316 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Arild er medlem her... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Hehe... den tok jeg! Ekke så blond Men er han mannen som kan ting og tang om man trenger hjelp? (jeg bare orienterer meg i miljøet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Han er hvertfall modellbilmann, hehe. Her er resultatet, kult å ha med på treff dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 forresten...Noen som kan skaffe meg forsterker til L7 stereo til sjuern?finner ikke det...og suger egentlig på ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 forresten...Noen som kan skaffe meg forsterker til L7 stereo til sjuern?finner ikke det...og suger egentlig på ebay... f.eks http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-LOGI ... 619wt_1167 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Arild kan nok helt sikkert hjelpe deg, Wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Ettersom jeg følger med på http://www.seriouswheels.com hver dag, kommer jeg ofte over flotte biler! Idag var det bilder/info av 2012 Mercedes Benz C-Class Coupe. http://seriouswheels.com/cars/2012/top- ... -Coupe.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 se der ja...men ingenting nærmere?liker ikke helt handel over dammen... den nye c-coupeen er småstyggfet....For stor avstand fra bakre hjulbue og til c-stolpen...samt stygge felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fant six-pack med Duff på butikken idag, denne måtte prøves! Me not function beer well without. Syns den ikke var noe spesielt god, kjøper heller Mack øl får å si det sån. Men en flaske må beholdes som pynt i barskapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fant six-pack med Duff på butikken idag, denne måtte prøves! Me not function beer well without. Syns den ikke var noe spesielt god, kjøper heller Mack øl får å si det sån. Men en flaske må beholdes som pynt i barskapet Fysj! Simpson øl er noe drit Budweiser er tingen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Fant six-pack med Duff på butikken idag, denne måtte prøves! Me not function beer well without. Syns den ikke var noe spesielt god, kjøper heller Mack øl får å si det sån. Men en flaske må beholdes som pynt i barskapet Fysj! Simpson øl er noe drit Budweiser er tingen! trodde duff var bud i en annen innpakning jeg..... jeg syntes den smakte greit når jeg prøvde den i sommer ivaffall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Ettersom jeg følger med på http://www.seriouswheels.com hver dag, kommer jeg ofte over flotte biler! Idag var det bilder/info av 2012 Mercedes Benz C-Class Coupe. Svart matt er seriøst tøfft Lurer på hvordan man vedlikeholder og evnt polerer en slik lakk. Skal den egentlig poleres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Noen som har lyst på en gammel kriger ? noe overflaterust hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Svart matt er seriøst tøfft Lurer på hvordan man vedlikeholder og evnt polerer en slik lakk. Skal den egentlig poleres? Er vel litt verre og holde vedlike enn vanlig lakk, mtp vasking.. Du får ferdige poleringsprodukter som skal brukes på sånn type lakk Folie er det jo verre og polere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg