Shattered Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 http://www.tv2.no/2014/07/24/nyheter/5838657 Der sto det like mye som det jeg visste + hvor de er fra
Sjøbuse Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Da vet du mye mer om det enn meg. Er vel bare og se rundt i nettaviser så finner du svar
///ben Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Åja hehe:) Har dere gjort noe "tiltak" da? Ja, her er det gjort en del tiltak. Ekstra sikkerhet i portene osv Vegard welle reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Lurer på hva væpnet politi på gardermoen kan gjøre...sånn egentlig... Altså...om noen skal sprenge en bombe der...Så er det jo bare å legge fra deg koffert med bombe og løpe som faen, og deretter trykke på utløser knappen? Politet rekker vel ikke å gjøre en dritt? Ikke kan de begynne å skyte vilt inne på flyplassen heller!
Shattered Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Lurer på hva væpnet politi på gardermoen kan gjøre...sånn egentlig... Altså...om noen skal sprenge en bombe der...Så er det jo bare å legge fra deg koffert med bombe og løpe som faen, og deretter trykke på utløser knappen? Politet rekker vel ikke å gjøre en dritt? Ikke kan de begynne å skyte vilt inne på flyplassen heller! Går koffertene gjennom samme skanner som håndbagasjen? Eller er det ikke lik sikkerhet på kofferter?
Gjest Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 skal ta på meg lue og briller imorgen, så skal jeg stikke ned til Oslo city med en svær koffert, går til inngangen så legger jeg den fra meg og spurter som faen. tenk reaksjonene til folk xD
Shattered Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 skal ta på meg lue og briller imorgen, så skal jeg stikke ned til Oslo city med en svær koffert, går til inngangen så legger jeg den fra meg og spurter som faen. tenk reaksjonene til folk xD Du blir sikkert lagt i bakken med skadeskutt kne eller noe sånt, utrolig smart, du.
Gjest Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Du blir sikkert lagt i bakken med skadeskutt kne eller noe sånt, utrolig smart, du. kan ikke si det samme om deg, du ser ikke humoren eller ironien i innlegget...
Shattered Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 kan ikke si det samme om deg, du ser ikke humoren eller ironien i innlegget... Det er ikke så rart når du prøver den samme dårlige humoren i 2000,01 innlegg etter hverandre - og du er den eneste som ler selv. Hold det heller for deg selv, bare et lite tips
noekult Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 skal ta på meg lue og briller imorgen, så skal jeg stikke ned til Oslo city med en svær koffert, går til inngangen så legger jeg den fra meg og spurter som faen. tenk reaksjonene til folk xD Syns ikke dette er tiden å kødde om sånt på. turbina10, Shattered og M|Fjeld reagerte på dette 3
M|Fjeld Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 skal ta på meg lue og briller imorgen, så skal jeg stikke ned til Oslo city med en svær koffert, går til inngangen så legger jeg den fra meg og spurter som faen. tenk reaksjonene til folk xDVennligst gjør oss en tjeneste og logg av dette forumet. Makan haybimmsen, Shattered og thbrekke reagerte på dette 3
Nytern Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Første gang jeg ser politibemanning på den UTROLIG avsidesliggende grenseovergangen jeg har farta gjennom èn gang i mnd i sikkert 12?år.Må forøvrig si at det var _meget_ imponerende da BMW'en bestemte seg for å låse hornet på i det jeg styra med å parkere dypt inni borettslaget "mitt" i kveld.. Naboer styrtet ut og vips diskuterte vi krig&fred den neste timen, idyll.
Martin1993 Skrevet Juli 24, 2014 Skrevet Juli 24, 2014 Ja, her er det gjort en del tiltak. Ekstra sikkerhet i portene osv Var ansatt som portvakt før, vaktleder nuu Men ISPS sikkerheten er økt til Nivå 2 på ISPS havner o.l. Noe som fører til økt gjennomsjekning hvertfall. På nivå 3, så skal politiet/militæret ta over vakthold
Anbefalte innlegg