Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter litt stell er den klar for en Bergenstur :) nye foringer og 17" gjorde ny bil! E61 er sannelig nydelige å kjøre org. :)

attachicon.gifDSC_0069.JPG

Har ikke tall på hvor mange av de felga jeg har lakkert.. :) Problemfelg å produsere! Hehe. Flott bil! :D

Skrevet

316..stikk innom akersgata og skrik "negerne må flytteee".... hahaha :P

Skal også til bergen i helgen..brodern flytter jo..så blir å slenge flyttelasset i E klassen og putre oppover :)

Pleeaase! :P Nei? :( Jeg som luktet kebabmøte i helgen... 

Skrevet

La han være.... homofile jøder med røde biler pleier som regel å bli gretne når de får mensen :(

Hvorfor bruker du jøde som et skjellsord? 

Skrevet

kanskje Erik95 kan få tatt en titt på bilen i samme slengen…han snuser litt på 220en din...

Nei han gjør jo ikke det? Han sendte pm på en annen bil (som jeg ikke har sjekket siden jeg nekter å åpne pm fra han!)

Hvor i Bergen skal han flytte til da Wicky?

Studenthyblene til høyskolen... Fikk ikke tak i no annet i bergen..dyrere der enn her jo...

Pleeaase! :P Nei? :( Jeg som luktet kebabmøte i helgen... 

Nope. Du er ekskludert...inntil videre...hvertfall frem til mandag....

Hvorfor bruker du jøde som et skjellsord? 

Fordi jeg ikke bruker kurder?

Skrevet

AHAAHAHAHA! Kom på en god historie! Sitter her og dør av latter hahaha

Husker jeg og en kompis var inne på Ensjø bilsenter (Heter også Furuset car senter av en eller annen grunn) for å se på en e46 318i. Dette var min første e46 jeg skulle prøvekjøre, så jeg visste veldig lite om bilen. Dette sa vi til selger, og gjett om han prøvde å lure oss! hahaha.  Han begynte å finne på ekstrautstyr og funksjoner.

Husker blant annet han sa at om man tok nøkkelen på e46 og scannet den i en datamaskin, så ville den vise hvor mange kilometer den har kjørt. Gjett om jeg og kompisen min fikk en god latter etterpå! hahah. Så da vil også hjemnøkkelen min vise hvor mange ganger jeg har åpnet døra i løpet av dens levetid? :P

Dette var en bil fra 1999 med ingen ekstrautstyr. 

Du kan faktisk det om du har en Bmw keyreader..

Så, joke's on you :P

Skrevet

Du kan faktisk det om du har en Bmw keyreader..

Så, joke's on you :P

på e46? :o Trodde den bare inneholdt oppsett for alarm og åpning av bagasjelokket, ikke noe om hvor mye bilen har kjørt?

Skrevet

på e46? :o Trodde den bare inneholdt oppsett for alarm og åpning av bagasjelokket, ikke noe om hvor mye bilen har kjørt?

Joda, man får også opp hvor langt det er igjen til service :)

Dette gjelder nøklene som kom 09/98, er litt usikker på de gamle.

Skrevet

men ikke hvor langt bilen har kjørt? Da er ikke "jokes on you" on me :P

"Man får OGSÅ opp hvor langt det er igjen til service"

Joda, joke's still on you :P Man får opp kilometerstand ved avlesing via keyreader :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...