-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Innstillinger -> Apper -> Viaplay -> Flytt til SD Da må jeg ha en annen versjon av Android eller noe for det valget finnes ikke :/ Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Cause Im a hustlah baby! Sto opp, så lå den på skrivebordet 16gb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Da må jeg ha en annen versjon av Android eller noe for det valget finnes ikke :/ Sent from my iPad using Tapatalk HD Det ser ikke ut som Viaplay appen støtter det, faktisk. Jeg hadde kontaktet de. Kjæft og si at en Android app burde ha støtte for flytting til SD fra første versjon. Sikkert 90% av Android enheter har SD-kort. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Da må jeg ha en annen versjon av Android eller noe for det valget finnes ikke :/ Sent from my iPad using Tapatalk HD Formater minnekortet på telefonen, avinstaller appen og installer den på nytt. Mener den skal legge seg på sd kortet da. -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Formater minnekortet på telefonen, avinstaller appen og installer den på nytt. Mener den skal legge seg på sd kortet da. Det funket faktisk Jeg reinstsllerte nettopp og nå funker det Takk for hjelp begge 2 majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Cause Im a hustlah baby! Sto opp, så lå den på skrivebordet Prøv å bøy den da Sent from my iPad using Tapatalk HD noekult, Shattered og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Cause Im a hustlah baby! Sto opp, så lå den på skrivebordet Prøv å bøy den da Sent from my iPad using Tapatalk HD 100% Legit http://imgur.com/gallery/tJOtB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Haha, ja, skal bøye den nå med en gang Ja, 16GB. HPVL og -Roger- reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 blanda sammen to brukere her i E65-saken! Ser ikke helt hypen med å stå i kø og lage avisartikler om hvem som fikk Iphone6 først.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Jeg sto jo ikke i kø. Jeg så en mulighet og tok den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Jeg sto jo ikke i kø. Jeg så en mulighet og tok den. Smart det. Forstår meg ikke på de som står i kø for en iPhone. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Bestilte på apple.no igår kveld, så slipper jeg å stå opp tidlig og stå i kø e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Bestilte på apple.no igår kveld, så slipper jeg å stå opp tidlig og stå i kø hvem bestilte du da ? HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 Jeg synes at iPhone 6 er alt for stor til å ha i bukselommen. Kanskje armybukser med store sidelommer kommer på moten igjen. De er iallefall praktiske med tanke på iPhone 6 og ikke minst monsteret 6+... HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 26, 2014 Share Skrevet September 26, 2014 hvem bestilte du da ? Ble to iPhone 6, 4,7", 64 gb! Spacegrey til meg, og gull til lillesøster 5-7 dager levering! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg