ikke akkurat kjent for å være holdbare. Har selv hørt at TSI motorene kan slite med mye problemer, særlig de mindre motorene som står i større biler og er utsatt for større belastning. De ytterts få interessante modellene VW lager lages ikke i noe større "opplag" enn tilsvarende interessante BMW modeller, Golf GTI er kanskje unntaket der. Golf R, Scirocco R, Polo GTI er alle småserie biler
wicky124 Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Kompis av meg kjøpte ny A5 med 2liters tfsi greie...jupp...brukte olje som bare faen den...fylte 1liter olje hver 1500 / 3000 km...
Mattae Skrevet Juli 23, 2014 Skrevet Juli 23, 2014 Trodde ikke de 2.0 tfsi var så galne, men de 1.4 med turbo og kompressor som står i scirocco og golf er noe drit, nesten alle har register problemer. Ska du me det egentlig torbjørn????
wicky124 Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 BTW....utrolig teit å sovne på sofaen foran vifta kl 19 og våkna 2355... Og jeg skal på jobb 09 men klarer ikke å sove nå...
Anbefalte innlegg