wicky124 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Kjøp den gullklokka mi du nå... Det passer deg og ditt opphav ga deg bud på 500... får vel ikkeno mer for den sigøynerklokka di Opphavet mitt har forresten ekte gull og diamanter...mer enn både meg og kona tilsammen...
316 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Det budet var svakt... Du kan bedre ! Vel, det har du nok rett i... Men den klokka kan heller råtne i en skuff her.
awt Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Nettopp sett Børning, og mot alle forventninger var det en ganske morsom film. Anbefales! K-E, HPVL, Skårholen og 3 andre reagerte på dette 6
Skårholen Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Skal se på den på fredagskvelden, så håper den er bra og at folk ikke skriver altfor mye om den. Er jo ikke noe morro om folk har skrevet manuset på facebook omtrent..
wicky124 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Alle dør på slutten... Shattered reagerte på dette 1
Diiesel Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Kan 518i e34 godkjennes som 540i uten spess problemer?
majuz Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Nettopp sett Børning, og mot alle forventninger var det en ganske morsom film. Anbefales! Kom nettopp hjem fra den selv, fikk gratis biletter og pizza gjennom riis bilglass. De hadde et opplegg utenfor kinoen i asker med utstilling av noen grombiler samt cruising som jeg deltok i med mustangen til mor Morsom film indeed! Diiesel reagerte på dette 1
adne95 Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Nettopp sett Børning, og mot alle forventninger var det en ganske morsom film. Anbefales! Så den i kveld jeg og, anbefales absolutt! Bra film Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
VegarVS Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Det er forsåvidt riktig det, E90/91 byr jo nærmest på "Toyota driftsikkerhet" og er et meget bra bruktbilvalg. Men man har jo M47 motoren som dessverre har noen svin på skogen da, dessuten så har de fleste E61 nå fått utbedret det meste av sykdommer på garanti og av tidligere eiere. Prisforskjellen mellom disse bilene er ikke så stor som man skulle tro, får jo en fin 525I ifra 2005 for 150 000,- med skuddsikker M54 sekser Men for all del, var kun ett forslag. Som på de fleste biler så blir feil og mangler utbedret ut over bilens levetid og det er derfor LCI ofte er å foretrekke, dessuten så er LCI mer moderene i farger og detaljer og helt klart det foretrukkene valg E6x er også langt mer komfortabel enn E9x, her er den faktisk elendig syens jeg om man ikke har ballongdekk og 16". Min far hadde E60 med M-sport som jeg kjørte ofte og jeg synes denne alltid var mer komfortabel enn min E90, men føltes dog ikke like kompakt på veien da Bakseteplassen er veldig god for to voksene eller barnestoler, bagasjeplassen er det værre med men ikke så ille. E90en slukte hele vår tre ukers feriebagasje uten å ta i bruk baksetene, fikk også inn ett flatpakket dusjkabinet i bilen også når jeg la ned baksetene. Ikke dårlig i en 3-serie er vel n47 motoren i lci som har noen svin på skogen mtp turbo og registerhavari? M47 er jo den gode motoren
Mattae Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Vært snakk om register problemer ja, og register ligger bak på disse motorene så er ikke så kjekk jobb men ser på det som viktig med lci på e60 pga kvalitet, ikke så nøye på e90 i mine øyne vertfall. Er ganske vesentlig prisforskjell på en e90 pre lci og en lci e60(som det ofc også bør være) Jeg foretrekker heller biler som er kompakte og gøy på veien enn stort og mer comfortabelt. Personlig syns jeg ikke det er så stor komfort forskjell på en msport e60 med 19" og en e90 med msport og lavprofil Klart kjekt med ekstra plassen i 5 serie, men tror man får mer for pengene med e90'n. 3 serie holder seg vell tradisjonelt sett bedre i pris og?
316 Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Bud på 1000 på klokka wicky. Er ganske rimelig det og ass...
VegarVS Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 Vært snakk om register problemer ja, og register ligger bak på disse motorene så er ikke så kjekk jobb men ser på det som viktig med lci på e60 pga kvalitet, ikke så nøye på e90 i mine øyne vertfall. Er ganske vesentlig prisforskjell på en e90 pre lci og en lci e60(som det ofc også bør være) Jeg foretrekker heller biler som er kompakte og gøy på veien enn stort og mer comfortabelt. Personlig syns jeg ikke det er så stor komfort forskjell på en msport e60 med 19" og en e90 med msport og lavprofil Klart kjekt med ekstra plassen i 5 serie, men tror man får mer for pengene med e90'n. 3 serie holder seg vell tradisjonelt sett bedre i pris og? de holder seg oftere bedre i pris ja. m47 som står i den jeg akkurat var ute å prøvde, kikka på er den gode motoren
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2014 Skrevet August 14, 2014 er vel n47 motoren i lci som har noen svin på skogen mtp turbo og registerhavari? M47 er jo den gode motoren Det var omvendt ja, tok litt feil der da VegarVS reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg