noekult Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Ja, derfor jeg vil begynne og bygge skills. Kommer med tiden.
Gjest Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Ja, derfor jeg vil begynne og bygge skills. Kommer med tiden. Det vanskeligste er spennet, resten kommer lett etterhvert
Kattlikzm Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Noen som driver med pil og bue her? Prøvde for første gang i går, ble hekta, vanvittig gøy! Venninna mi hadde det med seg. Hun er også nybegynner - og venstrehendt. Så det ble ikke såå bra siden jeg er høyrehendt. Men stikker til XXL nå for å kjøpe nybegynnerting og stikker til parken etterpå for å leke litt. Hvordan kommer man seg ned til den parken dere er i? Jeg har alltid lurt på det . Vet at det er ved Sørenga/Barcode/Bjørvika, men har aldri visst hvordan man kommer seg til parken . Edit: og hva heter parken?
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 aldri skjønt meg på slikt, hva skal man med så mye HK i en så gammel og råtten bil? råtten var kanskje et sterkt ord, men jeg lar det stå, ikke gå apeshit på meg pga det. Er vel det som kalles sleeper.Ikke alle som kjøper ny bil og er fornøyde med det... Du kommer opp ved siden av han i din skadde f10...ser på han og tenker ouff råtten bil...så blir det grønt og du gir bånn gass (om du har diesel på tanken da seff) også ser du at han i den gamle råtne merca allerede har grusa deg... Da er du ikke så tøff lenger... _____________________________________________________ Shattered, HPVL og M|Fjeld reagerte på dette 3
Gjest Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Er vel det som kalles sleeper.Ikke alle som kjøper ny bil og er fornøyde med det... Du kommer opp ved siden av han i din skadde f10...ser på han og tenker ouff råtten bil...så blir det grønt og du gir bånn gass (om du har diesel på tanken da seff) også ser du at han i den gamle råtne merca allerede har grusa deg... Da er du ikke så tøff lenger... _____________________________________________________ og når vi kommer på svingete veier så ser jeg han kjøre ut i grøfta og drepe seg selv med den råtne og usikre bilen. som vanlig så missforstår du alt det jeg sier og er småfrekk.
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 småfrekk ja.. hva annet forventer du av en fra stovner?
Gjest Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 småfrekk ja.. hva annet forventer du av en fra stovner? kniv i ryggen hahahha
flobben Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 småfrekk ja.. hva annet forventer du av en fra stovner? Skryter ikke du på deg nå? Du er blitt bondeknøl, slutt å si at du er bygutt
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Jeg bor tross alt i Lillestrøm SENTRUM... lillestrøm er definert og har status som en by...så jeg er en by gutt...og jeg har bodd 30år i Oslo..
flobben Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Grattis med salg av c-klassen. Som tidligere Oslo beboer vet du at vi ikke annerkjenner noe annet en Oslo som by.
316 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Så utrolig bra. Skikkelig nautparkering av den Passaten. Lurer på om han/hun som la lappen der kjører rundt med sånne i bilen, haha. M|Fjeld, Kattlikzm og Skårholen reagerte på dette 3
wicky124 Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 Grattis med salg av c-klassen. Som tidligere Oslo beboer vet du at vi ikke annerkjenner noe annet en Oslo som by. takk og ja...jeg vet.... men...jeg klamrer meg fast til oslo-hooden likevel...Er mer i oslo enn i lillestrøm By....
Shattered Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 og når vi kommer på svingete veier så ser jeg han kjøre ut i grøfta og drepe seg selv med den råtne og usikre bilen. som vanlig så missforstår du alt det jeg sier og er småfrekk. Er det ikke du som gjør dette da? M|Fjeld og wicky124 reagerte på dette 2
Shattered Skrevet Juli 31, 2014 Skrevet Juli 31, 2014 takk og ja...jeg vet.... men...jeg klamrer meg fast til oslo-hooden likevel...Er mer i oslo enn i lillestrøm By.... Hvilke biler har du igjen nå? Har ikke fulgt helt med i timen :huh.
Anbefalte innlegg