Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler...

Nå får jeg ikke sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler...

Nå får jeg ikke sove...

Kjenner til den! Har hatt "HD-TV" i mange, mange år. Så flytta nye gamling-naboer inn under fotball-VM og ville ha hjelp fra meg med å sette opp en GET-boks. Da fant jeg ut at alle i borettslaget får gratis HD-kanaler pga. borettslag-avtale... Plutselig var TV kult igjen :P

Naturprogrammer i HD er digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos actionfilmer...Noen andre her som har et forhold til skuespilleren Charles Bronson?

Jeg gikk bananas på cdon.com, og kjøpte "Death wish"-filmene (1974-1987) på DVD. Jeg digger den type Vigilante-filmer, og spesielt den karismatiske Charles Bronson. Det er nesten så jeg vurderer å anskaffe meg en tynn bart. 

Han er ordentlig badass.

post-47117-0-07243600-1410130931_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa...kan si opp eller bare koble vekk HD-boksen...Men da får man analoge kanaler de 3 gangene i mnd vi egentlig så på tv.... jaja får heller satse på at vi ikke bruker så mye tid foran skjermen fremover :)

Apropo i8.... Louis Vitton har laget ett bagasje sett til bilen som passer inn bak seter og i bagasjerommet til den nette sum av 150tusen kroner....

post-42422-0-67439900-1410157491_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...