eriksen76 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Får håpe på det, men da pleier man vel å høre NOE? Her er det stein dødt, kun en jevn susing/piping. Googlet litt (noe som er farlig for psyken ) og det ser ut som det er normalt å plutselig bli døv på ett øre. Faktisk overraskende normalt! Tar en tur til legen imorgen, samt skyller det rent idag. Har heldigvis sånn øreskyll-utstyr hjemme Fått noe slag mot øret? eller noen form for trykk? En kompis skulle bare "klappe" meg på skinnet en gang, men traff øret. Da gikk trommehinnen og jeg hørte ikke noen ting neste dag... Ble ganske nervøs, men fant ut at det går seg til, tok 3 måneder vist nok
-Erik- Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Kan ikke se det skal være noe problem. Må jo være faktisk vekt som gjelder.. om jeg kjøper en 1m3 med vann og bruker opp halvparten så kan de ikke si tanken veier et tonn. Ellers er de rimelig firkanta.. Det kommer an på hvilke førerkort du har. Har du BE så kjører du på faktiske vekter, men med kun B er det de teoretiske/ vognkort vektene de går etter. Ved overlass vil det naturlig nok bli like ille for begge
Skårholen Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Det hørtes logisk ut Erik for med lappen for henger har man vel også litt om lastsikring osv. 316 du skulle sett den kaben jeg så her om dagen tror den get 1000 altså timeter lang med tilhengerfeste. Drt var sjuss det.
316 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Blæ... Jeg hadde tenkt slow start etter ferien, så ringer sjefen og sier at jeg må ta fly til Narvik tirsdag kveld, befaring på Katterat natt til onsdag og fly ned igjen på onsdag... Yehuuu...
Sjøbuse Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Tror dessverre det er sånn at de er rimelig firkanta. Men tut og kjør sier jeg. Har ikke noe greie på campingbiler men... Passerte denne nå. Satan WP_20140731_005.jpg Ser ut som en rimlig ny Concorde liner. Nypris er vel 1,6 mill+
Kvasi Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Tror dessverre det er sånn at de er rimelig firkanta. Men tut og kjør sier jeg. Har ikke noe greie på campingbiler men... Passerte denne nå. Satan WP_20140731_005.jpg Så liten at Lupoen ved siden av den ser stor ut
Julianv Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Anbefaler alle som kjeder seg på jobb (eller i heimen) om å lese denne tråden på S/W http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=42818
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som VET hva reglene for å frakte bil på henger er? jeg skal flytte M5'n, og i vognkortet står det 1800kg, men bilen er lettet, uten meg og med tom tank, den ligger på ca 1400kg, hva er det politiet/statens vegvesen går utifra når de sjekker da? kan de gi meg bot for en teoretisk vekt selv om den aktuelle vekten er godkjent for både bil og henger, og ikke minst førerkort(BE)? De går etter vekter i vognkort. Enkleste er å IKKE ha med vognkort...da blir du stoppet, og blir vinka videre... Eller så gjelder slike ting bare meg...jeg har visst diplomatisk immunitet når det gjelder trafikkregler
Tzunami Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 De går etter vekter i vognkort. Enkleste er å IKKE ha med vognkort...da blir du stoppet, og blir vinka videre... Eller så gjelder slike ting bare meg...jeg har visst diplomatisk immunitet når det gjelder trafikkregler Måtte høre med BT, så ringte dem.. det er aktuell vekt det går på, og ikke vognkortet på bilen som står på hengern. Vognkortet fungerer som en pekepin, men sånn som m5'n som er lettet en god del, så kan de ikke se utifra det. Da må de ha med seg vekt om de skal kontrollere, hvis ikke blir du bare vinket videre.
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Apropo verdens beste bil... Mercedes med S54 motor og turbo... 1060hk på hjula...
Gjest Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 aldri skjønt meg på slikt, hva skal man med så mye HK i en så gammel og råtten bil? råtten var kanskje et sterkt ord, men jeg lar det stå, ikke gå apeshit på meg pga det.
janerik171187 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som VET hva reglene for å frakte bil på henger er? jeg skal flytte M5'n, og i vognkortet står det 1800kg, men bilen er lettet, uten meg og med tom tank, den ligger på ca 1400kg, hva er det politiet/statens vegvesen går utifra når de sjekker da? kan de gi meg bot for en teoretisk vekt selv om den aktuelle vekten er godkjent for både bil og henger, og ikke minst førerkort(BE)? du må ivaffall ha be, kanskje gå det med b96 om du har riktig bil og henger umulig med b (isåfall tar jeg imot tips til åssen bil og henger det går med) sålenge du har be så er det aktuelle vekter det går på. såfremst hengerfestet tåler vekta (i vognkortet) av bilen oppå hengeren + vekta av hengeren er du grei. er det tvil så sender de deg på vekta. er vell bare begrensning på maks 3500kg henger på BE og at bilen er b regga da seff, (er vell no i forhold til når du tok lappen der og tror jeg)
noekult Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som driver med pil og bue her? Prøvde for første gang i går, ble hekta, vanvittig gøy! Venninna mi hadde det med seg. Hun er også nybegynner - og venstrehendt. Så det ble ikke såå bra siden jeg er høyrehendt. Men stikker til XXL nå for å kjøpe nybegynnerting og stikker til parken etterpå for å leke litt.
Gjest Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som driver med pil og bue her? Prøvde for første gang i går, ble hekta, vanvittig gøy! Venninna mi hadde det med seg. Hun er også nybegynner - og venstrehendt. Så det ble ikke såå bra siden jeg er høyrehendt. Men stikker til XXL nå for å kjøpe nybegynnerting og stikker til parken etterpå for å leke litt. noe av det artigste man kan bruke fritiden på, men det er utrolig vanskelig xD
Anbefalte innlegg