S.Hafsmo Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 4,4l v8 ja Kan ver forbruket roer seg litt etterhvert da, har ikke hatt bilen ei uke engang så. Fortsatt veldig gøy å få litt turtall på Hamann eksosen går litt suppe da Fyller 95, håper virkelig ikke den trenger gå på 98. Ikke noe poeng i å bruke 98. Kan være du får er par kw ekstra, men ikke noe merkbart. Man kjører uansett for rolig i hverdagen til at dme tuner motor for maks effekt. Mattae reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Har kjørt noen mil i 530dat og forbruket var noe annet enn du beskriver her! Til sammenligning bruker min gaaaamle Benz 0,8 jevnt over Tok dette bildet da jeg hentet bilen for en kamerat da han kjøpte den.. Dvs. at jeg har tråkka på litt, startet i Nittedal(Varingskollen) og kjørte [4] mot Oslo i rushtiden. Sto i kø gjennom ulvensplitten og kjørte over Nordstrand og ned Herregårdsveien. Deretter ble ferden avsluttet ved Tusenfryd. Bilde er tatt rett før.. Simen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Simen sin? Korrekt Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Baben min står ute hos foreldrene mine mens vi venter på vinterlagring Buhu stakkar. Skårholen, Fredrik, Steinhar og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 har nå vert og sitt på denne bilen her http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=2123424&finnkode=51739161 bilen virket meget bra. null rust på bensinlokket og bakluke. låsen funket også på bakluken. likte bilen men det jeg lurer litt på. ble disse levert med air suspension? virket ikke som det var vanlig fjær og gas demper bak. bilen hadde en liten skade bak som må fikses og når jeg slipper rattet så trekker den til høyre. samt noe slark i styring. syns ikke denne bilen var vert 69 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Er vel automatisk nivåregulering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 stemmer. er vel de nyeste som blir levert md air suspension? er dette noe og være redd for? hva koster det og fikse noe sånt? når jeg kikket litt under. virket somdet svettet litt på begge sider. derfor jeg lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Her inne har jeg ikke vært på lenge... Hei hei folkens! Noe stort som har skjedd her inne på forumet i det siste? ^^ Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Tror det er ganske kostbart men har ingen erfaring med dette selv, annet enn at jeg har sett noen som har vært helt signe i røva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Her inne har jeg ikke vært på lenge... Hei hei folkens! Noe stort som har skjedd her inne på forumet i det siste? ^^ Hallo Hermanoo Er ganske stille her i grunn, så ikke noe spesielt som har hendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Huffda, ingen som har fått seg en ny bil, og ingen som har krangla her inne? heheheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Jeg har fått ny bil.. eller, kjøpte så dama har å kjøre på skole i, så kan jeg få bruke 740en i fred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Huffda, ingen som har fått seg en ny bil, og ingen som har krangla her inne? heheheh Er vel et par som har kjøpt ny bil, og ingen krangler men noen diskusjoner som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 Her inne har jeg ikke vært på lenge... Hei hei folkens! Noe stort som har skjedd her inne på forumet i det siste? ^^ Ja, vet ikke om du fikk med deg det, men jeg har fått trillinger, vunnet i lotto to ganger på rad, klatret Burj Khalifa helt til topps med påsmurt glidemiddel på føttene for å øke utfordringen og reddet en edderkopp fra å drukne. FredrikE24, Skårholen, eriksen76 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet September 25, 2014 Share Skrevet September 25, 2014 http://www.side2.no/underholdning/de-beste-svarene-pa-feilsendte-meldinger/8489716.html Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg