///FredriK.S Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Bmw m3 e36 sedan exlusive edition, uten el.vinduer bak O.o http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23141870
Zibiri Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Går den ann og få nye skilt på biltylsynet av den gamle varianten.. trenger nytt men vill ikke ha sånn nytt plastikk opplegg med norsk flagg på
janerik171187 Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Går den ann og få nye skilt på biltylsynet av den gamle varianten.. trenger nytt men vill ikke ha sånn nytt plastikk opplegg med norsk flagg på kun om den er veteran såvidt jeg har hørt
Jørgen Lie Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Plankebilde, selv om jeg hater planking!! Hvalplanking av en kompis
Robin L Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Går den ann og få nye skilt på biltylsynet av den gamle varianten.. trenger nytt men vill ikke ha sånn nytt plastikk opplegg med norsk flagg på man får nye skilt uten flagg, men da er det ett hvitt felt til siden og nummerene er ikke sentrerte. ser dumt ut. spurte om stålskilt jeg og men var ikke sjangs.
noekult Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Drømmebruksbilen min til salgs i Norge http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28478208 7-serie i F01-karrosseri med xDrive og kraftig diesel. Riktig farge på eksteriør, interiør kunne vært beige/brunt- ellers helt fantastisk pent designa interiør etter min smak Nice nice Den modellen er så lekker på veien - elsker rompa, ser helt crazy designa ut, som rett ut fra konsept-BMW! Men tror ikke jeg hadde tålt imagen (oppmerksomheten) til den, egentlig, om jeg hadde hatt penger nok (den blir vel billig nok om et tiår eller to!). Jeg tenker hvertfall kriminiminell når jeg ser den, hehe, og jeg som er så snill så Men igjen så er 7 et sterkt lykketall hos meg og det hadde vært veldig gøy å hatt en 7-er en gang. Liker egentlig bare E38 og denne (sorry wicky12345)
knut_olestad Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Drømmebruksbilen min til salgs i Norge http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28478208 7-serie i F01-karrosseri med xDrive og kraftig diesel. Riktig farge på eksteriør, interiør kunne vært beige/brunt- ellers helt fantastisk pent designa interiør etter min smak Nice nice Den modellen er så lekker på veien - elsker rompa, ser helt crazy designa ut, som rett ut fra konsept-BMW! Men tror ikke jeg hadde tålt imagen (oppmerksomheten) til den, egentlig, om jeg hadde hatt penger nok (den blir vel billig nok om et tiår eller to!). Jeg tenker hvertfall kriminiminell når jeg ser den, hehe, og jeg som er så snill så Men igjen så er 7 et sterkt lykketall hos meg og det hadde vært veldig gøy å hatt en 7-er en gang. Liker egentlig bare E38 og denne (sorry wicky12345) Enig, enig der noekult. Men den trenger litt mer hjul og litt mindre bakkeklaring, som denne på 22 tommere: Er forøvrig bare 40 mm senk på denne i følge Hamann, er jo skikkelig kjørbart også da
Zibiri Skrevet Juni 20, 2011 Skrevet Juni 20, 2011 Går den ann og få nye skilt på biltylsynet av den gamle varianten.. trenger nytt men vill ikke ha sånn nytt plastikk opplegg med norsk flagg på man får nye skilt uten flagg, men da er det ett hvitt felt til siden og nummerene er ikke sentrerte. ser dumt ut. spurte om stålskilt jeg og men var ikke sjangs. Æsj :/ Midt har ligget og skrapet mot asfalt så det er ganske stygt, men er like helt i formen. Får prøve meg frem litt med slipe verktøy og lakk istedet da
Anbefalte innlegg