Kattlikzm Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 sitter her og dør av latter hahahaha! turbina10 og Kvasi reagerte på dette 2
FredrikE24 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Merca rulla inn oppkjørselen hjemme klokka 19 idag! Har vært en minnerik tur! Så har jeg blitt enda mer glad i bilen, så når det begynte å regne istad tok jeg meg frihet til å spole noen piruetter Brukte 3 timer og 50 minutter fra Lübeck til Hirtshals, snittfart på 136,7 km/h. La meg bak en danske på vei inn i Danmark, han lå i 145+km/h, så da var det bare å henge meg på. M|Fjeld og eriksen76 reagerte på dette 2
Steinhar Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Finnes det noen plasser man kan sjekke/få ny kvittering på at merverdiavgiften på importbil er betalt?
Merrushe Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Lol, har du ikke den så kan du få problemer/tollvesenet på døra
santho96 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Modellåret begynner i september (i noen tilfeller enda tidligere), så bilen er en 2014-modell registrert i 2013. Helt vanlig, og ingenting å bekymre seg for. Helt sikker ? Vet du hvem jeg kan ringe for å bekefte dette ? BMW Norge ?
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Merca rulla inn oppkjørselen hjemme klokka 19 idag! Har vært en minnerik tur! Så har jeg blitt enda mer glad i bilen, så når det begynte å regne istad tok jeg meg frihet til å spole noen piruetter Brukte 3 timer og 50 minutter fra Lübeck til Hirtshals, snittfart på 136,7 km/h. La meg bak en danske på vei inn i Danmark, han lå i 145+km/h, så da var det bare å henge meg på. Godt å være hjemme igjen tenker jeg Slike gamle Tyskerbrakker som dette har ikke glemt sine gamle Autobahn kunster selv om de trekker godt på årene E34en min likte seg også veldig godt i 130 km/t ca, var oppe i ca 150 km/t over en periode mellom Bremen og Osnabruk da mørket hadde falt på og trafikken letta og den bare cruise og koste seg En gang i fremtiden skal jeg kjøre til Nord Italia med den, la den få få komme hjem til Bayern en tur på veien ned. Må begynne med å overtale dama så smått etterhvert Merrushe reagerte på dette 1
Merrushe Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Vet ikke helt om en asmatisk M50B20 orker mektige Autobahner Fredrik, den klynker seg vel i smerte over 120 Hadde nok tatt 530d`en, den er et lokomotiv
FredrikE24 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Man merket at bilen taklet dårligere å komme i land på Norsk jord i Larvik, det var helt klart! Bilen ble så glad av å få litt tysk asfalt under hjulene at den har frigjort alle hestene i stallen. Bilen går merkbart bedre på mellomakserelasjoner og orker mer. Det blir nok ingen flere bilferier på denne, jeg har et fast feriested å reise til heretter, hvor fly er både billig og lettvint! Selvom jeg absolutt kunne tenkt meg å ta en rundtur i Tyskland med en sprekere bensinbil en gang. Mercn likte seg aller best i 160 km/h, en fart som var makshastighet før avreise(blåst reint mye dritt og sot underveis kanskje?). På tur til Flensburg klarte jeg å presse den opp i 195 på GPS før motortempen satt en stopper for videre moro. Kan tenkes radiatoren er tett Mine foreldre kjørte nedover i E39n, å ligge i 170-180 med den nedover var visst helt ok! I år ble kjøringen mer en transportetappe, ankomst på hotell gikk med på å vaske seg, rusle en rask tur i byen, smake på lokal øl, før en la seg til å sove før neste transportetappe dagen etter. En eventuell senere bilferie vil bestå av mer å få med seg severdigheter. Merrushe reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Vet ikke helt om en asmatisk M50B20 orker mektige Autobahner Fredrik, den klynker seg vel i smerte over 120 Min orka det iallfall veldig fint... Man merket at bilen taklet dårligere å komme i land på Norsk jord i Larvik, det var helt klart! Bilen ble så glad av å få litt tysk asfalt under hjulene at den har frigjort alle hestene i stallen. Bilen går merkbart bedre på mellomakserelasjoner og orker mer. Det blir nok ingen flere bilferier på denne, jeg har et fast feriested å reise til heretter, hvor fly er både billig og lettvint! Selvom jeg absolutt kunne tenkt meg å ta en rundtur i Tyskland med en sprekere bensinbil en gang. Mercn likte seg aller best i 160 km/h, en fart som var makshastighet før avreise(blåst reint mye dritt og sot underveis kanskje?). På tur til Flensburg klarte jeg å presse den opp i 195 på GPS før motortempen satt en stopper for videre moro. Kan tenkes radiatoren er tett Mine foreldre kjørte nedover i E39n, å ligge i 170-180 med den nedover var visst helt ok! I år ble kjøringen mer en transportetappe, ankomst på hotell gikk med på å vaske seg, rusle en rask tur i byen, smake på lokal øl, før en la seg til å sove før neste transportetappe dagen etter. En eventuell senere bilferie vil bestå av mer å få med seg severdigheter. Ja bilene får blåst godt utav seg nedover, merka på min også at den "løsna" skikkelig etterhvert som jeg kom nedover. Hadde bestemt meg for å ikke kjøre noe fort men på en åpen rettstrekke så lot jeg meg rive med og hadde 201 km/t på GPS en før jeg ble redd for slanger og pakkninger og la meg på en fornuftig hastighet igjen. Den iherdige lille M50 maskinen dro overraskende godt (dens forutsetninger tatt i betraktning) opp til ca 190 km/t før den begynne å krype kjeeemmpe sakte mot 200 km/t Ellers så trives den godt i hastigheter opp til 160 km/t, over det så ble turtallet litt vel høyt og bilen begynnte å miste noe av sin kjørekomfort Jeg har jo en ren Autobahn ekspress i 530en jeg har og jeg kan love at den skal brukes til dette også. Men jeg kan ikke hjelpe for at det ga mersmak å dra på langtur på kontinentet med E34en også, det er på en måte litt annerledes og spennende i og med at du tross alt kjører en 20 år gammel bruktbil sveigis reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Min drømmebil http://www.youtube.com/watch?v=fXt-jLzSMA0
Merrushe Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Min drømmebil http://www.youtube.com/watch?v=fXt-jLzSMA0 Min og, det er bare helt sykt det der. Faen ta norske avgifter, byr meg imot å måtte betale 450.000 for en bil som koster 120.000 i europa...
wicky124 Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Den der er vel enda dyrere... Men ja... akkurat den der...ouff...
Merrushe Skrevet August 3, 2014 Skrevet August 3, 2014 Jaja, tipper hele det kittet der koster 50-100.000 euro liksom...
Anbefalte innlegg