Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

4,4l v8 ja :P

Kan ver forbruket roer seg litt etterhvert da, har ikke hatt bilen ei uke engang så.

Fortsatt veldig gøy å få litt turtall på Hamann eksosen :D går litt suppe da

Fyller 95, håper virkelig ikke den trenger gå på 98.

Ikke noe poeng i å bruke 98. Kan være du får er par kw ekstra, men ikke noe merkbart. Man kjører uansett for rolig i hverdagen til at dme tuner motor for maks effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt noen mil i 530dat og forbruket var noe annet enn du beskriver her! Til sammenligning bruker min gaaaamle Benz 0,8 jevnt over :P

Tok dette bildet da jeg hentet bilen for en kamerat da han kjøpte den.. Dvs. at jeg har tråkka på litt, startet i Nittedal(Varingskollen) og kjørte [4] mot Oslo i rushtiden. Sto i kø gjennom ulvensplitten og kjørte over Nordstrand og ned Herregårdsveien. Deretter ble ferden avsluttet ved Tusenfryd. Bilde er tatt rett før..

1172874_10153174538255341_1241509618_o.j

Simen sin? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nå vert og sitt på  denne bilen her  http://www.finn.no/finn/car/used/object?folderId=2123424&finnkode=51739161

bilen virket meget bra. null rust på bensinlokket og bakluke. låsen funket også på bakluken. likte bilen men det jeg lurer litt på. ble disse levert med air suspension? virket ikke som det var vanlig fjær og gas demper bak. 

bilen hadde en liten skade bak som må fikses og når jeg slipper rattet så trekker den til høyre. samt noe slark i styring.

syns ikke denne bilen var vert 69 tusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne har jeg ikke vært på lenge...

Hei hei folkens! :D

Noe stort som har skjedd her inne på forumet i det siste? ^^

Ja, vet ikke om du fikk med deg det, men jeg har fått trillinger, vunnet i lotto to ganger på rad, klatret Burj Khalifa helt til topps med påsmurt glidemiddel på føttene for å øke utfordringen og reddet en edderkopp fra å drukne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...