Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Se der ja, lykke til med salg :) Men skal jeg være helt ærlig med deg så kunne du faktisk ha lagt den ut 10 000 kr høyere og heller hatt litt å gå på, strøkene og urørte E34 som denne går for svært gode penger om dagen. Her i våres så ble jeg selv bydd 35 000 kr for min E34 men den er altså ikke til salgs, vurderte det ett par minutter men avslo :P

Du vurderte vel ikke et bud på 35 000kr for din flotte E34?!

DIn har en mye høyere verdi i mine øyne! (Selvom det er markdet som bestemmer hva det er villig til å gi) Men regner med at du ihvertfall kan få 50 000 for din E34.

Skrevet

Sist Top-Gear show var helt OK synes jeg, nå skal de ha det på Telenor Arena så da får de mer plass å boltre seg på. Vant forøvrig billettene sist, så skal ikke klage på gratis underholdning, hadde gold pass med backstage, men det var ikke å møte folka, bare se utstilling av autostrada sine biler på 1-2 minutter.

Skrevet

Du vurderte vel ikke et bud på 35 000kr for din flotte E34?!

DIn har en mye høyere verdi i mine øyne! (Selvom det er markdet som bestemmer hva det er villig til å gi) Men regner med at du ihvertfall kan få 50 000 for din E34.

Hehe, jeg vurderte det i ca to minutter :P Men skal sies at dette var før bilen ble EU godkjent og med sine små patinaflekker hist og pist. EU godkjent som den er nå og fått tatt det lille som er av rust så kanskje jeg kunne fått 50 000 kr, men det er nok litt i grenseland for hva man kan forlange for en 520I ;)

Men det spiller ikke noen rolle, den skal ikke selges :) Nå hadde jeg meg en lengere kjøretur i den i går og jeg liker meg i den bilen, E34 er fantastiske biler å kjøre.

Skrevet

Skal ikke på TG sitt show siden jeg skal være i utlandet på den tiden :( 2011 var kult det, fikk ikke tak i bra seteplasser dessverre (alt ble utsolgt ila minutter og Billettservice var nede flere ganger), det var blodpris på billettene (sikkert derfor de hadde ekstra show i 2011 når de skjønte at nordmenn betaler hva som helst) og alle som betalte dobbelt for "gullbilletter" klagde i ettertid på dårlig ekstra-stuff :P

Top Gear melker kuene for det de er verdt, og jeg skjønner det godt :) Da får man ikke tid til mer enn 6 episoder per sesong...

Skrevet

Åfy, sitter og venter på arbeidskollegaen min.  Vi begynner egentlig 08.00, noen ganger litt før. Men i dag har han enda ikke kommet jeg ringte han 08.19 og da kom han snart.. og har sendt han et par meldinger. What to do? Kav kjedelig å vente :(

Skrevet

Har vært på Top Gear live både i Amsterdam og i Oslo, så vet ikke helt om jeg gidder igjen. Så spennende var det egentlig ikke..

Ser at alt skal være nytt nå, men selve konseptet er nok likevel det samme.

Skrevet

Gullbilettene var jævlig dårlige. Man fikk ett glass med champagne før showet, og måtte nærmest springe gjennom en utstilling av noen superbiler, og de bilene som ble brukt i showet. Thats it. Så ingenting av gjengen.

Skrevet

Det ble aldri lovet at man skulle få treffe de heller, men ellers er jeg enig. De var ikke så veldig billige de billettene akkurat.

I Amsterdam var det en skikkelig bilutstilling i forbindelse med showet (så bl.a. SLS for første gang der). I tillegg virket det hele mye mer profesjonelt ut.

Skrevet

Top Gear er nok best på tv ja :)

Det er jeg helt enig i, de gjør seg best på tv :) Gleder meg til neste sesong, lurer på om ikke den skulle komme i høst ;)

Skrevet

Det er jeg helt enig i, de gjør seg best på tv :) Gleder meg til neste sesong, lurer på om ikke den skulle komme i høst ;)

Det ryktes Desember på TopGearBox, lei av å vente!
Skrevet

Det kommer nok mest sannsynlig en spesial rundt juletider, og en ny kort sesong på nyåret. Er ihvertfall slik det har vært de siste årene.

Dessverre blir det mest sannsynlig nok en sesong med mye manusforfattet tull, ser ihvertfall slik ut med tanke på spoilerene.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...