Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvom dette høres vanskelig ut tviler jeg ikke på at du klarer det Kjexx, bare du bruker nok gaffa.

Tenk hva MacGyver ville gjort og bruk kraften så er du der til slutt, lykke til.

:-$

h1i189u5yqdaakhxpd28.jpg

Skrevet

Da fikk jeg tatt min første og siste Planke på ACR i helgen :P Fy faen så teit konseptet er! :P Jaja, har i hvertfall prøvd det nå da :P (Nei, jeg er faktisk ikke full på bildet ;))

cwzdjfyu1nvfsn3gpabw.jpg

Skrevet

Alltid en som tryner og skader seg, en som står og peker og ler og en til som kommer og sier hvor stygt det er å le av han som tryna...

Jeg tror at vi skal være glade for at noen tør åpne munnen i slike situasjoner. Unnfallenhet er ingen tjent med. Wicky oppfører seg til tider som en bølle her inne og da må han også tåle å få noen kommentarer med på kjøpet av og til. Sorry, men akkurat denne gangen klarte jeg ikke å la være Wicky... :lol:

Skrevet
Innsendt av Bekymret mor 19.06.2011 12:43:51 Varsle!

Her ser vi hva som skjer når nye trender frontes i media! Huking har kommet til øra, og vi ser allerede nå de første skadene! Planking var ikke bra nok for sunndalsungdommen, så her måtte det huking til. Forby denne "sporten" nå, før fler uskyldige ungdommer kommer til skade!

Skal man gråte eller le?? Huff...

Skal man få 5000 i bot for å sitte på huk?

Skrevet
Da fikk jeg tatt min første og siste Planke på ACR i helgen :P Fy faen så teit konseptet er! :P Jaja, har i hvertfall prøvd det nå da :P (Nei, jeg er faktisk ikke full på bildet ;))

cwzdjfyu1nvfsn3gpabw.jpg

Hahaha, heftig. Jeg tror jeg må planke snart og. Utrolig teit konsept, men noe tiltrekker drittungen i meg :D

Deilig bil, som alltid, Mexos! :)

Skrevet

Hahahaha, jeg har også planka for første gang i dag. Skal se om jeg får tak i bildene en kollega tok :P!

Skrevet

Ble ikke akkurat vellykket ser jeg. Moste både haka og pikken, så jeg klarte ikke å ha beina helt rett! :lol:

em8l246z1jaffp8v725k.jpg

yrol2gl5px1620j0e3nq.jpg

3 meter ned i betongen gjør det spennende!

Skrevet

Her er mitt bidrag til planking, fy søren for et kjedelig konsept, men måtte prøves i pausa vi hadde på skulen.

249126_10150639323425057_850325056_18641903_526673_n.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...