Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, derfor jeg vil begynne og bygge skills. Kommer med tiden.

Det vanskeligste er spennet, resten kommer lett etterhvert :P 

Skrevet

Noen som driver med pil og bue her? Prøvde for første gang i går, ble hekta, vanvittig gøy!

Venninna mi hadde det med seg. Hun er også nybegynner - og venstrehendt. Så det ble ikke såå bra siden jeg er høyrehendt. Men stikker til XXL nå for å kjøpe nybegynnerting og stikker til parken etterpå for å leke litt.

Hvordan kommer man seg ned til den parken dere er i? Jeg har alltid lurt på det :P. Vet at det er ved Sørenga/Barcode/Bjørvika, men har aldri visst hvordan man kommer seg til parken :P.

Edit: og hva heter parken? :P

Skrevet

aldri skjønt meg på slikt, hva skal man med så mye HK i en så gammel og råtten bil? 

råtten var kanskje et sterkt ord, men jeg lar det stå, ikke gå apeshit på meg pga det. 

Er vel det som kalles sleeper.Ikke alle som kjøper ny bil og er fornøyde med det... Du kommer opp ved siden av han i din skadde f10...ser på han og tenker ouff råtten bil...så blir det grønt og du gir bånn gass (om du har diesel på tanken da seff) også ser du at han i den gamle råtne merca allerede har grusa deg...

Da er du ikke så tøff lenger...

Skrevet

Er vel det som kalles sleeper.Ikke alle som kjøper ny bil og er fornøyde med det... Du kommer opp ved siden av han i din skadde f10...ser på han og tenker ouff råtten bil...så blir det grønt og du gir bånn gass (om du har diesel på tanken da seff) også ser du at han i den gamle råtne merca allerede har grusa deg...

Da er du ikke så tøff lenger...

og når vi kommer på svingete veier så ser jeg han kjøre ut i grøfta og drepe seg selv med den råtne og usikre bilen. som vanlig så missforstår du alt det jeg sier og er småfrekk. 

Skrevet

småfrekk ja.. hva annet forventer du av en fra stovner? :P

kniv i ryggen hahahha 

Skrevet

Jeg bor tross alt i Lillestrøm SENTRUM... lillestrøm er definert og har status som en by...så jeg er en by gutt...og jeg har bodd 30år i Oslo..

Skrevet

Grattis med salg av c-klassen.

Som tidligere Oslo beboer vet du at vi ikke annerkjenner noe annet en Oslo som by.

takk :)

og ja...jeg vet.... men...jeg klamrer meg fast til oslo-hooden likevel...Er mer i oslo enn i lillestrøm By....

Skrevet

og når vi kommer på svingete veier så ser jeg han kjøre ut i grøfta og drepe seg selv med den råtne og usikre bilen. som vanlig så missforstår du alt det jeg sier og er småfrekk. 

:huh: Er det ikke du som gjør dette da? :P

Skrevet

takk :)

og ja...jeg vet.... men...jeg klamrer meg fast til oslo-hooden likevel...Er mer i oslo enn i lillestrøm By....

Hvilke biler har du igjen nå? Har ikke fulgt helt med i timen :huh.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...