Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler...

Nå får jeg ikke sove...

Skrevet

Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler...

Nå får jeg ikke sove...

Kjenner til den! Har hatt "HD-TV" i mange, mange år. Så flytta nye gamling-naboer inn under fotball-VM og ville ha hjelp fra meg med å sette opp en GET-boks. Da fant jeg ut at alle i borettslaget får gratis HD-kanaler pga. borettslag-avtale... Plutselig var TV kult igjen :P

Naturprogrammer i HD er digg :)

Skrevet

Kan du ikke bare si det opp Wicky? Eller er det inkludert kanskje? Vi er på tredje året uten noe form for TV-signal nå.

Skrevet

Apropos actionfilmer...Noen andre her som har et forhold til skuespilleren Charles Bronson?

Jeg gikk bananas på cdon.com, og kjøpte "Death wish"-filmene (1974-1987) på DVD. Jeg digger den type Vigilante-filmer, og spesielt den karismatiske Charles Bronson. Det er nesten så jeg vurderer å anskaffe meg en tynn bart. 

Han er ordentlig badass.

post-47117-0-07243600-1410130931_thumb.j

Skrevet

Noen som har erfaring med å bruke fresemasse eller asfaltgrus i oppkjørselen? Veien forsvinner hver gang det regner her...

Skrevet

Joa...kan si opp eller bare koble vekk HD-boksen...Men da får man analoge kanaler de 3 gangene i mnd vi egentlig så på tv.... jaja får heller satse på at vi ikke bruker så mye tid foran skjermen fremover :)

Apropo i8.... Louis Vitton har laget ett bagasje sett til bilen som passer inn bak seter og i bagasjerommet til den nette sum av 150tusen kroner....

post-42422-0-67439900-1410157491_thumb.j

Skrevet

En jeg kjenner forsikra den aldri as.

En annen betaler faktisk 27tusen

Han tredje betaler 9k ansvar

Han fjerde betaler 21tusen fullkasko

Enkleste er å ringe forsikringsselskapet og sjekke pris på deg selv...

Skrevet

Apropo i8.... Louis Vitton har laget ett bagasje sett til bilen som passer inn bak seter og i bagasjerommet til den nette sum av 150tusen kroner....

Dårlig at de ikke har laget ett bagasje sett for min 94 modell 520... :P

Skrevet

Står på faren min, er vel ca 13k i året mener jeg å huske :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

75% over 5 år?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...