axept Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Etter litt stell er den klar for en Bergenstur nye foringer og 17" gjorde ny bil! E61 er sannelig nydelige å kjøre org. DSC_0069.JPG Har ikke tall på hvor mange av de felga jeg har lakkert.. Problemfelg å produsere! Hehe. Flott bil!
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Denne diskusjonen er det ikke noe poeng i å ta her, da det fort kan ta litt av. Vennligst la 316s ord være de siste. You must be fun at parties. M|Fjeld reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 316..stikk innom akersgata og skrik "negerne må flytteee".... hahaha Skal også til bergen i helgen..brodern flytter jo..så blir å slenge flyttelasset i E klassen og putre oppover Haug, -Roger-, M|Fjeld og 1 annen reagerte på dette 4
Merrushe Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 kanskje Erik95 kan få tatt en titt på bilen i samme slengen…han snuser litt på 220en din...
316 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 316..stikk innom akersgata og skrik "negerne må flytteee".... hahaha Skal også til bergen i helgen..brodern flytter jo..så blir å slenge flyttelasset i E klassen og putre oppover Pleeaase! Nei? Jeg som luktet kebabmøte i helgen...
Gjest Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 La han være.... homofile jøder med røde biler pleier som regel å bli gretne når de får mensen Hvorfor bruker du jøde som et skjellsord?
wicky124 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 kanskje Erik95 kan få tatt en titt på bilen i samme slengen…han snuser litt på 220en din... Nei han gjør jo ikke det? Han sendte pm på en annen bil (som jeg ikke har sjekket siden jeg nekter å åpne pm fra han!) Hvor i Bergen skal han flytte til da Wicky? Studenthyblene til høyskolen... Fikk ikke tak i no annet i bergen..dyrere der enn her jo... Pleeaase! Nei? Jeg som luktet kebabmøte i helgen... Nope. Du er ekskludert...inntil videre...hvertfall frem til mandag.... Hvorfor bruker du jøde som et skjellsord? Fordi jeg ikke bruker kurder? Shattered reagerte på dette 1
Kennethe34 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 AHAAHAHAHA! Kom på en god historie! Sitter her og dør av latter hahaha Husker jeg og en kompis var inne på Ensjø bilsenter (Heter også Furuset car senter av en eller annen grunn) for å se på en e46 318i. Dette var min første e46 jeg skulle prøvekjøre, så jeg visste veldig lite om bilen. Dette sa vi til selger, og gjett om han prøvde å lure oss! hahaha. Han begynte å finne på ekstrautstyr og funksjoner. Husker blant annet han sa at om man tok nøkkelen på e46 og scannet den i en datamaskin, så ville den vise hvor mange kilometer den har kjørt. Gjett om jeg og kompisen min fikk en god latter etterpå! hahah. Så da vil også hjemnøkkelen min vise hvor mange ganger jeg har åpnet døra i løpet av dens levetid? . Dette var en bil fra 1999 med ingen ekstrautstyr. Du kan faktisk det om du har en Bmw keyreader.. Så, joke's on you
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Du kan faktisk det om du har en Bmw keyreader.. Så, joke's on you på e46? Trodde den bare inneholdt oppsett for alarm og åpning av bagasjelokket, ikke noe om hvor mye bilen har kjørt?
Kennethe34 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 på e46? Trodde den bare inneholdt oppsett for alarm og åpning av bagasjelokket, ikke noe om hvor mye bilen har kjørt? Joda, man får også opp hvor langt det er igjen til service Dette gjelder nøklene som kom 09/98, er litt usikker på de gamle.
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 men ikke hvor langt bilen har kjørt? Da er ikke "jokes on you" on me
Kennethe34 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 men ikke hvor langt bilen har kjørt? Da er ikke "jokes on you" on me "Man får OGSÅ opp hvor langt det er igjen til service" Joda, joke's still on you Man får opp kilometerstand ved avlesing via keyreader
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Hmm. Finner ingen links til det du sier på Google Edit: Joke is not on me anymore. http://www.bmw.no/no/no/owners/service/keyreader.html
Kennethe34 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Hmm. Finner ingen links til det du sier på Google Edit: Joke is not on me anymore. http://www.bmw.no/no/no/owners/service/keyreader.html Jeg jobber med dette til daglig, og jo det er faktisk slik. Eneste forskjellen fra 2004 og oppover er at da kom noen biler med CBS. Blant annet E60/61, selve nøkkelen er den samme som den har vært siden 09/98
Anbefalte innlegg