wicky124 Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler... Nå får jeg ikke sove... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Her i lillestrøm har vi ikke hatt "kanalpakke" fra noen leverandør... levd på 10 faste analoge kanaler via uttak i veggen...Og vi har ærlig ikke savnet å sepå tv heller..de gangene vi skal se på tv så har vi bare streamet via viaplay/nettflix o.l... Inaya ødela fjernkontrollen for 6mnd siden... og vi har ikke giddi å kjøpe ny siden vi ikke ser på nok tv...Nå har borettslaget prakket på oss en dekoder og 40 kanaler... Nå får jeg ikke sove... Kjenner til den! Har hatt "HD-TV" i mange, mange år. Så flytta nye gamling-naboer inn under fotball-VM og ville ha hjelp fra meg med å sette opp en GET-boks. Da fant jeg ut at alle i borettslaget får gratis HD-kanaler pga. borettslag-avtale... Plutselig var TV kult igjen Naturprogrammer i HD er digg Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Kan du ikke bare si det opp Wicky? Eller er det inkludert kanskje? Vi er på tredje året uten noe form for TV-signal nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Apropos actionfilmer...Noen andre her som har et forhold til skuespilleren Charles Bronson? Jeg gikk bananas på cdon.com, og kjøpte "Death wish"-filmene (1974-1987) på DVD. Jeg digger den type Vigilante-filmer, og spesielt den karismatiske Charles Bronson. Det er nesten så jeg vurderer å anskaffe meg en tynn bart. Han er ordentlig badass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet September 7, 2014 Share Skrevet September 7, 2014 Noen som har erfaring med å bruke fresemasse eller asfaltgrus i oppkjørselen? Veien forsvinner hver gang det regner her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Joa...kan si opp eller bare koble vekk HD-boksen...Men da får man analoge kanaler de 3 gangene i mnd vi egentlig så på tv.... jaja får heller satse på at vi ikke bruker så mye tid foran skjermen fremover Apropo i8.... Louis Vitton har laget ett bagasje sett til bilen som passer inn bak seter og i bagasjerommet til den nette sum av 150tusen kroner.... Haukefer og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Til de med E39 530D her, hva betaler dere i forsikring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Til de med E39 530D her, hva betaler dere i forsikring? En jeg kjenner betaler 13k i året med delkasko Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 En jeg kjenner forsikra den aldri as. En annen betaler faktisk 27tusen Han tredje betaler 9k ansvar Han fjerde betaler 21tusen fullkasko Enkleste er å ringe forsikringsselskapet og sjekke pris på deg selv... Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Til de med E39 530D her, hva betaler dere i forsikring?Står på faren min, er vel ca 13k i året mener jeg å huske Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Diiesel og turbina10 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Apropo i8.... Louis Vitton har laget ett bagasje sett til bilen som passer inn bak seter og i bagasjerommet til den nette sum av 150tusen kroner.... Dårlig at de ikke har laget ett bagasje sett for min 94 modell 520... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 haha nei si det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 hjemme fra en fantastisk bra helg på Rudskogen!!Masse Bajaskjøring hele helgen!!Flere som var å kjørte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 8, 2014 Share Skrevet September 8, 2014 Står på faren min, er vel ca 13k i året mener jeg å huske Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk 75% over 5 år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg