Fredrik Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Enig!... Mrk.I (1963-69) er helt klart den fineste... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Ble nesten påkjørt her om dagen, var bare min aktsomhet som hindret det. To felter inn i rundkjøringen, så lå det en bil i venstre felt og jeg var i ferd med å passere han i høyre felt fordi jeg skulle rett frem. Han skulle plutselig til høyre i det jeg var på sia av han. Måtte bremse noe voldsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Rundkjøringa på Bast kanskje? Der er det også mye rar kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Du fikk vel kjørt fra deg i fjor sommer? Adriaaan! Min lille c-klasse diesel kjørte fra store 8ern din...and u know it! Men ja..fikk rast fra meg veldig mye ifjor as... Han kjørte ikke rolig akkurat i vår MX-5 & E30 Cab (+ en E36 compact) kjøretur tidligere i år heller Dekkene lukta svidd etterpå, for å si det sånn. vel...vi kjørte vanlig...du som kjørte driiiitsakte.... rakk jo å stoppe og ta en røyk før du tok oss igjen ___________________________________________ Merrusche.... QP på finn som ikke er vasket har jeg litt vanskeligheter med å ta seriøst.... Jeg har dessuten begynt å revurdere QP da jeg vet den aldri vil bli brukt nok...Og at jeg MÅ ha en bruksbil ved siden av... Å bruke en QP daglig og kjøre mellom 60 og 80tusen km i året er galskap... Ikke bare vil bilen rase i verdi, men den vil også "ruinere" bensinkortet mitt... Har som sagt derfor begynt å snuse på 3200GT...prisen er overlevbare, både ved import og ved kjøp her til lands.. Essensen er den samme, brukskvaliteten noe høyere da jeg vil glede meg til å bruke bilen i helgene på koseturer... Den har plass til helge-bagasje, plass til meg kona og ungen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Rundkjøringa på Bast kanskje? Der er det også mye rar kjøring. Ja, der er det mye rart... Alle tror de skal til Grindalsmoen, før de vrenger over i venstre fila. Men nei, var ved Easy 24 (heter ikke det lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Jeg fylte på 98 Vpower på vei oppover, og vanlig på vei nedover. Bare for å se om det var ordentlig forskjell, fordi jeg har lurt på det samme selv. Kan ikke si at jeg merket det på noen vis Jeg lar meg irritere mest av de som legger seg i venstre felt når det kommer to-felts strekninger for forbikjøring... Og kjører i 5-10 km over grensa hele strekningen og ikke flytter seg til høyre igjen selv om neste bil de prøver å forbikjøre er flere hundre meter unna. Vet godt at jeg ikke har noen rett til å kreve den fila, men de sneglene ligger jo noen km/t under fartsgrensa de neste titalls kilometerene likevel... Jeg pleier i det minste å gi plass om han bak har dårligere tid Morsomt også når det oppstår en lang kolonne fordi han/hun som er fremst kjører litt under grensa og resten av bilene bak bare aksepterer det og fortsetter med sneglefart resten av veien Nå snakker jeg om vanlig personbil og ikke bobiler. Blir ikke irritert av bobiler og lastebiler, de har jeg forståelse for og de pleier som regel å enten kjøre av på rasteplass for å la andre kjøre forbi eller hinte med lysene om at det er klar vei for forbikjøring. Må fylle et par tre tanker for at motoren tilvenner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Min erfaring med V-power Nitro Diesel, er at motoren oppleves helt lik, men regner man på snittforbruket på en hel tank er det en slags tydelig forskjell på forbruk med vanlig diesel og Nitro Dieselen. Fire målinger(2xNitro 2xVanlig fuel) jeg har gjort ifjor gav meg en forskjell på 0,02 liter mindre pr. mil i forbruk på Nitro Dieselen i Norge. På Autobahn i sommer kjørte jeg på "superduper-diesel" et par tanker og vanlig autodiesel. Merka ingen forskjell. Laveste forbruket jeg hadde ble målt mellom München og Klagenfurt i Østerrike, motorveiene der nede går opp og ned i timesvis. Den turen ble kjørt på autodiesel. Det kan sies at det også var den delen av turen som hadde lavest snittfart, men hadde mye klatring. Fra Lübeck og hjem til Follo i Akershus kjørte jeg gjennom Danmark, over til Larvik og hjem. Dvs 67,3 mil med gassen i bunn gjennom hele Tyskland og Danmark(meeeget tidlig en Søndagsmorgen). I Norge var det som å stå i kø på E6. Snittet da på 0,81 l/mil med superdiesel fra pumpe i Tyskland. Etter å ha regnet litt på hva jeg føler jeg får ut av det, så er det vanlig diesel jeg fyller. Ikke merker jeg noen bedre prestanda av denne dieselen, og det minimalt lavere forbruket jeg får blir allikevel dyrere(kost/kvanta brukt) enn hva jeg får ut av vanlig diesel. Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Går man inn i NCS Expert og endrer i notepad akkurat som man aktiverer/deaktiverer ting? aktiv/nicht_aktiv? eller gjør man det inne i INPA? Har ikke fått testet programmene ordentlig, så skal leke meg litt med det i morgen, så får vi se hva jeg får til.. Var bare i inpa og endret tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51302938&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK_MOBILE&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click Ganske tøft for 200 000 dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51302938&searchclickthrough=true&ecType=AD&ecCategory=LOG_PROFILED_ADS_RESULT_CLICK_MOBILE&adSelectionClick=galleryMotor+-+carUsed+-+resultPolePosition+-+click Ganske tøft for 200 000 dette... Var ikke det ei dyr boble? noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Noe som skjer i Kristiansand/omegn i helga da?? Dårligt bmw miljø her eg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Noe som skjer i Kristiansand/omegn i helga da?? Dårligt bmw miljø her eg bor Kom bort til Arendal og ta ett mini treff med oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Noen som har peiling på om det er skadelig å kjøre en bil som går på 3 sylindre? gjelder en ford transit connect 1,8Bensin (4 sylindre) Kjøreturen er vell 8 timer lang... MÅ dette fikses eller går det bra å gjøre dette når jeg kommer hjem? Har ikke mulighet til å fikse dette her, da jeg er på kurs i bergen.. http://bimmers.no/topic/788772-skadelig-%C3%A5-kj%C3%B8re-en-bil-p%C3%A5-3-sylindre/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Kom bort til Arendal og ta ett mini treff med oss Går jo det hvilken dag tenker du? pautomagi og 316 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 1, 2014 Share Skrevet September 1, 2014 Var ikke det ei dyr boble? Stor motor i Bobla da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg